Μία παγωμένη εβδομάδα.. Διαθεματική προσέγγιση-Αυθεντική μάθηση./ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ, Π/ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ, Π/ΓΛΩΣΣΑ, Π/ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΕΚΦΡΑΣΗ

Τα παιδιά μας ξαναγυρίζοντας στο σχολείο, είχαν αρχικά σε προφορικό επίπεδο, την ευκαιρία να εκφραστούν για τον καιρό του Χειμώνα(χιόνι-παγωνιά), να γίνει συζήτηση για τα έντονα καιρικά φαινόμενα και να παρουσιάσουν κάποιες βιωματικές δράσεις τους  με το χιόνι(χιονάνθρωπος).

Επίσης μέσα από παιχνίδι ασκήθηκαν στην μέτρηση μέχρι τον αριθμό 5, βάζοντας στην σειρά και μετρώντας τα σκουφάκια, τα κασκόλ τους που έφερναν.

Κατόπιν επί χάρτου έκαναν με δημιουργικό τρόπο, μία ανατροφοδότηση για αυθεντικές συνθήκες που συνδέονται με την εποχή του Χειμώνα, ζωγράφισαν κάποια από τα χειμωνιάτικα ρούχα-αξεσουάρ.

    

Στη συνέχεια της εβδομάδας, όπου κυριαρχούσε η έντονη παγωνιά (πολύ κρύο), τα παιδιά παρακολούθησαν στο yuo tube το τραγούδι της παγωνιάς και με ευχάριστο τρόπο μέσα από την εκμάθηση του τραγουδιού είχαν την ευκαιρία να μάθουν τις φωνούλες με δυνατή φωνή, να τις αντιγράψουν στη σωστή σειρά.

    

Ηχογραφήσεις νηπίων-προνηπίων στο τραγούδι της παγωνιάς με τις δυνατές φωνούλες

 

 

Τα παιδιά ευχαριστήθηκαν πολύ τα μαθήματα!!

Μπράβο στα παιδιά μας!!

Η ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ

Ζούζουλα Αικατερίνη

 

 

Κατηγορίες: Θεματική. Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.