Οι παρακάτω δραστηριότητες συνδέονται με το πρόγραμμά μας που υλοποιούμε στο e-Twinning:
January traditional way for preserving food-other activitie
Στο μάθημα των Αγγλικών οι δύο εκπαιδευτικοί ανά ομάδες εργάστηκαν με τα παιδιά σε δραστηριότητες προέκτασης που σχετίζονται με την παραδοσιακή συντήρηση τροφίμων.
Οι ομάδες εναλλάξ παρακολούθησαν βίντεο στον υπολογιστή για την υλοποίηση της παραδοσιακής συνταγής της ντομάτας σάλτσας(πελτές) και των αποξηραμένων φρούτων(σύκο, δαμάσκηνο, σταφίδες)
Τα παιδιά από την εκπαιδευτικό ΠΕ06 έμαθαν να προφέρουν στα αγγλικά τις λέξεις: tomato, την έκφραση A jar of tomato paste, dried figs, dried plums, dried raisins, κάνοντας συγχρόνως και αντιστοιχίσεις και απαντώντας στην ερώτηση what’s this?
Επίσης τα παιδιά έγραψαν με δημιουργικό τρόπο:
Ακόμη τα παιδιά της ομάδας της εκπαιδευτικού ΠΕ60 ασχολήθηκαν με ομαδοσυνεργατικό τρόπο (σε δύο ομάδες: μπλε και κόκκινη ομάδα)ως προέκταση με τη συλλογή των σπόρων της πιπεριάς και τα παιδιά της άλλης ομάδας παρακολουθούσαν τη διαδικασία.
Επίσης οι μαθητές έγραψαν με δημιουργικό τρόπο στον ενικό και στον πληθυντικό: Α GREEN PEPPER- GREEN PEPPERS
Tα παιδιά έγραψαν δημιουργικά τα αποξηραμένα φρούτα
Bίντεο με τα παιδιά που προφέρουν τις παραπάνω λέξεις και εκφράσεις
Τα παιδιά της εκπαιδευτικού ΠΕ06 ως προέκταση δραστηριότητας επίσης τρίβουν χονδρό αλάτι και το βάζουν σε γυάλινο βάζο, η ομάδα με την εκπαιδευτικό ΠΕ60 παρακολουθούν τη διαδικασία.
Οι εκπαιδευτικοί
Φραγκογεώργη Φιλίτσα ΠΕ06
Ζούζουλα Αικατερίνη ΠΕ60