Τα παιδιά ακούν σχετικά τραγούδια στον υπολογιστή.
Επίσης παρακολούθησαν διάφορα βίντεο για τον σχολικό εκφοβισμό.
Μετά ακολούθησε συζήτηση στην τάξη, όπου τα παιδιά μέσα από τα παραδείγματα που είδαν στον υπολογιστή ,κατανόησαν τι είναι ο σχολικός εκφοβισμός, τα είδη του σχολικού εκφοβισμού.
Η Νηπιαγωγός λέει στα παιδιά ότι θα συνεργαστούμε με τα παιδιά της Β Τάξης του 29ου Δημ/Σχολείου για το θέμα.
Τα παιδιά μας συνεργάζονται με τα παιδιά της Β Τάξης .
Αρχικά παρακολουθούν ξανά όλοι μαζί τα παραπάνω βίντεο στον υπολογιστή. Ξεκινά συζήτηση στην τάξη για το κοινωνικό αυτό φαινόμενο, όπου τα παιδιά αναγνωρίζουν τα συναισθήματα του Θύτη και του Θύματος, τα παιδιά καταλήγουν σε συμπεράσματα όπως: Όχι στη βία, ναι στη φιλία, ναι στη χαρά, στην Αγάπη, Μίλα τώρα!!
Οι δύο εκπαιδευτικοί παροτρύνουν τα παιδιά να καταθέσουν τις προτάσεις τους , για το τι θα ήθελαν να δημιουργήσουν συνεργατικά για τον σχολικό εκφοβισμό.
Οι προτάσεις των παιδιών:
Τελικό προιόν
Βίντεο μαθητών
1.Να ζωγραφίσουν σε χαρτί κάνσολ τα συναισθήματα που διέκριναν, τα μηνύματά τους.(εντός της τάξης σε συνεργασία με την δασκάλα της Β Τάξης).
Βίντεο μαθητών
2. Να σχηματίσουν τις εκφράσεις : Μίλα τώρα. Μην φοβάσαι.(εκτός της τάξης σε συνεργασία με την εκπαιδευτικό Θεατρικής αγωγής)
3. Να δείξουν την συνεργατική τους δράση στις υπόλοιπες τάξεις του Δημοτικού και στα δύο τμήματα του συστεγαζόμενου νηπιαγωγείου(32οΝ/Γ Βόλου).
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
Ζούζουλα Αικατερίνη