









Το Γ1 έφτιαξε και φέτος τα παραδοσιακά Λαζαράκια, καθώς και πασχαλινές λαμπάδες με πολλή αγάπη!
Σας ευχόμαστε Καλό Πάσχα και καλή ξεκούραση

Στη διάρκεια του μαθήματος των Μαθηματικών, οι μαθητές του Γ2 είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν το καινούριο και κεφάλαιο των των δεκαδικών αριθμών μέσα από ευχάριστες και παιχνιδιάρικες δραστηριότητες. Το μάθημα μετατράπηκε σε ένα μικρό “μαθηματικό παιχνίδι”, όπου τα παιδιά συμμετείχαν με ενθουσιασμό και ενδιαφέρον!![]()
![]()



Με αφορμή το μάθημα της Γλώσσας “Οι μηχανές του μέλλοντος”, το Γ2 έφτιαξε με ανακυκλώσιμα υλικά τις δικές του μηχανές που ταξιδεύουν στον χρόνο! ![]()
![]()
![]()
![]()
Στην αρχή, μιλήσαμε για το περιβάλλον και μάθαμε πόσο σημαντικό είναι να κάνουμε ανακύκλωση, ώστε να προστατεύουμε τη Γη μας.![]()

Στη συνέχεια, χρησιμοποιήσαμε υλικά που θα πετούσαμε, όπως χαρτόκουτα, πλαστικά μπουκάλια, καπάκια και ρολά από χαρτί, για να κατασκευάσουμε τις δικές μας μηχανές. Κάποιοι μαθητές φτιάξανε ρομπότ για να κάνουν τα μαθήματα και να διαβάζουν και άλλοι για να κάνουν τις δουλειές του σπιτιού, για να πετάνε, να σβήνουν φωτιές και να μιλάνε! Τέλος, ένα ρομπότ φτιάχτηκε για να δίνει καλή αύρα, ενώ άλλο για να μην κάνει τίποτα!

Κατά τη διάρκεια της δραστηριότητας οι μαθητές/τριες δούλεψαν σε ομάδες, συνεργάστηκαν και μοιράστηκαν ιδέες. Έδωσαν όνομα στο ρομπότ τους και έγραψαν την αποστολή του! Τα παιδιά μάθανε να δίνουν νέα ζωή σε παλιά αντικείμενα και να σκέφτονται δημιουργικά!![]()
Στο τέλος, παρουσιάσαμε τις κατασκευές μας στην τάξη και εξηγήσαμε πώς λειτουργούν και γιατί βοηθούν το περιβάλλον. Μία εμπειρία που μας έμαθε ότι ακόμα και με απλά υλικά μπορούμε να φτιάξουμε κάτι χρήσιμο και να βοηθήσουμε τον πλανήτη μας! ![]()
Τα τμήματα Α1 κ Α2 πραγματοποίησαν δράσεις στα πλαίσια του προγράμματος: Διατροφή και υγεία !
Οι δράσεις αυτές σκοπό είχαν να παρακινήσουν τους μαθητές να εντάξουν στην καθημερινότητά τους όλες τις ομάδες τροφών και να δημιουργήσουν όλοι μαζί τη διατροφική πυραμίδα που μας βοηθάει να έχουμε ευεξία, δύναμη και καλή σωματική και πνευματική υγεία.


Η δραστηριότητα στόχευσε στην καλλιέργεια:
• ορθογραφικής επίγνωσης
• οπτικής και λεκτικής μνήμης
• μεταγνωστικών στρατηγικών
• συγκέντρωσης
Οι μαθητές κλήθηκαν:
Να παρατηρήσουν για ορισμένο χρονικό διάστημα λίστα θεματικά οργανωμένων λέξεων, να ενεργοποιήσουν στρατηγικές κωδικοποίησης, να ανακαλέσουν και να καταγράψουν τις λέξεις χωρίς οπτικό ερέθισμα και να προβούν σε αυτοέλεγχο και αναστοχασμό.
Η δραστηριότητα υλοποιήθηκε στα πλαίσια της υποστήριξης των μαθητών στο Τμήμα Ένταξης.