Aγγλική Γλώσσα: Π/ΓΛΩΣΣΑ, Π/ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ,Π/ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ (20/10/2021)

Η ενεργοποίηση του μαθήματος έγινε με ένα δραματοποιημένο τραγούδι χαιρετισμού. Κατόπιν συνεννόησης και συνεργασίας των δύο εκπαιδευτικών της τάξης, υλοποιήθηκε το μάθημα των Αγγλικών προσεγγίζοντας τον επικοινωνιακό λόγο μεταξύ των μαθητών με την έκφραση: πως ονομάζεσαι? Αυτή την φορά, η εκπαιδευτικός ΠΕ 06 μέσα από το κουκλοθέατρο έδωσε την ευκαιρία στα παιδιά να ακούσουν τον Στιτς με την εκπαιδευτικό να αλληλοσυστήνονται. Άρεσε πολύ στα παιδιά και αμέσως κάποιοι μαθητές ήθελαν να μιλήσουν στον Στιτς, μέσω κάποιας κούκλας του αντίστοιχου φύλλου με τον μαθητή. Έπειτα έπαιξαν στον διάλογο δύο μαθητές(ένα αγόρι-ένα κορίτσι) Επίσης ένας μαθητής κυκλοφόρησε με την κούκλα του στην τάξη και παίρνοντας την θέση του Στιτς, πήγε από παιδί σε παιδί και ανέπτυξε επικοινωνιακό λόγο της αλληλοσύστασης.Η δραστηριότητα άρεσε πολύ στα παιδιά με αποτέλεσμα να σπάσει η σιωπή αρκετών μαθητών κατά το μάθημα.

         

         

Επίσης ο Στιτς, με κουκλοθέατρο επανέλαβε στα παιδιά τα χρώματα-σχήματα στην τάξη και εισήγαγε τη λέξη του νέου χρώματος(κίτρινο). Κατόπιν έδειχνε στα παιδιά το χρώμα και τα παιδιά έλεγαν την αντίστοιχη αγγλική λέξη.Μετά ο Στιτς έλεγε το χρώμα και τα παιδιά έπιαναν και  σήκωναν τον  αντίστοιχο χρωματιστό μαρκαδόρο.

         

Αφού τα παιδιά ευχαριστήθηκαν το μάθημα με το κουκλοθέατρο, η εκπαιδευτικός τους πρότεινε να παίξουν με τα σχήματα και τα χρώματα επί χάρτου, όπου η εκπαιδευτικός είχε σχεδιάσει τα ήδη γνωστά σχήματα στα παιδιά και ξεκινώντας με τον κύκλο, όσο βαρά το ταμπουρίνο τα παιδιά θα έπρεπε να ακούσουν το χρώμα, να πιάσουν τον αντίστοιχο χρωματιστό μαρκαδόρο και με εξακολουθητική κίνηση να σχηματίζουν τα χρωματιστά καραμελάκια τους μέσα στον κύκλο.Με το σταμάτημα του ταμπουρίνου άλλαζε και το χρώμα κάθε φορά. Η εκπαιδευτικός είπε στα παιδιά την επόμενη φορά θα συνεχίσουν με τα χρωματιστά καραμελάκια του επόμενου σχήματος.

      

     

Και αυτή η δραστηριότητα άρεσε πολύ στα παιδιά!!Στο τέλος του μαθήματος άκουσαν ένα τραγουδάκι  στο yuo tube για τα χρώματα και απευθύνθηκε ο συνήθης χαιρετισμός.

Ως νηπιαγωγός του τμήματος, παρατηρώντας την όλη προτεινόμενη διδασκαλία, παρατήρησα την αύξηση της συμμετοχικότητας των παιδιών στο μάθημα, και κυρίως την ευχάριστη διάθεση των παιδιών!! Ένοιωσα την ζωντάνια, την συνάφεια των δράσεων..λες και γινόταν ένα καθημερινό μάθημά μας.

Θα ήθελα να ευχαριστήσω την συνάδελφο για την όλη συνεργασία, όπου μοιραζόμαστε τις παιδαγωγικές μας εμπειρίες, μοίρασμα που μας οδηγεί στην πιο αποτελεσματική οργάνωση του συνεργατικού μαθήματος. 

Μπράβο στα παιδιά μας!!

Μπράβο σε όλους μας!!

Η ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ

Ζούζουλα Αικατερίνη

Δημοσιεύθηκε στην Χωρίς κατηγορία. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.

Αφήστε μια απάντηση