Οι δύο συνεργάτες εκπαιδευτικοί προτείνουν στα παιδιά να ασχοληθούν δημιουργικά με την εποχή του Χειμώνα.
Τα παιδιά εκφράστηκαν δημιουργικά σε χαρτί Α4
Τα παιδιά δημιούργησαν το βιντεάκι τους.
Επίσης τα παιδιά παρακολούθησαν στον υπολογιστή σχετικό τραγούδι για τους μήνες του χειμώνα.
Τα παιδιά ακούν στον υπολογιστή τραγούδι για το χιόνι.
Έπειτα οι δύο εκπαιδευτικοί κατόπιν συνεννόησης προτείνουν στα παιδιά να δημιουργήσουν ένα χειμωνιάτικο τοπίο. Τα παιδιά προτείνουν να κάνουν ένα χιονισμένο δένδρο και ένα χιονάνθρωπο.
Τα παιδιά εργάστηκαν ομαδοσυνεργατικά σε δύο ομάδες.
1η ομάδα
Υλικά δραστηριότητας: μπλε χαρτόνι κάνσολ για φόντο, άσπρο χαρτόνι κάνσολ για το δένδρο, βαμβάκια καθαρισμού για χιόνι, στυλό μπλάνκο, ψαλίδι, κόλλα.
Δημιουργία χειμωνιάτικου τοπίου
2η ομάδα
Δημιουργία χιονάνθρωπου.
Τελικό προιόν
Τα παιδιά στη συνέχεια μέσα από το δικό τους έργο άρχισαν να μαθαίνουν την έκφραση: είναι Χειμώνας και τις λέξεις χιονίζει, χιόνι, χιονόμπαλα, χιονάνθρωπος, εμπλουτίζοντας το αγγλικό τους λεξιλόγιο.
Στο τέλος τα παιδιά δημιούργησαν τα βίντεό τους.
ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
Φραγκογεώργη Φιλίτσα ΠΕ06
Ζούζουλα Αικατερίνη ΠΕ60