31 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2021, Ημέρα Αποταμίευσης.Διαθεματική προσέγγιση.

Τα παιδιά προσέγγισαν με διαθεματικό τρόπο την έννοια της αποταμίευσης και την αξία της μέσα από την λαϊκή έκφραση:Σταλαγματιά σταλαγματιά γεμίζει η στάμνα η πλατιά και το παραμύθι ο Τζίτζικας και ο Μέρμηγκας. Ακόμη μέσα από ένα αίνιγμα που τους διαβάστηκε ανακάλυψαν-αναγνώρισαν το γουρουνάκι ως αντικείμενο κουμπαρά και τον γέμισαν με νομίσματα ενός ευρώ, οπότε προέκυψε αναδυόμενη γραφή του αριθμού ένα(1)και μάλιστα πολλά παιδιά είπαν ότι έχουν δικό τους κουμπαρά, εκφράστηκαν για πρόσωπα που τους ενισχύουν οικονομικά(παππούς-γιαγιά, νονός, θεία) και πως διαχειρίζονται τα χρήματά τους(αγορές ρούχων, παιχνιδιών,παραμυθιών). Μετά καλούνται να κάνουν μετρήσεις νομισμάτων ενός ευρώ σε διάφορα πορτοφόλια και να γράψουν τον αριθμό που προκύπτει, οπότε έγινε αναδυόμενη γραφή των αριθμών από το 0 έως το 7. Η νηπιαγωγός ως προέκταση και ενεργοποίηση της κριτικής σκέψης των μαθητών έθεσε ως προς την ολομέλεια των ομάδων το ερώτημα: Ποιο πορτοφόλι έχει τα περισσότερα χρήματα, όπου τα παιδιά απάντησαν προφορικά προσπαθώντας να προσεγγίσουν και την έννοια της ποσότητας.

      

Η ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ

Ζούζουλα Αικατερίνη

Κατηγορίες: ΠΑΓΚΟΣΜΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ. Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.