Εβδομάδα Ψυχικής υγείας των μαθητών .(10 έως 18-10-2024)

Σύμφωνα με την εγκύκλιο που έστειλε η Υφυπουργός Παιδείας σχετικά με την εβδομάδα για την Ψυχική Υγεία των μαθητών, στο σχολείο της χαράς και της αγάπης προγραμματίσαμε δραστηριότητες ευεξίας και δημιουργικής Έκφρασης των μαθητών μας δύο ωρών. και υλοποιήσαμε τα εξής παρακάτω :

1η Δραστηριότητα(στις 10-10-2024)

Συνεργατικό μάθημα στα Αγγλικά.

20241009 105945

Οι δύο εκπαιδευτικοί Πε06 και ΠΕ60 στο πλαίσιο της συνεργασίας τους αποφάσισαν  να υλοποιήσουν ένα σχέδιο δράσης για την ψυχική υγεία των παιδιών και να αφιερώσουν δύο ώρες  από το μάθημα της Αγγλικής γλώσσας.

20241009 112856

Έτσι λοιπόν στο πρώτο μάθημα τα παιδιά παρακολούθησαν στον υπολογιστή ένα βιντεάκι  για τα συναισθήματα , η εκπαιδευτικός ρωτούσε την μασκότ της τάξης στα αγγλικά  πως νοιώθεις σήμερα και η μασκότ απαντούσε : είμαι χαρούμενη! Μετά όταν ερωτήθηκαν τα παιδιά στα Αγγλικά πως νοιώθουν σήμερα είπαν: είμαστε χαρούμενοι!  Η εκπαιδευτικός ρωτούσε ένα ένα παιδί και αυτό απαντούσε στα Αγγλικά.

20241009 113655

Αποφάσισαν λοιπόν να εκφραστούν  δημιουργικά και να ζωγραφίσουν τη φατσούλα της χαράς!

  20241009 113138    20241009 113123

Έπειτα όλα τα παιδιά ακούγοντας μουσική στον υπολογιστή χόρεψαν με ευχαρίστηση με τις φατσούλες της χαράς!!

Η Νηπιαγωγός λέει στα παιδιά στο τέλος του μαθήματος: θέλετε στο επόμενο μάθημα να  παίξουμε ένα παιχνίδι με τις φατσούλες της χαράς? Τα παιδιά με ενθουσιασμό και πολύ χαρά απάντησαν :Ναι αι αι!!

Έτσι βιώσαμε το συναίσθημα της χαράς και δημιουργήσαμε ισχυρό κίνητρο ενδιαφέροντος στα παιδιά μας για το επόμενο μάθημα.. στις 17-10-2024

2η Δραστηριότητα(στις 17-10-2024)

Παιχνίδι στην αυλή

20241017 105241 1

Τίτλος παιχνιδιού: Ας ανακαλύψω τη δική μου φατσούλα της χαράς!!

20241017 104338

Βοηθητικά εργαλεία: Τα καρτελάκια ονομάτων των μαθητών, οι δημιουργίες των ίδιων των μαθητών(φατσούλες της χαράς), από το προηγούμενο μάθημα.

20241017 105258 1 20241017 104338 1

Αρχικά η Νηπιαγωγός έχει τοποθετήσει σε διάφορα μέρη ,τα ντοσιέ-φατσούλα των μαθητών ,στην αυλή των συστεγαζόμενων σχολείων. Γυρίζει στην τάξη και λέει στα παιδιά  και στην εκπαιδευτικό ΠΕ06 ότι η Lovely(μασκότ της τάξης)  θέλει να παίξουμε και έχει σκορπίσει όλα τα ντοσιέ με  τις φατσούλες της χαράς των παιδιών, έξω στην μεγάλη αυλή των Δημοτικών σχολείων και μας ζητά να τις ανακαλύψουμε, κάθε παιδί να βρει τη φατσούλα του. Τι λέτε? Θέλετε να παίξουμε? Θα τα καταφέρουμε? Θα μπορέσουμε να ανακαλύψουμε τις φατσούλες? Θα μπορέσει το κάθε παιδί να βρει τη φατσούλα του? Τι μπορεί να μας βοηθήσει σε αυτό? Μετά από συζήτηση καταλήγουμε ότι τα καρτελάκια ονομάτων θα μας βοηθήσουν και ότι κάθε παιδί θα πρέπει να πάρει το καρτελάκι του μαζί του.

Μετά τα παιδιά παρατηρούν καλά για λίγο το καρτελάκι με το όνομά τους.

Χωριζόμαστε σε δύο ομάδες: Μπλε ομάδα με συνεργάτη την Νηπιαγωγό και κόκκινη ομάδα με συνεργάτη την εκπαιδευτικό ΠΕ06.

20241017 110650 1

Και το παιχνίδι μας αρχίζει!!

Τα παιδιά άρχισαν να ψάχνουν για να ανακαλύψουν τη φατσούλα τους.

20241017 111255 20241017 111303

Κάθε φορά που ένα παιδί ανακάλυπτε τη δική του φατσούλα της χαράς πετούσε από τη χαρά του!!

20241017 111107 1

Στο τέλος αποφασίσαμε  να κάνουμε ένα βίντεο όπου θα απαντούσαμε στα ελληνικά-αγγλικά: Πως αισθανόμαστε σήμερα?

Παίζοντας και ανακαλύπτοντας καταφέραμε να είμαστε όλοι χαρούμενοι!!

Εκπαιδευτικοί συνεργάτες

Φραγκογεώργη  Φιλίτσα ΠΕ06

Ζούζουλα Αικατερίνη ΠΕ60

 

 

 

 

 

 

 

 

Κατηγορίες: AΓΓΛΙΚΑ. Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.