ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 1ος Θεματικός άξονας (ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ-ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ), Υλοποίηση 7ου Εργαστηρίου(7η εβδομάδα τρεις ώρες

Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ- Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη

Με τίτλο: “Νηπίων Παιδεία: το πρώτο βήμα στη δημοκρατία”

Υλοποίηση 7ου Εργαστηρίου

Τίτλος: 

ΟΛΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΟΛΟΙ ΙΣΟΙ

       

Κουκλοθέατρο «Το

Ζαμπντερφίλιο»( Zabderfilio). https://www.demopaideia.gr/wp-content/uploads/2016/01/councileurope_compasito_gr213-216.pdf

Ένα διαφορετικό ζώο που ψάχνει για

φίλους , αλλά κανένα άλλο ζώο δεν το

κάνει παρέα γιατί είναι απλά παράξενο.

-Συζήτηση και επεξεργασία

-Τι θα συνέβαινε αν ένα …Ζαμπντερφίλιο

ήθελε να γίνει φίλος μας

 Καταγραφή των ιδεών των

παιδιών σε ένα ψηφιακό νοητικό

χάρτη(inspiration)

-Δημιουργία αφίσας με τους κανόνες    συμπεριφοράς στην τάξη   

                        

 

 

-Τα παιδιά παίζουν κουκλοθέατρο

 Η οικογένειά μου

-Παρουσιάζουν την οικογένειά τους.

Ηχητική παρουσίαση:

 

 Σε συνεργασία με την οικογένεια,

επιλέγονται από κάθε παιδί ενδεικτικές

φωτογραφίες της οικογένειάς τους για τις

ανάγκες της παρουσίασης.

– Δημιουργούν το γεννεολογικό δέντρο της οικογένειάς τους.

       

– Αποτυπώνουν εικαστικά την οικογένειά

τους.

– Παρουσιάζονται πίνακες ζωγραφικής με

θέμα την οικογένεια. Συζητούν για τις ομοιότητες και διαφορές με τη δική τους οικογένεια .

    

Τα παιδιά κυκλοφόρησαν με τα έργα τους σε όλη την σχολική κοινότητα..

Ηχητικό μήνυμα των νηπίων και Α Τάξης.

 

-Τα παιδιά επισκέφθηκαν την Α τάξη του 29ου συστεγαζόμενου σχολείου και παρουσίασαν όλα τα έργα τους, κατέγραψαν όλα τα παιδιά μαζί το μήνυμά τους: ΟΛΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΟΛΟΙ ΙΣΟΙ, οι μαθητές έκαναν αξιολόγηση στα έργα των νηπίων και επέλεξαν ως το καλύτερό τους έργο: την κουρτίνα της Αγάπης.

Τα παιδιά γυρίζοντας στην τάξη ανέτρεξαν στο προσωπικό φάκελο των  έργων τους με σκοπό τον αναστοχασμό τους για την Θεματική ενότητα: Ενδιαφέρομαι και ενεργώ.

προσδοκώμενα  μαθησιακά αποτελέσματα

αντιλαμβάνονται τις ομοιότητες και τις

διαφορές μεταξύ των ατόμων.

 αναζητήσουν τρόπους καλλιέργειας της

ενσυναίσθησης.

 συνειδητοποιούν ότι αυτό που

συμβαίνει σε κάποιους άλλους μπορεί

να συμβεί και στα ίδια.

 αντιλαμβάνονται τις έννοιες της

διαφορετικότητας και της ανεκτικότητας

 διαχειρίζονται συγκρουσιακές καταστάσεις.

Αξιολόγηση του εργαστηρίου

Τα παιδιά ήταν συμμετοχικά, συνεργάστηκαν καλά όπου χρειάστηκε, αντιλήφθηκαν την διαφορετικότητα αλλά και την αξία της, έδωσαν στο τέλος το μήνυμά τους μαζί με τα παιδιά της Α Τάξης: Όλοι διαφορετικοί όλοι ίσοι. 

H ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ

Ζούζουλα Αικατερίνη

 

Δημοσιεύθηκε στην Εργαστήριο δεξιοτήτων. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.