«Νοέμβρη οργώματα κι ελιές, δεν απολείπουν οι δουλειές»
Έτσι λέει η παροιμία, έτσι κάναμε κι εμείς!
Αφού πέρασε η γιορτή της Παναγίας Πορτοκαλούσας, που τη λένε και Μεσοσπορίτισσα, αποφασίσαμε κι εμείς να σπείρουμε στάρι και βρόμη σε δυο γλάστρες στη αυλή του νηπιαγωγείου μας.
Αφού οργώσαμε το χώμα με τις τσουγκράνες μας, σπείραμε τα σποράκια και με τα ποτιστήρια μας τα ποτίσαμε.
Φτιάξαμε και σκιάχτρα!
Στη συνέχεια είπαμε το λάχνισμα «Βρέξε, βρέξε Παναγιά» και το τραγούδι της Περπερούνας για να βρέξει σιγανή βροχή, να ποτιστούν τα χωράφια και να γίνουν οι σπόροι και οι καρποί.
Φτιάξαμε και μια μεγάλη Περπερούνα σε χαρτί του μέτρου και αποφασίσαμε να την στολίσουμε με τα φύλλα από το eTwinning «Φθινοπωρινά Μαζέματα… Autumn Collection», που συμμετέχουμε.
Η ελιά μας δεν έκανε φέτος, αλλά δεν πειράζει, γιατί όπως λέει και η παροιμία
«Η ελιά είναι κυρά και όποτε θέλει κάμνει»!
Εμείς της φτιάξαμε ζωγραφιές και κατασκευές γιατί την αγαπάμε!




