H Οικογένειά μου (α μέρος)

Ζητήσαμε από τα παιδιά να φέρουν οικογενειακές φωτογραφίες. Τις παρουσιάσαμε στην παρεούλα και διακοσμήσαμε με αυτές το δέντρο της τάξης μας.

Δείξαμε εποπτικό υλικό με διάφορους τύπους οικογένειας. Κάθε παιδί έβαζε το όνομα του (και σε παραλλαγή το πιόνι του) στην εικόνα που αντιπροσώπευε τη δική του οικογένεια.

Ποιος ζει στο σπίτι μου; Κολήσαμε σε σπιτάκια χρωματιστά χαρτάκια ανάλογα με τον αριθμό των μελών της οικογένειας μας. Επεκτείνοντας τη δραστηριότητα είδαμε εικόνες σπιτιών, βάλαμε το όνομα μας στο σπίτι που μοιάζει περισσότερο στο δικό μας και αντιστοιχήσαμε σπιτάκια με γεωμετρικά σχήματα.

Μετρήσαμε και βάλαμε δίπλα στο όνομα μας τόσα ξυλάκια όσα τα μέλη της οικογένειας μας και στη συνέχεια έπρεπε να μπούμε στο στεφάνι με το σωστό αριθμό (ανάλογα με τα ξυλάκια που είχαμε βάλει).

Κόψαμε, ζωγραφίσαμε ανθρωπάκια και συμπληρώσαμε τον πίνακα: Στην οικογένεια μου είμαι το μεγαλύτερο/ το μεσαίο/ το μικρότερο/ το μόνο παιδί…

Σειροθετήσαμε εικόνες με τη χρονική ακολουθία της εξέλιξης του ανθρώπου

Χωριστήκαμε σε 2 ομάδες και παίξαμε επιτραπέζιο παιχνίδι για την οικογένεια.

Ανασυνθέσαμε σχετικές λέξεις (μαμά, μπαμπάς, αδερφός,κτλ)

Ζωγραφίσαμε φιγούρες (μαμά, μπαμπάς, παιδί) για να δραματοποιήσουμε το τραγούδι του Μ. Λοίζου: «Οι δικοί μου» και φτιάξαμε δαχτυλόκουκλες για το τραγούδι: «Family finger»

Αναπαραστήσαμε με παντομίμα διάφορες ρουτίνες από την οικογένεια στη γωνιά του κουκλόσπιτου και τα παιδιά μάντευαν ποιο μέλος της οικογένειας ήταν.

Φτιάξαμε σπιτάκι-βιβλιαράκι για την οικογένεια.

204

 

Αφήστε μια απάντηση