ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 3ος Θεματικός άξονας (ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ-ΜΑΡΤΙΟΥ-ΑΠΡΙΛΙΟΥ), Υλοποίηση 5ου Εργαστηρίου(3 τρεις ώρες)

Ως προς την θεματική ενότητα: Ζω καλύτερα – Ευ Ζην

Με τίτλο: : Δεν μαλώνω, δεν μαλώνω, αγκαλιά μεγάλη απλώνω

Δεξιότητες: κριτική σκέψη, δημιουργικότητα, συνεργασία, επικοινωνία.

Μάθηση μέσω διερεύνησης προβλήματος.

Δεξιότητες του νου.

Δεξιότητες του 21ου αιώνα.

Δεξιότητες ζωής.

Ψηφιακές δεξιότητες.

Διάρκεια: 7 εβδομάδες κατά την περίοδο του Β Τριμήνου(ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ-ΜΑΡΤΙΟΣ 2022)

5ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ( τρεις ώρες)

ΤΙΤΛΟΣ: Τα δικά μας μηνύματα

Ενεργοποίηση ομάδας:

Αρχικά η νηπιαγωγός μαζί με τα παιδιά κάνει μία ανατροφοδότηση των προηγούμενων εργαστηρίων.(έννοιες-προτάσεις-συμπεράσματα)

1η Δραστηριότητα Φτιάχνουμε την καρδιά της φιλίας και γράφουμε λέξεις που έχουν σχέση με την φιλία

    

Λέξεις φιλίας:

2η Δραστηριότητα Θέτουμε το ερώτημα: πως θα ενημερώσουμε τα άλλα παιδιά και τον κόσμο για το συγκεκριμένο φαινόμενο; και καταγράφουμε τις σκέψεις τους.

  

Τα μηνύματα των παιδιών κατά της βίας:

Δημιουργούμε μαζί με τα παιδιά μια διαδραστική αφίσα στο my poster, έτσι ώστε να περάσουμε το μήνυμα κατά της βίας και να ενημερώσουμε κι άλλα παιδιά για το συγκεκριμένο φαινόμενο μέσω διαδικτύου. Κατασκευάζουμε μια πολυτροπική αφίσα με ζωγραφιές και μηνύματα των παιδιών κατά της βίας. Τίτλος της αφίσας μας «ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΒΙΑ.

3η Δραστηριότητα Γράφουμε στίχους για ένα τραγούδι ραπ, το ζωγραφίζουν και κάνουν ένα βίντεο.

το τραγούδι μας:

Να και το βιντεάκι μας

20220331 091700 20220331 091727     20220331 091513    20220331 09161120220331 091631 

 

προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα

Να εκφραστούν μέσα από τις διάφορες μορφές τέχνης.

Να «γράψουν» και να ζωγραφίσουν το δικό τους τραγούδι.

Να καλλιεργήσουν δεξιότητες παραγωγής προφορικού και γραπτού λόγου.

Να καλλιεργήσουν δεξιότητες του νου (ανάλυση σύνθεση, οργάνωση και τεκμηρίωση δεδομένων και πληροφοριών).

Να καταγράψουν τρόπους ενημέρωσης της τοπικής κοινωνίας(Κριτική Σκέψη).

Να μετασχηματίσουν την προσωπική τους εμπειρία σε αφίσα, τραγούδι(Δημιουργικότητα).

Να αξιοποιήσουν κατάλληλα μέσα ώστε να επικοινωνήσουν την οπτική τους για το φαινόμενο της βίας. (Επικοινωνία).

ΑΝΑΣΤΟΧΑΣΜΟΣ-ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

Τα παιδιά ήταν συμμετοχικά, εκφράστηκαν δημιουργικά μέσα από διάφορες μορφές τέχνης(ζωγραφική, ποίηση, τραγούδι). Μπόρεσαν να καλλιεργήσουν δεξιότητες παραγωγής προφορικού και γραπτού λόγου, ενεργοποίησαν την κριτική τους σκέψη και πρότειναν τρόπους ενημέρωσης της τοπικής κοινωνίας(δημιουργία αφίσας).Κατάφεραν μέσα από την αξιοποίηση κατάλληλων μέσων να επικοινωνήσουν την οπτική τους για το φαινόμενο της βίας. Τα παιδιά ευχαριστήθηκαν πολύ  το συγκεκριμένο εργαστήριο!!

Η ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ

Ζούζουλα Αικατερίνη

Κατηγορίες: Εργαστήριο δεξιοτήτων. Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.