Πως οι μαθητές μας γίνονται δημιουργικοί και αποτελεσματικοί για να καλύψουν μία ανάγκη της τάξης μας.

    

Κατά τη διάρκεια της ημέρας ανέκυψε μία ανάγκη στην τάξη μας. Τα παιδιά συνειδητοποίησαν ότι δεν είχαμε χώρο λειτουργικό για την ανάρτηση εκπαιδευτικού υλικού, οπότε έπρεπε να τον δημιουργήσουμε. Η Νηπιαγωγός είχε φέρει στην τάξη πριν μέρες ένα νέο αφρολέξ, το οποίο σε συνεργασία με κάποια παιδιά της τάξης το περιτύλιξαν με λευκό χαρτί. Κάποια από τα προνήπια ρωτούσαν κυρία τι θα κάνουμε εδώ και η νηπιαγωγός απαντούσε θα δούμε.. Δίνοντας δηλαδή μία αόριστη απάντηση.

  

Οπότε αφού προέκυψε η πιο πάνω ανάγκη ρωτά η νηπιαγωγός τα παιδιά τι θα μπορούσαμε να κάνουμε? Κάποιο από τα παιδιά που είχε συνεργαστεί για την περιτύλιξη του φελιζολ σηκώθηκε και πήγε και έφερε το περιτυλιγμένο φελιζόλ λέγοντας: να εδώ μπορούμε να καρφιτσώνουμε διάφορες εικόνες. Από εκείνη τη στιγμή αρχίσαμε και σκεφτόμασταν τί χρώμα να βάψουμε το άσπρο περιτύλιγμα, με τι θα το βάφαμε, που θα το βάφαμε. Τελικά καταλήξαμε να βαφεί πράσινο, να χρησιμοποιήσουμε δύο τελάρα για να το ακουμπήσουμε επάνω και να το βάψουμε με πινέλα .Όλοι πιάσαμε δουλειά και μεταμορφώθηκε η τάξη μας σε ένα εργαστήριο εργατών μπογιατζήδων. Σκεφτήκαμε αφού βαφεί η πάνω επιφάνεια   μετά να το βγάλουμε έξω στην πίσω αυλή, να στεγνώσει καλά με τον αέρα και μετά να συνεχίσουμε το βάψιμο της άλλης πλευράς. Στο διάστημα αυτό ενεργοποιήσαμε ένα τραπέζι της τάξης ως τραπέζι καφενείου, όπου πάνε οι εργάτες να πιουν καφέ , μια μπύρα και τα κορίτσια της τάξης έγιναν γκαρσόνες που έπαιρναν-έφερναν τις παραγγελίες από το κουκλόσπιτο το οποίο τώρα είχε γίνει καφενείο. Οι εργάτες όπου μαζί τους ήταν και η νηπιαγωγός συζητούσαν για το αν θα γίνει ωραίο τελικά το φελιζολ, αναρωτιόντουσαν αν στέγνωσε, κάποιοι από τους εργάτες πήγαιναν και το έβλεπαν και γυρίζοντας έλεγαν: θέλει κι άλλο δεν στέγνωσε ακόμα, μιλούσαν ότι τελικά με το φελιζόλ θα το λύσουμε το πρόβλημά μας λέγοντας: είναι ελαφρύ μπορούμε εύκολα να το μετακινούμε, να το στήνουμε όπου θέλουμε κ.λ.π.

Τελικά αφού στέγνωσε συνεχίστηκε η όλη εργασία έξω στην πίσω μικρή μας αυλή!!

  

Τα παιδιά το χάρηκαν πολύ, και είμαι σίγουρη ότι αυτό το φελιζόλ, ό,τι θα έχει κάθε φορά πάνω του, τα παιδιά θα το κοιτούν πολύ προσεκτικά..

   

Έτσι μαθαίνουμε αυθεντικά: με ευελιξία να χρησιμοποιούμε διάφορα υλικά, να γινόμαστε παραγωγικοί και να επιλύουμε τις όποιες ανάγκες μας!!

Μπράβο στα παιδιά μας!!

Η ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ

Ζούζουλα Αικατερίνη

Κατηγορίες: ΑΝΑΔΥΟΜΕΝΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ. Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.