Τα παιδιά εργάστηκαν για το πρώτο τους σχολείο με διαθεματική προσέγγιση, μέσα από διάφορα γνωστικά πεδία.
Π/ΓΛΩΣΣΑ(Προανάγνωση, αντιγραφή), Π/Μελέτη Περιβάλλοντος-Π/Δημιουργική έκφραση(Ζωγραφική)
Εργάστηκαν σε χαρτί Α4, όπου έμαθαν να διαβάζουν την ονομασία του σχολείου τους, τα μεγαλύτερα παιδιά να αντιγράφουν την ονομασία και να ζωγραφίζουν κάτι από το σχολικό τους περιβάλλον.
Παρατήρηση ταμπέλας
Δημιούργησαν την ταμπέλα του σχολείου σε χαρτί Α4,
Εργάστηκαν δημιουργικά σε χαρτί Α4 για το ισχύον υπερέχων χρώμα της τάξης, για την αγαπημένη τους γωνιά.
Π/ΠΟΙΗΣΗ(Εκμάθηση ποιήματος: Το μικρό μου το Σχολειό), Π/ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ(Αριθμοί και γραφή των αριθμών) Π/ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΕΚΦΡΑΣΗ
Τους δόθηκε σε χαρτί Α4 ένα ποίημα και έμαθαν το ποίημα της νηπιαγωγού: Το μικρό μου το Σχολειό. Τα παιδιά νήπια κατάλαβαν ότι μέσα στο ποίημα υπάρχουν οι αριθμοί(1 2 3 6 7 8). Στο ίδιο χαρτί ζητήθηκε από τα παιδιά να παρατηρήσουν το ποίημα, να βρουν τους αριθμούς και να τους γράψουν. Τα προνήπια καλέστηκαν σύμφωνα με τις προυπάρχουσες γνώσεις τους να γράψουν όποιους αριθμούς μπορούσαν. Ακόμη καλέστηκαν να εκφραστούν δημιουργικά και να ζωγραφίσουν κάτι από την τάξη τους.
Τα παιδιά λένε στο αγαπημένο τους εργαλείο chatter Pix, το ποίημα
Επίσης σε χαρτί Α4 κατέγραψαν το ανθρώπινο δυναμικό της τάξης(αγόρια-κορίτσια, ποια είναι τα περισσότερα)
Ας γνωρίσουμε τους γείτονές μας
Αποτύπωσαν τους γείτονες σε χαρτί Α4. Π/Μαθηματικά
Υλικοτεχνικό περιβάλλον
Τα παιδιά επισκέφθηκαν τους χώρους των Δημοτικών σχολείων( Β Τμήμα του συστεγαζόμενου 32ου Ν/Γ Βόλου, τάξη Α Δημοτικού, αίθουσα πολλαπλών χρήσεων, αίθουσα βιβλιοθήκης, εργαστήριο πληροφορικής.
Παρατήρησαν διάφορα έργα στον τοίχο των διαδρόμων
Παρατήρησαν και ξεφύλλισαν διάφορα μαθητικά βιβλία
Συζήτηση στην τάξη: Ομοιότητες-διαφορές
Ανθρωπογενές περιβάλλον
Επισκεφθήκαμε το γραφείο του Συλλόγου Διδασκόντων , τα γραφεία των Διευθυντών
Αναστοχασμός
Στο τέλος οι μαθητές υλοποίησαν τον αναστοχασμό τους ξεφυλλίζοντας το βιβλιαράκι τους και εκφράζοντας ποια εργασία τους άρεσε πιο πολύ, τι θα μπορούσαν να κάνουν καλύτερα.
Η Νηπιαγωγός
Ζούζουλα Αικατερίνη