Η καλοκαιρινή μας γιορτή , τόσο στο Κεντρικό μας κτίριο , όσο και στο Παράρτημα, πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία και φέτος! Οι μαθητές μας έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό και το διασκέδασαν! Ευχαριστούμε πολύ το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για το μπουφέ που προσέφερε, τον Παγωτατζή και τα δώρα-έκπληξη που ετοίμασε για τα παιδιά μας! Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε ιδιαιτέρως την κυρία Τουτουδάκη, εκπρόσωπο της Dimand ΑΕ, που μας τίμησε με την παρουσία της στη γιορτή του Κεντρικού μας κτιρίου, όπου και παρέλαβε μια τιμητική πλακέτα από το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων, ως ευχαριστήριο για τις σημαντικές δωρεές που έκανε στο Νηπιαγωγείο μας!









































