Αφήγηση μουσικής ιστορίας και διαδραστικά μουσικά παιχνίδια

Την Τσικνοπέμπτη 20 Φεβρουαρίου,  στο χώρο του νηπιαγωγείου μας, παρουσιάστηκε από μουσικό ένα πρόγραμμα “Αφήγησης  μουσικής ιστορίας και διαδραστικών μουσικών παιχνιδιών”.

μουσικη5

μουσική8

Πειραματιστήκαμε με τους ήχους των μουσικών οργάνων…

μουσική 1

μουσική9

μουσική

..χορέψαμε και διασκεδάσαμε πολύ..

μουσικη13

μουσική12

μουσική11

μουσική4    μουσική3

μουσική2

Καλή Αποκριά σε όλους!

 

 

 

 

 

 

Εργαστήρια δεξιοτήτων: “STE(A)M και Εκπαιδευτική Ρομποτική μέσα από τον κύκλο του νερού και την υδροδυναμική”

Συζητάμε στην ολομέλεια της τάξης για το νερό, τα χαρακτηριστικά , τις ιδιότητες  και τη χρησιμότητα του.

  • Τί είναι ο κύκλος του νερού;
  • Πώς έρχεται το νερό στο ποτήρι μας;
  • Ποιά είναι η διαδρομή του;
  • Τί θα γινόταν αν έλειπε το νερό από τον πλανήτη Γη;

Διατυπώνουμε τους προβληματισμούς και τα ερωτήματα μας, κάνουμε υποθέσεις, εκτιμήσεις, πειραματιζόμαστε, ανακαλύπτουμε και καταλήγουμε σε συμπεράσματα.

Το νερό είναι διάφανο και παίρνει το χρώμα που του δίνουμε εμείς…

παειραμα3

νερό6

..κάνουμε πειράματα με υλικά που βυθίζονται και επιπλέουν στο νερό…

πειραμα2

…πειράματα με υλικά διαλυτά και μη διαλυτά …

πείραμα1

…πειράματα πήξης και υγροποίησης…

πειραμα6

πειραμα9

πειραμα8

πειραμα7

…προσομειώνουμε το φαινόμενο του ανεμοστρόβιλου…

πειραμα11

…δημιουργούμε νερόμυλο με διάφορα υλικά (υδροδυναμική)..

νερό3      νερό4

νερό1

νερό2

Κατασκευάζουμε το μικρό μας βιβλίο με τρόπους σωστής  διαχείρισης και προτάσεις εξοικονόμησης του νερού…

βιβλίο του νερού

…ανταλάσσουμε ιδέες, συνεργαζόμαστε και συνθέτουμε  ομαδικές εργασίες με θέμα “Δε σπαταλούμε το νερό”..

νερό5

…και θέμα “πώς εξοικονομούμε νερό”…

εργασία

…καιτασκευάζουμε  τη Νούλα τη σταγονούλα…

πειραμα10

..φυτέυουμε “τις φακούλες μας”, τις ποτίζουμε συστηματικά και παρατηρούμε πώς αναπτύσσονται!

φακές 

φακές1 1

Το νερό πηγή ζωής! Ούτε σταγόνα να μην πάει χαμένη!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Εκπαιδευτικό πρόγραμμα STEM-BEE-BOT “Ο κύκλος του νερού”

Την Παρασκευή 24 Ιανουαρίου υποδεχθήκαμε στο σχολείο μας την ομάδα του Οργανισμού STEM-ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ ( Εκπαιδευτική Ρομποτική, Επιστήμη, Τεχνολογία και Μαθηματικά) η οποία παρουσίασε  το εκπαιδευτικό πρόγραμμα STEM-BEE-BOT “Ο κύκλος του νερού” μέσα στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων με θέμα ο κύκλος του νερού- υδροδυναμική.

stem6

stem

stem2

stem3

stem4

stem5

Μας άρεσε πολύ και συμμετείχαμε με ενθουσιασμό!