Εργαστήρια Δεξιοτήτων – Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ

Τίτλος: ¨Μοιάζουμε διαφορετικοί αλλά είμαστε ίδιοι¨

 

Ήρθε στην τάξη μας ένα πολύχρωμο κουτί που μέσα έκρυβε ένα καθρέφτη. Τα παιδιά παρατήρησαν τον εαυτό τους, τα χαρακτηριστικά τους. Τι έχουμε όλοι μας κοινό και σε τι  διαφέρουμε;

  • Μετρήσαμε και καταγράψαμε πόσα παιδιά έχουν καστανά, μαύρα, πράσινα και γαλάζια μάτια, όπως και καστανά, μαύρα και ξανθά μαλλιά.
  • Ζωγραφίσαμε τον εαυτό μας στον καθρέφτη

rew

 

Κάποιοι έχουμε διαφορετικές προτιμήσεις

Παιχνίδι με ζάρι: ¨Ποιο είναι το αγαπημένο μου ζώο, χρώμα, φαγητό, τραγούδι, παιχνίδι, βιβλίο¨

 

Κάποιοι έχουμε διαφορετικό ύψος

Πώς μετράμε το ύψος μας; Με ποιο τρόπο θα το μετρήσουμε στην τάξη;

Κόψαμε κορδέλες όσο και το ύψος μας.

(Η ιδέα είναι από  http://haroumenesfatsoules.blogspot.com/2015/10/blog-post_8.html)

 

Διαβάσαμε βιβλία για τη διαφορετικότητα και την αποδοχή

ελμερω

ο μαυρος κοτσυφαςμοιαζουμε διαφορετικοι

 

Παίξαμε παιχνίδια 

  • Αναγνωρίζω τη φωνή του φίλου χωρίς να τον βλέπω
  • Ποιος λείπει από την ομάδα; Τι χαρακτηριστικό του θυμάμαι;
  • Τυφλόμυγα

Σκεφτόμαστε διαφορετικά

Συνεχίζω τις γραμμές όπως τις φαντάζομαι δημιουργώντας διαφορετικά σχέδια (Η ιδέα είναι από https://3nipkounoupidianwn.weebly.com/alpharhochiiotakappa942/3054706)

awe

 

Κάποιοι έχουμε διαφορετικό χρώμα δέρματος

Βλέπουμε φωτογραφίες από παιδιά άλλων χωρών και συζητάμε τις διαφορές και τα κοινά που έχουμε.

Πώς θα αντιδρούσαμε και τι θα κάναμε αν ερχόταν στην τάξη μας ένα παιδάκι από άλλη χώρα; Πώς θα ένιωθε και πώς θα το βοηθούσαμε να μπει στην παρέα μας;

Άτομα με ειδικές ανάγκες

  • Παρακολουθήσαμε και συζητήσαμε μετά το video https://www.youtube.com/watch?v=3XA0bB79oGc
  • Διαβάσαμε το βιβλίο  ¨Η  Αργυρώ γελάει” και ζωγραφίσαμε  το  φύλλο  εργασίας.argyrvR

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Είδαμε στον υπολογιστή αθλητές σε αναπηρικό αμαξίδιο
  • Τυφλοί και κωφοί άνθρωποι (πως επικοινωνούν, πως διαβάζουν, πως μετακινούνται)
  • Παρακολουθήσαμε και συζητήσαμε μετά το video https://www.youtube.com/watch?v=Z797yI7tc0k
  • Γνωρίσαμε τη γραφή Braille σε έντυπη μορφή και φτιάξαμε το αρχικό γράμμα του ονόματός μας

braille 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Εκπαιδευτική επίσκεψη με θέμα ¨Είμαι διαφορετικός και μοναδικός¨

Στο πλαίσιο του Εργαστηρίου δεξιοτήτων, πραγματοποιήθηκε επίσκεψη στο ¨Σπίτι των παραμυθιών – Το Μουσείο αλλιώς¨.

γηηγη ωδδ