Ο Χρόνος και οι 12 μήνες του

Τα παιδιά μας ασχολήθηκαν δημιουργικά και διαθεματικά με τους δώδεκα μήνες του χρόνου. Αφού τους μέτρησαν βρήκαν ότι είναι δώδεκα, τους αρίθμησαν και για κάθε μήνα ζωγράφισαν από κάτι συμβολικό. Ύστερα εντόπισαν τους μήνες του Φθινοπώρου(Σεπτέμβριο-Οκτώβριο-Νοέμβριο) και απάντησαν στο ερώτημα της νηπιαγωγού: Η εποχή του Φθινοπώρου που τοποθετείται σε σχέση με τον χρόνο, στο πριν, στο τώρα ή στο μετά? Τα παιδιά ενεργοποιώντας την κριτική τους σκέψη μπόρεσαν να απαντήσουν : ότι αφού το ζήσαμε το Φθινόπωρο κυρία ανήκει στο πριν. Ακολούθησαν διάφορα παιχνίδια ρόλων για περισσότερη εμπέδωση ως προς το πριν-τώρα-μετά όπου η νηπιαγωγός κάθε φορά έλεγε αντίστοιχα στα παιδιά πριν=παρελθόν, τώρα=παρόν και μετά=μέλλον προς εμπλουτισμό του λεξιλογίου τους.

                

Η νηπιαγωγός παρουσιάζει στην τάξη τον χρόνο που έφυγε αξιοποιώντας υλικό από την γωνιά των μεταμφιέσεων(μπαστούνι, καπέλο κ.λ.π.), τα παιδιά το διασκέδασαν πολύ!!

           

Μετά τα παιδιά εκφράστηκαν για το παρελθόν, το μέλλον, το τώρα δημιουργικά, ζωγραφίζοντας με συμβολισμό ανθρώπου ηλικιακά τον χρόνο που έφυγε το 2021 και τον χρόνο που ήρθε και ζούμε στο τώρα το 2022.

Μάλιστα ένα προνήπιο συνεργάστηκε στην παραπάνω δραστηριότητα με την μητέρα του στο σπίτι και με πολύ καμάρι έδειξε και παρουσίασε την ζωγραφιά του στην τάξη!!Η νηπιαγωγός και όλη η τάξη χειροκρότησε την παρουσίαση και μάλιστα αποφασίσαμε να τοποθετηθεί η δημιουργία αυτή στον πίνακα εποπτικού υλικού για την θεματική μας.

Μπράβο στην συνεργασία αυτή που προάγει την παιδαγωγική αξιοποίηση του χρόνου του μαθητή εκτός του σχολείου και δημιουργεί εσωτερικά κίνητρα μάθησης.

Μπράβο σε όλους μας! Γιατί όλοι μαζί μπορούμε καλύτερα!!

Η ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ

Ζούζουλα Αικατερίνη

 

 

Δημοσιεύθηκε στην Θεματική. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.