Πληροφορική

Εισαγωγή στην αλγοριθμική και στον προγραμματισμό

  1. Code.org – Σειρά 1
  2. Code.org – Σειρά 2
  3. Προγραμματισμός ρομπότ
  4. Κίνηση σε λαβύρινθο για συλλογή αντικειμένου
  5. Κίνηση ρομπότ σε λαβύρινθο
  6. Treasure Blocky
  7. Allcancode – Run Marco!
  8. Lightbot
  9. Scratch
  10. micro:bit

Υλικό – Λογισμικό

  1. Υλικό και λογισμικό
  2. Εννοιολογικός χάρτης – Ο Υπολογιστής
  3. Η έννοια της πληροφορίας
  4. Το υλικό μέρος ενός υπολογιστικού συστήματος
  5. Εικονόλεξο: Το Υλικό του Υπολογιστή
  6. Ποντίκι, ο εξολοθρευτής
  7. Asteroid – Βροχή αστεροειδών
  8. Μέσα αποθήκευσης – Κατηγορίες μέσων αποθήκευσης
  9. Κατηγορίες λογισμικού

Πληκτρολόγιο

  1. Πληκτρολογώ γράμματα και αριθμούς
  2. Βάζω τόνο στα γράμματα
  3. Γράφω κεφαλαία και μικρά
  4. Πληκτρολογώ στα ελληνικά και στα αγγλικά
  5. Πληκτρολογώ γράμματα και σύμβολα
  6. Πληκτρολογώ προτάσεις
  7. Εξοικειώνομαι με το πληκτρολόγιο
  8. Παίζω με το πληκτρολόγιο – Γραμματοεισβολείς

Επιστήμη της Πληροφορικής

  1. Ιστορική εξέλιξη των υπολογιστών
  2. Αποθήκευση εικόνας
  3. Αναπαράσταση ασπρόμαυρης ψηφιακής εικόνας στον υπολογιστή
  4. Αναπαράσταση εικόνων στον υπολογιστή
  5. Εισαγωγή στην έννοια της κρυπτογράφησης

Ασφάλεια στο Διαδίκτυο

  1. SaferInternet.gr
  2. Γραμμή Βοήθειας Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου
  3. Quiz για παιδιά
  4. Quiz για παιδιά Γ’ και Δ’ Δημοτικού

Διάφορα

  1. Ο Κειμενογράφος μου
  2. Σχεδιάζοντας σημαίες
  3. Δημιουργία συννεφόλεξου
  4. Δυαδική ζύγιση
  5. TuxMath online

Διαγωνισμοί Λογικής, Πληροφορικής και Υπολογιστικής Σκέψης

Γραμματοσειρές ΙΕΠ

https://drive.google.com/drive/folders/1ljvmJslNgNdcbeAqsjhjnYkpShVhG9wT?usp=sharing