Πρακτική άσκηση φοιτητών του ΠΤΕΑ, Π.Θ. -Μέντορες εκπαιδευτικοί.

1η εβδομάδα της πρακτικής, από 4/4 2022  έως 8/4/2022

    

Η φοιτήτρια του τμήματος του ΠΤΕΑ, Π.Θ. κατόπιν συνεννόησης και πολύ καλής συνεργασίας με την μέντορά της νηπιαγωγό, Αικατερίνη Ζούζουλα υλοποίησε επιτυχώς την πρώτη εβδομαδιαία διδασκαλία της, στην Θεματική: Η Άνοιξη, με το Υπόθεμα: Τα φρούτα της  Άνοιξης και Υγιεινή διατροφή.

     

Απολαύστε το βίντεο

Αναστοχασμός-Αξιολόγηση της εβδομαδιαίας διδασκαλίας

Α. Η αγαπημένη μας συνεργάτης ήταν τυπική στο ωράριό της, δεν δημιούργησε κανένα πρόβλημα στο πρόγραμμα του νηπιαγωγείου ίσα ίσα με την διδασκαλία της λειτούργησε συνεργατικά-υποστηρικτικά στον εκπαιδευτικό μας προγραμματισμό.

Β.Η φοιτήτριά μας ήταν επικοινωνιακή με τα παιδιά, αξιοποίησε κατάλληλα και παιδαγωγικά τα υλικά και μέσα σε όλους τους χώρους της σχολικής μας κοινότητας(τάξη-σχολική αυλή).Κατά την ώρα της διδασκαλίας κατάφερε να κεντρίσει το ενδιαφέρον και την συμμετοχικότητα των παιδιών, υλοποίησε τη διδασκαλία της διαθεματικά – ομαδοσυνεργατικά μέσα από διάφορα γνωστικά πεδία, οι δραστηριότητες είχαν συνάφεια προσδίδοντας νόημα-σημασία στα παιδιά, κατορθώνοντας με όμορφο και δημιουργικό τρόπο οι μαθητές να γνωρίσουν τα φρούτα-λαχανικά της Άνοιξης και την διατροφική τους αξία, μέσα από τη βιωματική-ενεργητική μάθηση.

Μπράβο στην φοιτήτρια, μπράβο και στα παιδιά μας που συνεργάστηκαν όμορφα και αποτελεσματικά μαζί της.

Επίσης στο πλαίσιο της πρακτικής άσκησης των φοιτητών:

  

 

Η φοιτήτρια Πωλίν στο πλαίσιο της πρακτικής της άσκησης μέσω του προγράμματος Erasmus+ στο νηπιαγωγείο μας υλοποίησε το σχέδιο μαθήματος που είχε ετοιμάσει στη θεματική ενότητα «Άγρια Ζώα» με τίτλο : “ Learning the wild animals – Explore the world”. Το μάθημα πραγματοποιήθηκε σε δύο διδακτικές ώρες των 45’ η καθεμία, την Τρίτη 5 /4/22 και την Τετάρτη 6/4/22.

Το μάθημα διεξήχθη στην αγγλική γλώσσα ακολουθώντας τη διαθεματική μέθοδο, με χρήση ηλεκτρονικών εργαλείων webtools 2.0, παιχνίδι και εργασία σε ομάδες.

Η φοιτήτρια ήταν επικοινωνιακή και κέντρισε το ενδιαφέρον των μικρών μαθητών μας μέσα από το βίντεο και το αντίστοιχο τραγουδάκι για την παρουσίαση του λεξιλογίου σχετικά με τα ζώα της ζούγκλας όπως επίσης μέσα από το παιχνίδι με μιμητικές κινήσεις που στόχο έχουν όχι μόνο την εκμάθηση του λεξιλογίου στην αγγλική γλώσσα αλλά επίσης ενισχύουν τη συμμετοχή των μαθητών και το ενδιαφέρον τους στην διαδικασία εκμάθησης της ξένης γλώσσας.

 

ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ 2ης ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΑΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΗΣ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑΣ ΤΟΥ ΠΤΕΑ, του Π.Θ.

1η Εβδομάδα, από 9/5/2022 έως 13/5/2022

Θεματική: Ο πλανήτης μας η ΓΗ, κι όμως γυρίζει.

20220513 074717 20220510 085730   20220513 092314

Η συγκεκριμένη θεματική κατόπιν συνεννόησης με την μέντορά της νηπιαγωγό υλοποιείται από τη φοιτήτρια ταυτόχρονα με το εργαστήριο Δεξιοτήτων του 4ου θεματικού άξονα με τίτλο:  «STEAM και η ΓΗ γυρίζει….»

20220510 090926 20220510 122612  20220510 12401020220510 125402 

20220511 09140220220511 12083520220511 102912    20220512 100336

ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗς 3ης ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΑΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ της φοιτήτριας από 16/05/2022 έως 20/05/2022

20220516 120611

Υπόθεμα: Η Ανακύκλωση στη Γη.

Δημιουργικές δραστηριότητες στην τάξη

20220516 123212 20220519 094039 

Οι αφίσες μας με τα μηνύματα των παιδιών

20220519 112917       20220519 112751 

Χρήση ψηφιακών εργαλείων Web tools, games στον υπολογιστή

20220518 120641      20220518 115003

Δραστηριότητες εκτός τάξης, βιωματική μάθηση.

Τα παιδιά στους γειτονικούς κάδους του σχολείου τους.

20220518 123436 20220518 123810  

Ώρα για δράση. Τα παιδιά γίνονται ενεργοί πολίτες και καθαρίζουν τους γειτονικούς δρόμους του σχολείου τους , μαζεύοντας ανακυκλώσιμα υλικά.

20220519 123959    20220519 124338

Αναστοχασμός-Αξιολόγηση της  2ης και 3ης εβδομαδιαίας διδασκαλίας

Α. Η αγαπημένη μας συνεργάτης ήταν τυπική στο ωράριό της, δεν δημιούργησε κανένα πρόβλημα στο πρόγραμμα του νηπιαγωγείου ίσα ίσα με την διδασκαλία της λειτούργησε συνεργατικά-υποστηρικτικά στον εκπαιδευτικό μας προγραμματισμό. Υπήρξε συνεργατική υποστήριξη και στο εργαστήριο Δεξιοτήτων.

Β.Η φοιτήτριά μας ήταν επικοινωνιακή με τα παιδιά, αξιοποίησε κατάλληλα και παιδαγωγικά τα υλικά και μέσα σε όλους τους χώρους της σχολικής μας κοινότητας(τάξη-στο χώρο της αυλής, εκτός σχολείου). Κατά την ώρα της διδασκαλίας κατάφερε να κεντρίσει το ενδιαφέρον και την συμμετοχικότητα των παιδιών, υλοποίησε τη διδασκαλία της διαθεματικά – ομαδοσυνεργατικά μέσα από διάφορα γνωστικά πεδία, έδωσε ευκαιρίες στους μαθητές για ανεστραμμένη μάθηση, οι δραστηριότητες είχαν συνάφεια προσδίδοντας νόημα-σημασία στα παιδιά, κατορθώνοντας με όμορφο και δημιουργικό τρόπο οι μαθητές να αποκτήσουν γνώσεις για τον πλανήτη Γη σε σχέση με τους άλλους πλανήτες του ηλιακού συστήματος, να μάθουν  για την Ανακύκλωση στη Γη, την αξία της, να δώσουν τα δικά τους μηνύματα ως ενεργοί πολίτες,  μέσα από τη βιωματική-ενεργητική μάθηση.

Μπράβο στη φοιτήτρια!!

 

ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ  ΓΑΛΛΙΔΑΣ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑΣ, στις 17 και 18/05-2022

20220517 115013 20220518 122811

Στην διδασκαλία ήταν και η άλλη φοιτήτρια του ΠΤΕΑ, δίπλα στην μέντορά της νηπιαγωγό.

Επίσης στις 17/05/2022 κατά την υλοποίηση της διδασκαλίας ήταν στην τάξη μας και η υπεύθυνη της πρακτικής άσκησης του ΠΤΕΑ, του Π.Θ. η κ. Γκόρια Σοφία.

20220517 105932

Η φοιτήτρια Πωλίν στο πλαίσιο της πρακτικής της άσκησης μέσω του προγράμματος Erasmus+ στο νηπιαγωγείο μας υλοποίησε το σχέδιο μαθήματος που είχε ετοιμάσει στη θεματική ενότητα  Ο πλανήτης Γη κι όμως γυρίζει, με τίτλο : “ The names of the Planets». Το μάθημα πραγματοποιήθηκε σε δύο διδακτικές ώρες των 45’ η καθεμία, την Τρίτη 17 /5/22 και την Τετάρτη 18/5/22.

20220517 113529 20220518 103954 20220517 110236 20220518 112307

Το μάθημα διεξήχθη στην αγγλική γλώσσα ακολουθώντας τη διαθεματική μέθοδο, παρακολούθηση-εκμάθηση βίντεο τραγουδιού με τα ονόματα των πλανητών , παιχνίδι και εργασία σε ομάδες εντός και εκτός τάξης.

Οι Μέντορες Εκπαιδευτικοί

Ζούζουλα Αικατερίνη

Φραγκογεώργη Φιλίτσα

 

Δημοσιεύθηκε στην ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.