Μάθημα Αγγλικών, συνεργατική διδασκαλία εκπαιδευτικών ΠΕ60 και ΠΕ06. Ομαδοσυνεργατικό παιχνίδι:Το παιχνίδι του κρυμμένου θησαυρού

 

        

Αφού έχουμε μιλήσει στην τάξη για τα φρούτα και τα λαχανικά του Φθινοπώρου, οπότε οι μαθητές μας έχουν τις προυπάρχουσες γνώσεις, αποφασίζουμε στο μάθημα των Αγγλικών να οργανώσουμε στο χώρο της αυλής το παιχνίδι του κρυμμένου θησαυρού επιλέγοντας ως κρυμμένους θησαυρούς φρούτα η λαχανικά.Το παιχνίδι στοχεύει να δημιουργήσει αυθεντικές συνθήκες στους μαθητές και να εκφραστούν στα αγγλικά σε ήδη κατεκτημένες λέξεις για την καλύτερη εμπέδωσή τους.

       

Αρχικά χωρίστηκαν τα παιδιά σε τέσσερις ανομοιογενείς ομάδες ανά φύλλο και ηλικία επιλέγοντας το φρούτο ή το λαχανικό, ονόμασαν την ομάδα τους στα αγγλικά π,χ. πράσινη πιπεριά, κίτρινο καλαμπόκι, κόκκινο μήλο, πορτοκαλί πορτοκάλι.

Παίζουν δύο ομάδες τη φορά και αυτές οι ομάδες μαζί με την εκπαιδευτικό ΠΕ 06 περιμένουν στο διάδρομο του Δημοτικού σχολείου, ώσπου οι δύο άλλες ομάδες που είναι μαζί με την νηπιαγωγό να κρύψουν τους δύο θησαυρούς.

     

Τα παιδιά που κρύβουν τον θησαυρό λειτουργούν υποστηρικτικά αντιστοίχως στις ομάδες που παίζουν.

     

Έχουν οριστεί οι βοηθητικές λέξεις  των υποστηρικτικών ομάδων στα αγγλικά: πράσινο = κοντά και κόκκινο= μακριά. Η ομάδα που θα βρει πρώτη τον κρυμμένο θησαυρό της είναι και νικήτρια ομάδα.

Κατόπιν συνεχίζεται το παιχνίδι με αλλαγή των ρόλων των ομάδων(παίκτες-βοηθοί, βοηθοί- παίκτες).

     

Η χαρά της νίκης διπλή κάθε φορά και των παικτών και των βοηθών!!

Τα παιδιά ευχαριστήθηκαν πολύ το παιχνίδι του κρυμμένου θησαυρού και είχαν την ευκαιρία ελεύθερα και αβίαστα να χρησιμοποιήσουν στα αγγλικά τις ήδη κατεκτημένες λέξεις τους.

Περάσαμε όλοι όμορφα!! Μπράβο σε όλους μας!!

ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ

Φραγκογεώργη Φιλίτσα ΠΕ 06

Ζούζουλα Αικατερίνη  ΠΕ 60

 

 

Δημοσιεύθηκε στην Χωρίς κατηγορία. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.