Υλοποίηση εργαστήρια Δεξιοτήτων 1ου θεματικού άξονα: Ζω καλύτερα – Ευ Ζην

ως προς τη Θεματική Ενότητα
Ζω καλύτερα – Ευ Ζην

Με τίτλο: : «Ο Ρούλης ο Τροφούλης και η περιπέτειά του στον κόσμο της υγιεινής διατροφής»

Δεξιότητες: κριτική σκέψη, δημιουργικότητα, συνεργασία, επικοινωνία.

Μάθηση μέσω διερεύνησης προβλήματος.

Δεξιότητες του νου.

Δεξιότητες του 21ου αιώνα.

Δεξιότητες ζωής.

Ψηφιακές δεξιότητες.

Διάρκεια: 7 εβδομάδες κατά την περίοδο του Α Τριμήνου(ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ-ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ)

Σύνδεση με τη βασική θεματική: ΥΓΕΙΑ

1ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ

20221104 100526

Φτιάχνουμε τους κανόνες της ομάδας – Συμβόλαιο τάξης

Τα παιδιά μαζεύονται σε κύκλο και σε ένα χαρτί του μέτρου γράφουν τους κανόνες, συνάπτοντας το συμβόλαιο της τάξης.

20221031 112207     

Δημιουργήσαμε  την αφίσα μας στο My poster

88e7d5eca4cd4156b4a068f9d6d1faca screen

Oι μαθητές ηχογράφησαν το συμβόλαιό τους:

Επιλέγουν όλοι μαζί τον «Ρούλη», τον ήρωά τους, για το συγκεκριμένο πρόγραμμα.

20221031 113006 20221031 113616

Ο Ρούλης μέσα από διάφορες δραστηριότητες προσπαθεί να βοηθήσει τα παιδιά να συνειδητοποιήσουν τη σημαντικότητα της διατροφής στη συνολικής μας υγεία, της επιλογής τροφίμων με υψηλή διατροφική αξία, την αποφυγή τροφίμων με χαμηλή διατροφική αξία, τη συμμετοχή σε προγράμματα άσκησης και φυσικής δραστηριότητας.

20221031 115754

Παρέμβαση νηπιαγωγού,Υλοποίηση κουκλουθεάτρου από τον Ρούλη :

Ποίημα νηπιαγωγού

Τίτλος: Τρώω υγιεινά

Ποίημα παρουσίασης

Τρώω Υγιεινά,

φρούτα πολλά ,λαχανικά,

τι χαρά, τι χαρά!

τρια λα λα, τρια λα λα.

Γυμνάζομαι πολύ,

τριαλαλί τριαλαλί!!

Ηχογράφηση ποιήματος από τα παιδιά:

Άσκηση εμπέδωσης:Τα παιδιά ζωγραφίζουν: Πως ο Ρούλης ο τροφούλης ζει υγιεινά?

20221031 124727

Προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα

να αναπτύσσει την αυτοπειθαρχία, τη θέλησης της υπευθυνότητας, τη συνεργασίας και τη ομαδικότητας.

να αναπτύξει δεξιότητες συνεργασίας και αλληλοβοήθειας και επικοινωνίας

να καλλιεργήσει την κριτική του/της σκέψη,

να ενσωματώσει τη σωματική δραστηριότητα στην καθημερινότητά του/της για τη διατήρηση της καλής υγείας

Αξιολόγηση-Αναστοχασμός:

20221104 121629 20221104 121635 20221104 121641 20221104 121720 20221104 121832 20221104 121839 20221104 121851 20221104 122027 20221104 122056 20221104 122110 20221104 122139 20221104 122220 20221104 122226

Οι μαθητές καλούνται να αποτυπώσουν ζωγραφίζοντας μια χαρούμενη ή λυπημένη φατσούλα πώς τους φάνηκε το εργαστήριο και τι έμαθαν από αυτό.

2ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ

20221104 124631 20221107 080810 20221107 124246 20221108 131349

Τίτλος: Από πού προέρχεται το αγαπημένο μου φαγητό; (Προέλευση τροφών)

20221108 111256 20221104 115832 20221107 124358

 

Ο Ρούλης ζητά από τα παιδιά να ζωγραφίσουν το αγαπημένο τους φαγητό και να το παρουσιάσουν στην τάξη. Όσοι έχουνσα έχουν ζωγραφίσει το ίδιο, δημιουργούν μια ομάδα. Με αυτόν τον τρόπο παρουσιάζονται και παρατηρούνται οι διατροφικές συνήθειες των παιδιών.

20221107 121810 20221107 122302   

 

 

Με αφόρμηση την παραπάνω δραστηριότητα γίνεται συζήτηση στην τάξη για την προέλευση των τροφών που προέκυψανέκυψαν από τα αγαπημένα τους πιάτα.

Η Νηπιαγωγός στο παρακάτω λινκ https://imagineplaylearn.webnode.gr/products/%CF%80%CF%81%CE%BF%CE%AD%CE%BB%CE%B5%CF%85%CF%83%CE%B7-%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%86%CF%8E%CE%BD/, παρουσιάζει εικόνες στα παιδιά που διευκολύνουν να καταλήξουν σε συμπεράσματα, και να δημιουργήσουν ομαδοσυνεργατικά σε χαρτόνι την προέλευση των τροφών και στο τέλος να ηχογραφήσουν τα συμπεράσματά τους.

20221108 092119 20221108 124710

Παρουσίαση του βιβλίου «Η κυρά Διατροφή –πρώτη στη μαγειρική» το οποίο λειτουργεί ως προοργανωτής ώστε να εμπλέξει τους μαθητές άμεσα στο περιεχόμενο του προγράμματος.

Γίνεται συζήτηση στην τάξη όπου τα παιδιά σιγά σιγά κατανοούν την αξία των τροφών για την υγεία τους.

Δημιουργία εννοιολογικού χάρτη μέσω της εφαρμογής kidspiration για τις υγιεινές και μη τροφές https://kidspiration.software.inf ormer.com/%CE%9B%CE%AE%C F%88%CE%B7/ δεν έγινε και ακολουθεί παρέμβαση της νηπιαγωγού:

20221108 105432 20221108 110559

Δημιουργία εννοιολογικού χάρτη στην τάξη, όπου τα παιδιά λένε υγιεινές και ανθυγιεινές τροφές και η νηπιαγωγός κα-

τταγράφει.

 Τα παιδιά αφού υλοποιούν ομαδικά τον εννοιολογικό χάρτη τους και κάνουν τις αντίστοιχες ηχογραφήσεις.

20221107 111630 20221108 121442

Επίσης τα παιδιά εργάζονται ατομικά σε φύλλο εργασίας Α4 που δόθηκε από τη νηπιαγωγό

Προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα

να κατανοήσει την προέλευση των τροφών, την αξία τους και τις επιδράσεις τους στην υγεία.

να ευαισθητοποιηθεί σε ζητήματα διατροφής, όπως η μεσογειακή.

προάσπιση της σωματικής και της ψυχικής τους υγείας, καλλιεργώντας παράλληλα διατροφική συνείδηση

ΑξΑξιολογηση-Αναστοχασμός:

20221109 120919 20221109 122417

 

Δημιουργία      μηνυμάτων για τη Μεσογειακή και ισορροπημένη διατροφή χρησιμοποιώντας με χαρτάκια post-it. 

Τα παιδιά βλέπουν στον υπολογιστή εικόνες διάφορες,τις συζητούν και επιλέγουν ποιά εικόνα μπορούν να χρησιμοποιήσουν για να υλοποιήσουν ομαδοσυνεργατικά τα διατροφικά τους μηνύματα για τη Μεσογειακή διατροφή.

3ο Εργαστήριο

Τίτλος: Διατροφική πυραμίδα -ομάδες τροφίμων

20221114 075800  20221111 12170220221115 094835

Εκτύπωση και διαμοιρασμός παιδικής πυραμίδας της μεσογειακής διατροφής. (φύλλο εργασίας Α4). https://images.app.goo.gl/JeX5 8AVAsBgCAU9u9 • Συζήτηση και ανακεφαλαίωση των όσων ειπώθηκαν στο προηγούμενο εργαστήριο περί διατροφικών συνηθειών κλπ.

20221111 095017

Τα παιδιά δημιουργούν σε χαρτί Α4 τη δική τους διατροφική πυραμίδα

20221115 092703 20221115 105749

Ηχητικό μήνυμα:

 

Επίσης τα παιδιά εργάστηκαν ομαδοσυνεργατικά και δημιούργησαν την πυραμίδα της Μεσογειακής διατροφής.

20221110 124201 20221110 123627

Ακόμη τα παιδιά συνεργάστηκαν στον υπολογιστή επιλέγοντας τρόφιμα για τις ομάδες τροφίμων

20221114 121355 20221114 121517

Μουσικοκινητικό παιχνίδι «ο Τάκης ο Ρομποτάκης»: Ο/η εκπαιδευτικός καλεί τους/ις μαθητές/τριες να κινηθούν στον χώρο ακούγοντας το ντέφι ή χτυπώντας παλαμάκια. Εναλλάσσουν αργούς και γρήγορους ρυθμούς με παραγγέλματα που παραπέμπουν στην ενέργεια που έχει ο Τάκης ο Ρομποτάκης όταν έχει καύσιμο. Π.χ. « Όταν ο Τάκης πεινάει, περπατάμε αργά, είμαστε νηστικοί», «Όταν ο Τάκης τρέχει, περπατάμε γρήγορα, έχουμε φάει καλό πρωινό ».

Παρέμβαση νηπιαγωγού: Τα παιδιά εργάστηκαν ατομικά σε χαρτί Α4 δημιουργώντας το πρωινό τους.

20221111 113759

Τα παιδιά ομαδοσυνεργατικά δημιουργούν την πρότασή τους για ένα υγιεινό πρωινό.

20221114 092251

Ηχητικό μήνυμα με την πρόταση των μαθητών

 

 

20221114 095011 20221114 101651 20221114 095831 20221114 102255

Άσκηση εμπέδωσης: φτιάχνω τη δική μου διατροφική πυραμίδα http://photodentro.edu.gr/lor/ handle/8521/3685

Προσδοκόμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα

να κατατάσσει τα τρόφιμα στις διάφορες ομάδες τροφίμων • γνωριμία με την υγιεινή διατροφή και την πυραμίδα ισορροπημένης διατροφής.

εξοικείωση με τις βασικές μορφές ψηφιακής πληροφορίας (σύρε και έλα, εικόνα, ήχος)

να αναφέρει τα κυριότερα χαρακτηριστικά της ισορροπημένης διατροφής

να κατατάσσει τις τροφές σε ανθυγιεινές και μη • να αναγνωρίζει τη θρεπτική αξία των τροφών και τη σημασία τους στη διατροφή

να διηγούνται εμπειρίες.

να συμμετέχουν σε συζητήσεις και να χρησιμοποιούν στρατηγικές για να δηλώσουν τη συμφωνία ή τη διαφωνία τους με το συνομιλητή τους.

Να εμπλουτίζουν τον προφορικό τους λόγο με νέες λέξεις.

Να αντιλαμβάνονται τη μεταφορική χρήση του λόγου

Αξιολόγηση-Αναστοχασμός

20221115 121831 20221115 122333  20221110 13514220221110 135330

Άσκηση ομαδικής διατροφής

 

http://aesop.iep.edu.gr/node/7 622/2174/#question8389

4ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ

Τίτλος: Εποχιακά φρούτα-λαχανικά

20221118 101059

Παρέμβαση από νηπιαγωγό για ενεργοποίηση.

Οι μαθητές χορεύουν παραδοσιακούς χορούς που έχουν σχέση με τα φρούτα και τα λαχανικά.

Δεν έγινε• Δημιουργία θεατρικού παιχνιδιού ως έναυσμα ενδιαφέροντος

• Ο/Η εκπαιδευτικός χωρίζει τους μαθητές σε ομάδες. Η κάθε ομάδα αναλαμβάνει να συγκεντρώσει στοιχεία από το διαδίκτυο σχετικά με την κατηγορία του τροφίμου που επέλεξε και να καταγράψει τις πληροφορίες σε επεξεργαστή κειμένου. Ένας μαθητής αναλαμβάνει την καταγραφή των πληροφοριών στον επεξεργαστή κειμένου. Δεν έγινε

Παρέμβαση από νηπιαγωγό:

20221118 094516

Γίνεται συζήτηση από την ολομέλεια αφού έχουν παρατηρήσει αυθεντικά φρούτα, μία εικόνα με τα φρούτα ανά εποχή.

20221118 094106

Η εκπαιδευτικός χωρίζει τους μαθητές σε ομάδες ανά φρούτα-εποχή. Η κάθε ομάδα ανά φρούτα-εποχή, ανταλλάσσοντας απόψεις για τα χρώματα των φρούτων, αναλαμβάνει να ζωγραφίσει την εικόνα και δημιουργούν μία συνολική εικόνα για τα φρούτα ανά εποχή για τον πίνακα αναφοράς.

20221123 08374320221118 094655 20221118 094735 20221118 094749

Φύλλο εμπέδωσης: Μετά η κάθε ομάδα ζωγραφίζει ξανά τα φρούτα της εποχής της. Η κάθε ομάδα φρούτα ανά εποχή παρουσιάζει το τελικό προϊόν της στις άλλες ομάδες .

20221118 112302

Μετά όλες οι ομάδες κολλώντας σε χαρτόνι τα τελικά προϊόντα τους δημιουργούν ομαδικά την αφίσα τους.

Τα παιδιά ζωγράφισαν ατομικά τα αγαπημένα τους φρούτα ή λαχανικά των 4 εποχών.

20221122 085017

Επίσης οι μαθητές εργάστηκαν και ατομικά στα παρακάτω φύλλα εργασίας:Π/Μαθηματικά, Π/Αίνιγμα.

20221118 104218  20221121 115343

 

Στο τέλος οι μαθητές μας χόρεψαν χαλαρωτικά κρατώντας ένα φρούτο με τη συνοδεία μουσικής.

Βρίσκουν εικόνες για τα τρόφιμα από το διαδίκτυο, τις εκτυπώνουν και δημιουργούν μία αφίσα σχετικά με το είδος της κατηγορίας τους. Όταν ολοκληρωθεί η διαδικασία η κάθε ομάδα παρουσιάζει την εργασία της. Οι αφίσες μπορούν να φωτογραφηθούν και να αναρτηθούν στην ιστοσελίδα του σχολείου (δεν έγινε)

 

Προσδοκόμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα

να ευαισθητοποιηθεί σχετικά με την κατανάλωση τοπικών και εποχιακών προϊόντων.

να αναπτύσσει δεξιότητες χρήσης ποντικιού (ή οθόνης αφής) • να αναπτύσσει δεξιότητα επεξεργασίας κειμένου

να εκφράζεται δημιουργώντας ψηφιακά κείμενα

γνωριμία με τα φρούτα που παράγονται στην Ελλάδα κάθε εποχή

να συμμετέχει σε ομαδικές δραστηριότητες και λήψη συλλογικών αποφάσεων.

Αξιολόγηση-Αναστοχασμός Πότε είναι η καλύτερη εποχή για ένα φρούτο; http://photodentro.edu.gr/lor/r /852 1/5057

20221123 085412

Ηχητικό μήνυμα:

 

Εργαστήριο 5ο

Τίτλος: Νερό, υγιεινή διατροφή και άσκηση: To τρίπτυχο της επιτυχίας!

20221124 151742 20221124 152310 20221125 103628

Οι μαθητές ενημερώνονται από τον Ρούλη για την παιδική παχυσαρκία παρακολουθώντας το βίντεο «παιδική παχυσαρκία.wmv» (https://www.youtube.com/wat ch?v=vca4IEE3lec) και διαβάζουν το κείμενο που παρατίθεται στη σελίδα. Μετά από συζήτηση, αποφασίζουν να εντάξουν τη σωματική άσκηση στην καθημερινή τους δραστηριότητα. Ξεκινούν τραγουδώντας και χορεύοντας το «χοντρό μπιζέλι» (μουσικοκινητική άσκηση) (http://www.youtube.com/watc h?v=q-3ZGfjc5ZE) δεν θα γίνει

Παρέμβαση από νηπιαγωγό:

20221123 125634

1.Τα παιδιά με ομαδοσυνεργατκό τρόπο δημιουργούν τις ομάδες των τροφίμων

20221125 105507

2. Κάλεσμα ειδικού επιστήμονα στην τάξη:

20221125 095943 20221125 100029 20221125 112225

Α. Τα παιδιά δημιουργούν μία ευχαριστήρια κάρτα για τη Διατροφολόγο.

  Β. Η Διατροφολόγος  συζητά με τα παιδιά για τις Βιταμίνες των τροφίμων και την αξία τους. Τα παιδιά μαθαίνουν τις βιταμίνες , το ασβέστιο, το σίδηρο και σε ποια τρόφιμα υπάρχουν. Ενημερώνονται για το πόσες φορές τρώμε την ημέρα, για την ποσότητα -ποικιλία των τροφών, πόσο νερό χρειάζεται να πίνουμε , παράγοντες που μαζί με την άσκηση συμβάλλουν στην υγιεινή ζωή , σε ένα όμορφο και γερό σώμα.

20221125 115331 20221125 121031

Μετά τα παιδιά, αξιοποιώντας τις πληροφορίες που πήραν καλούνται να καταγράψουν τις Βιταμίνες, το ασβέστιο και το σίδερο στην προηγούμενη παραπάνω δημιουργία τους σε ειδική στήλη και μετά να τα αντιστοιχίσουν στις ομάδες των τροφίμων.

Επίσης τα παιδιά καταλήγουν σε συμπεράσματα:

Για ένα όμορφο και γερό σώμα

1.Να συνδυάζουμε φρούτα και λαχανικά διαφορετικών χρωμάτων για να παίρνουμε περισσότερες βιταμίνες

2. Να πίνουμε 8-10 ποτήρια νερό την ημέρα

3.Να βάλουμε την άσκηση στη ζωή μας, Τα παιδιά της τάξης αναφέρθηκαν σε εξωσχολικές δραστηριότητες που κάνουν όπως: μπάσκετ, κολυμβητήριο, ρυθμική/

Γίνεται αναφορά και στην αξία του νερού. Ενυδατώνουμε πάντα τον οργανισμό μας. https://youtu.be/vHApTRvbJCw

Κατηγοριοποίηση των τροφών σε οικογένειες με βάση τα θρεπτικά τους συστατικά,

Αναπτυξη δεξιότητας διαλογής θρεπτικών τροφών στη σωστή συχνότητα,

Ενημέρωση για τις βιταμίνες των φρούτων και των λαχανικών

20221128 082917 20221128 090039 20221128 091809 20221128 093238 20221128 094426 20221128 095123

Τα παιδιά πειραματίστηκαν και εκφράστηκαν δημιουργικά με τις βιταμίνες, με ομαδοσυνεργατικό τρόπο δημιούργησαν το τρένο των βιταμινών.

Ηχογράφηση μαθητών:

Διαδραστικά παιχνίδια

20221110 140245

http://aesop.iep.edu.gr/node/1 4205/3620/#question14212

Προσδοκόμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα

να κατανοήσει τη σημαντικότητας της διατροφής στη συνολικής του/της υγεία

να επιλέγει τρόφιμα με υψηλή διατροφική αξία

να συμμετέχει σε προγράμματα άσκησης και φυσικής δραστηριότητας

Να συνειδητοποιήσει την αναγκαιότητα του νερού στον οργανισμό του/της.

Να διερευνά τις εκφραστικές δυνατότητες του σώματος σε σχέση με το χώρο και τους άλλους

να τραγουδά τραγούδια κατάλληλα για την ηλικία του/της

να εκφράζει στοιχεία του ρυθμού μέσω της κίνησης

6ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ

Τίτλος: Γίνομαι διαιτολόγος για μια μέρα!

20221205 103242

Τα παιδιά καλούνται να επαληθεύσουν την κατάκτηση των προηγούμενων δεξιοτήτων με τη δραστηριότητα του «πιάτου της υγιεινής διατροφής», όπου θα πρέπει να βρουν τι θα πρέπει να περιέχει και σε τι ποσοστό. Με λίγα λόγια, να το «γεμίσουν» με φαγητό. Η συγκεκριμένη άσκηση μπορεί να γίνει με ζωγραφική ή με κολάζ .Έτσι, διαπιστώνουμε αν τα παιδιά έχουν τροποποιήσει τις επιλογές τους σχετικά με τη διατροφή.

20221128 122412

Τα παιδιά σε χαρτί Α4 δημιουργούν ένα ημερήσιο πιάτο,  τα παιδιά συζητούν για τα ημερήσια πιάτα τους.

Ηχογραφήσεις

Τα παιδιά συζητούν για το πιάτο τους, αιτιολογούν τις επιλογές που έκαναν και ηχογραφούν τα μηνύματά τους.

Προσδοκόμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα

Να συντάσσει ένα ισορροπημένο διαιτολόγιο

Να αξιολογεί ένα διαιτολόγιο ως προς τα βασικά χαρακτηριστικά της ισορροπημένης διατροφής

Να δημιουργήσει ένα εβδομαδιαίο πρόγραμμα υγιεινής διατροφής • Να αναπτύσσει δεξιότητες ώστε να κατατάσσει, να επεξεργάζεται και να αξιολογεί τις πληροφορίες και να συνειδητοποιεί τους κινδύνους που απειλούν την υγεία του/της.

Αξιολόγηση-Αναστοχασμός

20221202 104904 20221205 102415 20221205 103120

20221202 120137 20221202 120158 20221202 120212

ηχογράφηση

Τα παιδιά γίνονται μικροί διαιτολόγοι και δημιουργούν σε χαρτόνι ένα κολάζ με τα παραπάνω προτεινόμενα ημερήσια πιάτα. Τα παρουσιάζουν και καταλήγουν  σε συμπεράσματα.

7ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

Πραγματοποιούνται διαδραστικές ασκήσεις αξιολόγησης για την αποτίμηση του προγράμματος και αυτοαξιολόγησης: Η κάθε ομάδα μπορεί να δημιουργήσει σταυρόλεξα σχετικά με την θεματική κατηγορία που είχε επιλέξει. Με τον τρόπο αυτό θα αξιολογηθεί εάν οι μαθητές κατανόησαν τη σημασία της υγιεινής διατροφής. Τα σταυρόλεξα αφού δημιουργηθούν μπορούν να εκτυπωθούν και να μοιραστούν στους μαθητές για να τα απαντήσουν. https://crosswordlabs.com/ 

Το παραπάνω δεν έγινε

20221205 104036 20221205 105002 20221205 105329 20221205 105602 20221205 110422

20221205 110800

Οι μαθητές κατασκευάζουν ένα πόστερ από εικόνες (κολάζ), δίνοντας μικρές συμβουλές για την καλή υγεία.

Τα παιδιά αποτυπώνουν σε χαρτόνι τις συμβουλές-μηνύματα που είχαν καταλήξει στο προηγούμενο εργαστήριο.

Η διάχυση των αποτελεσμάτων μπορεί να υλοποιηθεί με ένα θεατρικό δρώμενο (Ο χορός των Βιταμίνων και η παραμυθένια φρουτοσαλάτα) δεν έγινε.

20221209 083837 20221209 085232 20221209 090701 20221209 092122

20221209 104856 20221209 105326 20221209 105351 20221209 111611

Παρέμβαση από νηπιαγωγό: Διάχυση των έργων, Τα παιδιά επισκέπτονται και παρουσιάζουν τα έργα τους τις Α τάξεις των δύο συστεγαζόμενων Δημ/Σχολείων και το 2ο Τμήμα του συστεγαζόμενου 32ου Ν/Γ Βόλου. Οι μαθητές μεταξύ τους θα ανταλλάξουν απόψεις και στο τέλος θα αξιολογήσουν τα τελικά προϊόντα των εργαστηρίων.

20221212 122114 20221212 122419 20221212 122716 20221212 122731 20221212 122747 20221212 123002 20221212 124120

Στην έκθεση ξεναγήθηκαν και οι γονείς μας κατά την απογευματινή ώρα.

20221213 170310 20221213 170316

Υλοποιούν για δύο ημέρες έκθεση στο χώρο του σχολικού συγκροτήματος.

μηνύματά μας

Δημιουργία αφίσας και στέλνουν την αφίσα τους με τα μηνύματά τους στον Δήμο Βόλου.

και την δημιουργία ενός ψηφιακού παραμυθιού,μέσω του ψηφιακού εργαλείου https://www.storyjumper.com/ με τα έργα των παιδιών από όλα τα προηγούμενα εργαστήρια και και τον Ρούλη πρωταγωνιστή.

Αναμενόμενο όφελος ως προς το σχολικό κλίμα

Τα παιδιά από την αρχή όρισαν το Κοινωνικό τους Συμβόλαιο δίνοντας έμφαση στο ομαδικό πνεύμα και στο σεβασμό όλων. Με το συμβόλαιό τους κατάφεραν να υλοποιήσουν ομαδοσυνεργατικές δραστηριότητες, να ενδυναμώσουν τη συνεργασία τους και να ενισχύσουν ένα φιλικό κλίμα στο σχολικό τους περιβάλλον.

Αναμενόμενο αντίκτυπο για την ανάπτυξη της σχολικής κοινότητας

Τα παιδιά με τις επισκέψεις τους στα συστεγαζόμενα σχολεία(Δημοτικά 180, 29ο – 320Νηπιαγωγείο) παρουσιάζοντας την υλοποίηση των εργαστηρίων τους συνέβαλλαν στην συμπερίληψη αφού συνειδητοποίησαν ότι και άλλοι μαθητές ασχολήθηκαν με το ίδιο θέμα, με τους οποίους αντάλλαξαν απόψεις και είδαν τις δικές τους δραστηριότητες -προτάσεις.

Αντίκτυπο στην τοπική κοινότητα

Τα παιδιά ως ενεργοί πολίτες συνέβαλλαν στη διάχυση των εργαστηρίων στη σχολική κοινότητα με έκθεση των έργων τους(μαθητές-εκπαιδευτικοί-γονείς) αλλά και στην τοπική τους κοινότητα, αφού έστειλαν τα τελικά τους μηνύματα(αφίσα) στο Δήμο Βόλου, ώστε να τα μεταφέρουν στους συμπολίτες τους.

Προσαρμογές για τη συμμετοχή και την ένταξη όλων των μαθητών

Επειδή τα προνήπια είναι περισσότερα στην τάξη, και κάποιες απουσίες λόγω των ιώσεων χρειάστηκε να γίνουν παρεμβάσεις με σκοπό την αποτελεσματικότητα των εργαστηρίων συμβάλλοντας στο ουσιαστικό όφελος των μαθητών μας.

Φορείς και άλλες συνεργασίες που θα εμπλουτίσουν το σχέδιο δράσης

Επίσκεψη ειδικού επιστήμονα διατροφολόγου στην τάξη.

Τελικά προϊόντα (ενδεικτικά) των εργαστηρίων που υλοποιήθηκαν

88e7d5eca4cd4156b4a068f9d6d1faca screen   20221031 113616   20221107 124358 20221108 11055920221107 12230220221109 122417   20221115 105749 20221114 092251 20221123 085412

20221125 121031

20221128 095123

20221128 122412

20221205 103120

20221205 110800

μηνύματά μας

 

Δημοσιεύθηκε στην Εργαστήριο δεξιοτήτων. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.