Τα παιδιά παρακολουθούν σχετικό βίντεο στον υπολογιστή, όπου πληροφορούνται τα ονόματα των φρούτων και των λαχανικών του Χειμώνα με παιγνιώδη τρόπο μέσα από απαντήσεις σε αινίγματα. Με αυτόν τον τρόπο κάνουν μία εξαιρετική ανατροφοδότηση από την προηγούμενη υποθεματική: Φρούτα και Λαχανικά του Χειμώνα.
Επίσης παρακολουθούν βίντεο με φρούτα και καλούνται να αναγνωρίσουν τα φρούτα του Χειμώνα.
Παρακολούθησαν επίσης στον υπολογιστή βίντεο με τραγούδι και παραμύθι για τα φρούτα και τα λαχανικά.
Αξιοποίηση δεκατιανού από μαθητή, όπου η Νηπιαγωγός θέτει στην ολομέλεια την ερώτηση: Τι πιστεύετε, το συγκεκριμένο δεκατιανό είναι υγιεινό και γιατί?
Τα παιδιά παρατήρησαν το δεκατιανό και άρχισαν να λένε τις απόψεις τους και καταλήγουν ότι ναι , είναι υγιεινό επειδή έχει και φρούτο.
Ας το διερευνήσουμε λοιπόν..
Η Νηπιαγωγός παρουσιάζει στην τάξη την παροιμία: Ένα μήλο την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα. Ακολουθεί συζήτηση με τα παιδιά για το νόημα της παροιμίας και αν αυτό συνδέεται με το παραπάνω συμπέρασμά τους. Τα παιδιά κατανόησαν τη σύνδεση και έτσι μπόρεσαν να αντιληφθούν πως τα φρούτα συνδέονται με την υγεία των ανθρώπων αλλά και γενικότερα με την σωστή διατροφή.
Τα παιδιά δημιουργούν το βίντεό τους με τα φρούτα του Χειμώνα.
Επίσης η νηπιαγωγός ρωτά τα παιδιά: Γιατί τα φρούτα μας προστατεύουν από τις ιώσεις?
Τα περισσότερα παιδιά απάντησαν με την πιο πάνω παροιμία και η νηπιαγωγός τους λέει σωστός ο συλλογισμός σας αλλά ας το ψάξουμε περισσότερο..
Τα παιδιά παρακολουθούν στον υπολογιστή σχετικά βίντεο, όπου πληροφορούνται για τις βιταμίνες που έχουν τα φρούτα (C, A,), ότι η βιταμίνη C μας προστατεύει από τις ιώσεις επειδή ενισχύει το ανοσοποιητικό των ανθρώπων, κατανόησαν την ωφελιμότητα των φρούτων και των χυμών τους.
Τα παιδιά δημιούργησαν το βίντεό τους
Η Νηπιαγωγός ρωτάει τα παιδιά: Όλα τα τρόφιμα είναι υγιεινά? Υπάρχουν τροφές που πρέπει να αποφεύγουμε, ώστε να είμαστε υγιείς? Για να δούμε και να παρατηρήσουμε αυτά τα δύο φύλλα και να το συζητήσουμε το θέμα.
Τα παιδιά παρατηρούν καλά τα δύο φύλλα και αρχίζουν να αναγνωρίζουν τρόφιμα που πρέπει να αποφεύγουμε, όπως γλυκά, γλυφιτζούρια , καραμέλες πατατάκια, πρόχειρο φαγητό. Η Νηπιαγωγός τους λέει άρα έχουμε τροφές υγιεινές και ανθυγιεινές τροφές.
Τα παιδιά εργάζονται δημιουργικά σε χαρτί Α4
Έπειτα η νηπιαγωγός ζητάει από τα παιδιά να δημιουργήσουν τη φρουτοσαλάτα τους
Ακόμη τα παιδιά δημιούργησαν και έπαιξαν στον υπολογιστή ένα παζλ δικό τους στην τάξη αλλά και να μπορούν να παίζουν και από το σπίτι τους, αξιοποιώντας δημιουργικά τον ελεύθερο χρόνο τους.(Αναστραμμένη μάθηση).
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
Ζούζουλα Αικατερίνη