Εικόνα9

Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ – Εργαστήρια Δεξιοτήτων – STE(Α)M και Εκπαιδευτική Ρομποτική

Στα πλαίσια των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων Θεματικός Κύκλος Δημιουργώ και Καινοτομώ– Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία – Υποθεματική: STEM/STEAM Ρομποτική

Υλοποιήσαμε το Πρόγραμμα

«STE(Α)M και Εκπαιδευτική Ρομποτική μέσα από τον κύκλο του Νερού και την Υδροδυναμική»

ένα project βασισμένο σε δραστηριότητες STE(A)M με κύριο περιβαλλοντικό θέμα τον κύκλο του νερού.

1ο εργαστήριο:

«το ταξίδι του νερού», «ο κύκλος του νερού»

– Βρίσκουμε στη βιβλιοθήκη της τάξης σχετικά βιβλία

– Ακούμε ηχητικά αποσπάσματά από μουσικά έργα σχετικά με το νερό

– ποίημα του Ζαχαρία Παπαντωνίου: «Από που ήρθες ποταμάκι» δραματοποίηση του κύκλου του νερού.

Εικόνα6 1

2ο εργαστήριο:

– Δημιουργία εννοιολογικού χάρτη.

– τα παιδιά  ζωγραφίζουν τον κύκλο του νερού – Tux paint

– λογισμικό LearningApps – Βρες τις λέξεις – ταίριαξε τα ζευγάρια

ψηφιακές δραστηριότητες και παιχνίδια για τον κύκλο του νερού και την υδροδυναμική

3ο εργαστήριο:

– Οι χρήσεις και η δύναμη του νερού – μύλος, νεροτριβή, υδραγωγείο, φράγμα

– κατασκευή φράγματος με το οικοδομικό υλικό της τάξης.

Εικόνα7

 

4ο εργαστήριο :

– Πειραματισμοί με το νερό (υλικά που επιπλέουν-βυθίζονται , διαλύονται ή δεν διαλύονται, τήξη και πήξη )

– Δημιουργία παζλ, στο οποίο περιγράφεται κατά χρονική ακολουθία, ο κύκλος του νερού. Το ζωγραφίζουν, το κόβουν και στη συνέχεια το συναρμολογούν. Χρήση λογισμικού jigsawplanet.com

ψηφιακές δραστηριότητες – παζλ για τον κύκλο του νερού και την υδροδυναμική

5ο εργαστήριο :

-Αξία του νερού

-Μόλυνση του νερού – επιπτώσεις στον κύκλο του νερού – κλιματική αλλαγή

Εικόνα8

6ο εργαστήριο :

-ρομπότ Βee-bot – προγραμματισμός

– καρτέλες με σύμβολα (βελάκια ίδια με αυτά που υπάρχουν πάνω στο ρομπότ) για να κατανοήσουν τη χρήση του κάθε συμβόλου – κώδικας

– Τα παιδιά πραγματοποιούν με το σώμα τους σχεδιασμένες διαδρομές στο χώρο ακολουθώντας τα σύμβολα και εκτελούν τις ίδιες εντολές με αυτές της Bee bot. Δίνεται έτσι η δυνατότητα στα παιδιά το ένα να καθοδηγεί το άλλο.

– Οι μαθητές/τριες προγραμματίζουν τη Bee-Bot προκειμένου να κάνει τη διαδρομή του κύκλου του νερού.

Εικόνα3

7ο εργαστήριο:

-Δημιουργία παραμυθιού από τα παιδιά και εικονογράφισή του

-Δημιουργία ψηφιακού βιβλίου με το λογισμικό storyjumper.com

Παραμύθι «Μια χαρούμενη σταγονοπαρέα»

8ο εργαστήριο:

Κλείσιμο και παρουσίαση στους γονείς με το τραγούδι «Το νερό των Σταγιατών» (Στίχοι, Μουσική: Αλκίνοος Ιωαννίδης)

 

Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση