Την Παρασκευή 3 Απριλίου 2026, πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας μια πολύ σημαντική ενημερωτική δράση με θέμα την εθελοντική αιμοδοσία (στα πλαίσια των δράσεων του ενεργού πολίτη). Η δράση αυτή είχε ως στόχο την ευαισθητοποίηση των μαθητών μας για την αξία της προσφοράς αίματος και τη σημασία της ως πράξης αλληλεγγύης. Την ενημέρωση ανέλαβε η κα …
