ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 4ος Θεματικός άξονας (ΜΑΙΟΥ-ΙΟΥΝΙΟΥ), Υλοποίηση 4ου Εργαστηρίου(3 τρεις ώρες)

Υλοποίηση   των εργαστηρίων από την εκπαιδευτικό Ζούζουλα Αικατερίνη ως προς την θεματική ενότητα: Δημιουργώ και Καινοτομώ- Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία.

Με τίτλο: STEAM και η ΓΗ γυρίζει….”

Δεξιότητες δημιουργικής σκέψης, ψηφιακών εργαλείων και καινοτομίας.

Διάρκεια 4 εβδομάδες κατά την περίοδο του Γ Τριμήνου(ΜΑΙΟΣ-ΙΟΥΝΙΟΣ)

Σύνδεση με τη βασική θεματική: STEAM και η ΓΗ γυρίζει….”

4ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ(4η εβδομάδα τρεις ωρες)

Σύμπτηξη εργαστηρίων-παρεμβάσεις νηπιαγωγού

Τίτλος:

Το ρομπότ μας ξεκινά..

20220526 093757 20220526 093725 20220527 085202

1.ρομποτική:τα παιδιά δημιουργούν ανά ομάδες τα βήματα διαδρομών του ρομπότ Δεινόσαυρος στην μακέτα τους(ημέρα-νύχτα)

Τα παιδιά με παιχνιώδη και ευχάριστο τρόπο παρακολουθούν -υλοποιούν τις διαδρομές του ρομπότ.

20220526 094545 20220527 093009 20220527 091354  

Ηχητικό μήνυμα

2.Τα παιδιά μας παίζουν στον υπολογιστή Ψηφιακό παιχνίδι με αντιστοίχηση εικόνων και σκιών πλανητών με το εργαλείο wardwall https://wordwall.net/play/16737/506/988)

20220603 084145 20220603 084433 20220603 085634 20220603 085847 20220603 084650 20220603 083037 20220603 091142 20220603 085149

3.Ταξίδι στη σελήνη

-Ακούμε την Ιστορία Φεγγαροσκεπαστής του ΠΙΜΠΑΡΕ ΕΡΙΚ https://youtu.be/COSzCNona4Q,

20220530 091537 20220530 091522 20220530 091513

– Συζήτηση με την ολομέλεια για την ιστορία

20220530 111533

–Ζωγραφίζουμε στο σπίτι: Την ιστορία της Φεγγαροσκεπαστής σε συνεργασία με κάποιο μέλος της οικογένειάς μας(ανεστραμμένη μάθηση) και την φέρνουμε για παρουσίαση στην τάξη.

Να ευχαριστήσουμε τη μητέρα συνεργάτη που με το ρομπότ δεινόσαυρος που έφερε το παιδί της στο σχολείο, καταφέραμε με διασκεδαστικό και ευχάριστο τρόπο να υλοποιήσουμε τη ρομποτική στο σχολείο.

προσδοκόμενα αποτελέσματα

-Να εξοικειωθούν με την ρομποτική και τον προγραμματισμό

Σύνδεση Σχολείου-Οικογένειας

Προσφέρουμε την ευκαιρία:

-Να μπορούν να αξιοποιούν προς όφελός τους τον ελεύθερο χρόνο τους

-Να αναπτύσσουν ομαδοσυνεργατικό πνεύμα και μέσα στην Οικογένειά τους.

ΑΝΑΣΤΟΧΑΣΜΟΣ-ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

Τα παιδιά ευχαριστήθηκαν το εργαστήριο, με ενθουσιασμό παρατηρούσαν το ρομπότ δεινόσαυρο να ακολουθεί τα βήματα διαδρομών που είχαν σχεδιάσει, πέρασαν όμορφα παίζοντας στον υπολογιστή το ψηφιακό παιχνίδι με την αντιστοίχιση σκιών.

Τα παιδιά πέτυχαν να εξοικειωθούν :

με τη ρομποτική και τον προγραμματισμό

Να αποκτήσουν ψηφιακές δεξιότητες

Τους δόθηκε η ευκαιρία να αξιοποιήσουν παιδαγωγικά και δημιουργικά τον ελεύθερο χρόνο τους.

Να αναπτύσσουν ομαδοσυνεργατικό πνεύμα με μέλη της οικογένειάς τους(αδέλφια,γονείς).

Η ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ

Ζούζουλα Αικατερίνη

Δημοσιεύθηκε στην Εργαστήριο δεξιοτήτων. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.