Εγγραφές Νηπιαγωγείου 2025-2026

ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΟΙ ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2025 – 2026

ΣΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΟΥΝ

ΑΠΟ 5/3/2025 ΕΩΣ 24/3/2025.

 Εγγραφές μετά τις 20 Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του Διευθυντή/ντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

ΣΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΕΓΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΕΤΟΣ ΓΕΝΝΗΣΗΣ  2021

Η εγγραφή πρoνηπίου στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου γίνεται αυτεπάγγελτα, σύμφωνα με την παρ. 5 του αρθρ. 6 του ΠΔ79/2017 (ΦΕΚ Α’ 109). 

Σύμφωνα με το άρθρο 1 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/8-5-2020 (Β΄ 1767) ΚΥΑ, οι εγγραφές στα δημόσια Νηπιαγωγεία γενικής εκπαίδευσης γίνονται μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr) με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής.

Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες για το Νηπιαγωγείο που ανήκει το νήπιο-προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση:

 https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2025 – 2026, θα φοιτήσουν μαθητές/τριες που έχουν συμπληρώσει τη νόμιμη ηλικία εγγραφής, όπως αυτή ορίζεται στις σχετικές διατάξεις του άρθρου 34 του ν. 4704/2020 (Α’ 133). Σύμφωνα με αυτές, στα Νηπιαγωγεία εγγράφονται μαθητές/τριες που την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών.

Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2025 – 2026, μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2021.

Από το σχολικό έτος 2021-2022, σύμφωνα με τις προβλέψεις της παρ. 4 του άρθρου 3 του νόμου 1566/1985 (Α 167), όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 34 του ν. 4704/2020 (Α 133) η φοίτηση των νηπίων που συμπληρώνουν ηλικία τεσσάρων (4) ετών γίνεται υποχρεωτική σε όλους τους Δήμους της χώρας.

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

 Ι. ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΑ/ΚΗΔΕΜΟΝΑ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ 

Σύμφωνα με το άρθρο 2 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) ΚΥΑ των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων και Επικρατείας αρμόδιο για θέματα Ψηφιακής Διακυβέρνησης, για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου οι γονείς/ κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

  1. Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
  2. Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
  3. Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

 

Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β’ 1767):

α) τα στοιχεία του προνηπίου/ νηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/ουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον/τη Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.

δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου/νηπίου στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχήςστο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

ε) τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων/νηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

 

Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί στο ότι τα δικαιολογητικά για τα (γ) και (δ) προσκομίζονται στη σχολική μονάδα εντός της προθεσμίας που ορίζει ο/η Διευθυντής/τρια- Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου.

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα. Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται :

α) η αίτηση εγγραφής και τα δικαιολογητικά για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 Εγκύκλιο (Α.Δ.Υ.Μ.)

γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (Α΄ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 4 α του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α΄ 25).

δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Πριν την τελική υποβολή της αίτησης, απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.

Μετά την υποβολή της αίτησης, (παρ. 5 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767), οι γονείς/κηδεμόνες λαμβάνουν ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχουν δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής τους για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις η αίτησή τους επιστρέφεται από το Νηπιαγωγείο στους γονείς/ κηδεμόνες προκειμένου να γίνουν οι διορθώσεις και να ολοκληρωθεί η υποβολή της μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr). Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται αποδεκτή.

Για την υποστήριξη μαθητών/τριών, των οποίων οι γονείς/κηδεμόνες ανήκουν σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες όπως: πολύτεκνοι / τρίτεκνοι / μονογονεϊκές οικογένειες, γονείς με χρόνιες παθήσεις ή ενταγμένοι σε πρόγραμμα απεξάρτησης ή φυλακισμένοι καθώς και πολίτες τρίτων χωρών που διαμένουν σε κέντρα ή σε δομές φιλοξενίας του ελληνικού κράτους ή της Ύπατης Αρμοστείας του Ο.Η.Ε., δίνεται η δυνατότητα καταχώρισης αίτησης, με όσα στοιχεία είναι διαθέσιμα από τον γονέα/κηδεμόνα (παρ. 7 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767).

10ο Νηπιαγωγείο Κοζάνης (κωδικός ΥΠΑΙΘ: 9270318)

Τηλ. Νηπιαγωγείου 24610 27672

Οδηγίες Χρήσης Εφαρμογής Εγγραφών για Γονείς/Κηδεμόνες



Λήψη αρχείου

 

Όρια 10ου Νηπιαγωγείου Κοζάνης

Στιγμιότυπο οθόνης 2025 03 01 193106

 

Βρείτε το Νηπιαγωγείο που ανήκετε:

Πατήστε εδώ και γράψτε τη διεύθυνση σας για να βρείτε σε ποιο νηπιαγωγείο ανήκετε

 

Έντυπα για την εγγραφή:

ΑΔΥΜ



Λήψη αρχείου

ΑΙΤΗΣΗ



Λήψη αρχείου

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗΣ



Λήψη αρχείου

 

 

Η επέτειος του ¨ΌΧΙ” στο σχολείο μας….

Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος στα πλαίσια της ενασχόλησης μας με την εθνική εορτή της 28ης Οκτωβρίου υλοποιήσαμε πληθώρα δραστηριοτήτων βασισμένων στο αναλυτικο πρόγραμμα του νηπιαγωγείου. Μιλήσαμε για την σημαία μας και τα χρώματα της και τις εννιά ασπρογάλανες γραμμές της,τον συμβολισμό του σταυρού στην σημαία μας,εξιστορήσαμε τα γεγονότα του Ελληνοϊταλικού πολέμου μέσα από βίντεο και φωτογραφικό υλικό,παίξαμε συνεργατικά με την ιστορική λεξούλα του ΟΧΙ,προσεγγίσαμε τις έννοιες του πολέμου και της ειρήνης με αφορμή τα γεγονότα,κάναμε ατομικά φύλλα εργασίας και ομαδικές κατασκευές. και  παίξαμε κουκλοθέατρο στα παιδιά  το αντιπολεμικό  έργο της Φρόσως Χατόγλου ”Το κανόνι της Ειρήνης'”. Τέλος κλέισαμε τον εορτασμό της 28ης με μία παρέλαση παρουσία των γονιών που μας καμάρωσαν,κρατώντας τα αυτοσχέδια σημαιάκια που είχαμε φτιάξει με την τεχνική του στένσιλ και τον εθνικό μας ύμνο τραγουδισμένο από τα παιδιά.

IMG 20241021 123821 1   IMG 20250115 185255 2FB IMG 1729661645917 2 

 

IMG 20241025 091358 2IMG 20241025 091347 2IMG e045da38a638de47bb513a0e4dddca77 V 2

IMG 20250115 185100 2IMG 20250115 191425 1

Εβδομάδα QR CODE στο σχολείο μας…..

Τον Οκτώβριο έχει καθιερωθεί για όλα τα σχολεία η εβδομάδα QR CODE βασισμένη σε ψηφιακές δραστηριότητες αποκωδικοποίησης στα πλαίσια του αναλυτικού προγοράμματος σπουδών.Έτσι λοιπόν και εμείς στο σχολείο μας, ασχοληθήκαμε με μία πολύ ωραία γλωσσική ψηφιακή δραστηριότητα βασισμένη στην ιδέα και σε υλικό της συναδέλφου  Νηπιαγωγού Μαρίνας Ζαχαριά.Το παιχνιδάκι ονομάζεται ¨ΠΕΣ ΒΡΕΣ¨ και είναι ένα διασκεδαστικό παιχνίδι ψωνολογικής ενημερότητας.Τα παιδιά με την βοήθεια της αγαπημένης μας ψηφιακής μελισσούλας be-bot και ακολουθώντας τις οδηγίες του Περικλή του Παπαγάλου, διαλέγουν ένα γραμματάκι και στην συνέχεια προσπαθουν να προγραμματισουν την μελισσούλα έτσι ώστα να πάει στη σωστή καρτέλα που απεικονίζει ένα αντικείμενο που ξεκινάει από την φωνούλα -γραμματάκι που είχε διαλέξει το κάθε παιδί.Το επιδαπέδιο ψηφιακό παιχνιδάκι παίχτηκε από όλα τα παιδιά του σχολείου,τα οποία στο τέλος πήραν και τον αντίστοιχο έπαινο-βεβαίωση συμμετοχής στην εβδομάδα QR CODE.

IMG e38eb406780dd17e1ed3e58b6556acc7 VIMG 89c54914456560f9299cee3d0a3fe357 VIMG 2a6890ab730512aa35ad8208bbfc3e51 V

 

Παίζω με το όνομα μου συνέχεια…….

Συνεχίζουμε το παιχνίδι με το όνομα μας στα πλάισια της γνωριμίας μας και ανασυνθέτουμε το όνομα μας με καπάκια μπουκαλιών,διαλέγουμε το αρχικό γραμματάκι του ονόματος μας από την περιστρεφόμενη ονοματοομπρέλα,βάζουμε το μανταλάκι στο αρχικό μας γραμματάκι στον ήλιο των γραμμάτων,μετράμε με παλαμάκια πόσες συλλαβούλες έχει το όνομα μας και γράφουμε τον αριθμό,απλώνουμε την μπουγάδα των ονομάτων μας όλοι μαζι,παιζουμε με την αγαπημένη μας bee-bot και τέλος μετατρέπουμε το όνομα μας σε μία κάμπια!

 

IMG 10b69d40f7407f54b2a0752270643239 VIMG bbf75ef1f9f1a4fd0445bf607e85bb37 V IMG 71e52e907ab3467fdf3d23b40d5ed1b0 VIMG 20250112 173315

 

Σχολιικό Έτος 2024-2025

Σεμπνάριο πριν αρχίσουν τα μαθήματα το Σεπτέμβριο από τη Σύμβουλο Εκπαίδευσης Λουίζα Νοβατσίδου.

20241101 115224

Μαθαίνουμε το αρχικό γράμμα του ονόματός μας με τη βοήθεια της beebot. Το ψαρεύουμε και το ζωντανεύουμε για να μας διηγηθεί την ιστορία του. Στο κουρείο ονομάτων συνθέτουμε το όνομά μας.

20241101 114641 20241101 113741 20241101 113531 20241004 060607 20241004 060349 20241004 060200

Πανελήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού 

20241101 120958

 

Σχολικό Έτος 2023-2024

Επίσκεψη για την ομαλή μετάβαση στο Δημοτικό Σχολείο.

20241125 154542

Επίσκεψη της τροχαίας στο σχολείο μας111

Μιλήσαμε με το κέντρο από τον ασύρματο του οχήματος της τροχαίας.

20241125 154824

Επίσκεψη στο Λαογραφικό Μουσείο και Φυσικής Ιστορίας της πόλης μας.

20241125 154958

Σχολικό Έτος 2023-2024

Η Σοδειά μας!!!Καλοφάγωτα…

20250107 2352231

 

Στα πλαίσια του etwinning και του εργστηρίου δεξιοτήτων για τη διατροφή παιξαμε δημιουργώντας πρόσωπα με τη χρήση διαφόρων φρούτων και λαχανικών εμπνευσμένοι από τον Αρτσιμπόλντο.

Συνδεθήκαμε τα άλλά σχολεία τπυ προγράμματος etwinning  και μας μίλησε διατροφολόγος και γυμναστής.

20241125 170513    20241107 184842

Στο σχολείο μας έφτασαν και τα βιβλία σε ρόδες. Τα διαβάσαμε, παίξαμε με όσα είχε μεσα η βαλίτσα και ετοιμάσαμε μία κάρτα για τα παιδιά που θα παραλάμβαναν μετά από εμάς τα Βιβλία σε ρόδες με θέμα Eric Carle. 

 

20241107 184952 20241107 185045

20241125 170150 20241125 170023

 

 

Η συμμετοχή μας στο διαγωνισμό STEM βραβεύτηκε και σε περιφερειακό επίπεδο αλλά και πανελληνίως με το Βραβείο της πιο δύσκολης διαδρομής!!20241107 182326 20241107 183201 20241107 183323 20241107 183625 20240522 092523 1 20240522 092611 20240522 092647 20240522 092812 20240522 093644

20241125 16393520240522 093644 20240522 092812 20240522 092647 20240522 092611 20240522 092523 1

20241125 165910 20241125 165823

Σχολικό έτος 2023-2024

Ανακύκλωση και κάδοι ανακύκλωσης. Γράψαμε συνθήματα και βγήκαμε να τα φωνάξουμε!!!

20241107 185453 20241107 185555 20241107 185215 20241107 185310 20241107 185419 20241107 185117

Ξεχωρίσαμε τα σκουπίδια της ανακύκλωσης…. 

 

20241125 161309   20241107 18251720241107 18240720241107 182240

Κατασκευάσαμε το ρομπότ της ανακύκλωσης.

20241107 182745

 

Κάναμε πειράματα με τη βοήθειας της μαμάς της Μαρίας που είναι χημικός.

 

  20241125 16440320241125 164639     20241125 16355420241125 163701    

 

Προετοιμάσαμε μία αφίσα με αυτά που περιμένουμε να έχει το μεγάλο σχολείο και την παραδώσαμε στο δημοτικό κατά την επίσκεψή μας στα πλαίσια του σχεδίου δράσης ομαλής μετάβασης από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό.

20241125 163515 Αντιγραφή

 

Πασχαλινές κατασκευές, πασχαλινές λαμπάδες για το bazaar. Κόκκινα αυγουλάκια και πασχαλινές κάρτες γεμάτες με ευχές…

20241125 164750 20241125 164843 20241125 164912 20241125 165447 20241125 164750 1 20241125 165513 20241125 165551 20241125 165620 20241125 165710

 

Αναμείξεις χρωμάτων και ο χορός των χρωμάτων!!

 

20241125 162028 20241125 162000

Σχολικό Έτος 2023-2024

Εορτασμός της 25ης Μαρτίου

20241107 184456 20241107 184408

 

Γειστικότατες αρκούσες κεκάκια που ξυπνάνε από τη χειμερία νάρκη…

20241107 181656 20241107 181754

 

 

Ντυθήκαμε πυροσβέστες την Αποκριά!

20241125 161229     20241107 183030

Τσικνήσαμε και χορέψαμε!!

20241125 161131

Κάναμε το δικό μας φανό με τη βοήθεια του Φανού: Το πηγάδι απ’το κεραμαργιό και τον Τέλη Βωβό.

20241107 184045 20241107 184147 20241107 184236 20241107 184325 20241107 184634 20241107 184727 20241107 184811

 

Ένας αληθινός πυροσβέστης στο σχολείο μας…

Μάθαμε πολλά…

 

20241107 180937 20241107 180843 20241107 180755 20241107 180649

Σχολικό Έτος 2023 – 2024

Πίνακας διπλής εισόδου με τα αγαπημένα μας αθλήματα20241107 175057

Παρακολουθήσαμε την Κρατική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης, στο έργο: «Ο Πέτρος και ο λύκος»

20241107 180013 Κατασκευές, Χειμερινά αθλήματα και Παροιμίες20241107 180230 Παιχνίδι με τις σύνθετες λέξεις20241107 181026 20241107 181114Ομαδική εργασία με σύνθετες λέξεις του χειμώνα 20241107 181159Η Βασιλόπιτά μας και μια κατασκευή για τη μέρα της αγάπης20241107 181932 Καλή Χρονιά!!!20241026 094303 20241026 094340Τα Βασιλοπιτάκια μας και παιχνίδια με το νέο έτος 20241026 100502 Φτιάχνουμε τη Βασιλόπιτά μας20241107 175830
20241107 181605 Παρακολούθηση παιδικής θεατρικής παράστασης: «Το μαγεμένο πηγάδι»20241107 182830