SANTA GANG: η Συμμορία του ΄Αι Βασίλη!
Ο Δήμος Χανίων προσκαλεί τα παιδιά της πόλης μας να γίνουν μέρος μιας μοναδικής χριστουγεννιάτικης περιπέτειας !
🎅 Santa Gang: Η “συμμορία” του Άι Βασίλη!
📍 Ενετικό Λιμάνι Χανίων
📅 Σάββατο 21 Δεκεμβρίου
🕛 Ώρα: 12:00
Ο Άι Βασίλης φτάνει στα Χανιά για να ξεκινήσει από εδώ τη διανομή των δώρων στα παιδιά! Όμως, οι εχθροί των Χριστουγέννων, οι Κακόμαυροι, παραμονεύουν και τον καταδιώκουν μέσα στο Ενετικό Λιμάνι.
Ένα ξέφρενο κυνηγητό με jet skis, φωνές και χαμόγελα ξεκινά, και τα παιδιά μας είναι οι μεγάλοι ήρωες που θα βοηθήσουν τον Άι Βασίλη να φτάσει στην προβλήτα με ασφάλεια. Από εκεί, με τη βοήθεια της μαγικής του άμαξας, θα τον συνοδεύσουν στο Χριστουγεννιάτικο Δέντρο του Δήμου, μπροστά από το Γιαλί Τζαμί.
Θα καταφέρει ο Άι Βασίλης να γλιτώσει από τους Κακόμαυρους και να σώσει τα Χριστούγεννα; Τα παιδιά μας κρατούν το κλειδί της επιτυχίας!
💫 Ελάτε όλοι μαζί να ζήσουμε τη μαγεία των Χριστουγέννων!
Οι μικροί συμμετέχοντες θα ανταμειφθούν με:
🎁 Γλυκίσματα, χυμούς και καραμέλες
🎖️ ”Έπαινο του Σωματοφύλακα του Άι Βασίλη
”https://blogs.sch.gr/10dimchacha/files/2024/12/1.pdf
Γιορτινό εργαστήρι για γονείς και παιδιά Α΄ και Β΄ Δημοτικού “ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ;
Διευθυντές δημοτικώνhttps://blogs.sch.gr/10dimchacha/files/2024/12/Διευθυντές-δημοτικών.pdf
Μαθητικός Διαγωνισμός Πληροφορικής και Υπολογιστικής Σκέψης BERBAS
Οι μαθητές/τριες της Ε’ και της Στ΄ τάξης είχαν την ευκαιρία να συμμετέχουν στο Μαθητικός Διαγωνισμός Πληροφορικής και Υπολογιστικής Σκέψης BERBAS με συντονιστή τον κ. Κουρκουνάκη, εκπαιδευτικό Πληροφορικής. Η συμμετοχή αυτή ήταν πολύ ενδιαφέρουσα με μεγάλη εκπαιδευτική αξία και ταυτόχρονα διασκεδαστική. Ήταν μια πολύτιμη εμπειρία για όλους. 10dimchanion
Επίσκεψη στο Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο
Σήμερα τα παιδιά του Γ1 και Γ2 επισκέφτηκαν το Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο και Λυκείο Χανίων! Τα παιδιά εκεί μαζι με τους εκπαιδευτικούς τους μας είχαν ετοιμάσει διάφορες δραστηριότητες όπως:
Εργαστήρια κατασκευής χριστουγεννιάτικης κάρτας , Μουσική και μουσικά όργανα,
Αθλητικές δραστηριότητες , φύτεμα και άλλες ενδιαφέρουσες δράσεις .
Ένα μάθημα ζωής για τους / τις μαθητές /τριές μας!!!
Τους ευχαριστούμε πολύ περάσαμε υπέροχα! ❤️
Επίσκεψη στο μουσείο Τυπογραφίας
Την Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου η Α΄ τάξη επισκέφτηκε το μοναδικό μουσείο Τυπογραφίας στα Χανιά και συμμετειχε στο πρόγραμμα <<τα αποτυπώματα μιας κουκίδας >>. Τα παιδιά άκουσαν ενδιαφέρουσες ιστορίες, έλυσαν γρίφους και τύπωσαν το δικό τους τέλος. Ευχαριστούμε πολύ την δημοσιογράφο κ. Ελένη Φουντουλάκη που μας καλοδέχτηκε !!! Εμείς υποσχεθήκαμε να επιστρέψουμε για να δούμε την κουκιδα να απλώνεται και να φτιάχνει ιστορίες.
3 ΔΕΚΕΜΒΡΗ – ΗΜΕΡΑ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα ατόμων με Αναπηρία ( 3 Δεκεμβρίου – Παγκόσμια ημέρα ατόμων με Ειδικές Ανάγκες) σε όλες τις τάξεις με την βοήθεια των εκπαδευτικών ειδικής Αγωγής οργανώσαμε και πραγματοποιήσαμε δράσεις ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης. Οι μαθητές του Β1 παρακολούθησαν την ταινία κινουμένων σχεδίων «Ή αληθινή ιστορία του Εμμανουέλ». Αυτή η μικρού μήκους ταινία πραγματεύεται τη ζωή και το έργο του Εμμανουέλ Οφόσου Γιεμπόα από τη Γκάνα της Αφρικής, ο οποίος παρά τις δυσκολίες που αντιμετώπισε, κατάφερε να κάνει το όνειρο του πραγματικότητα, να εμπνεύσει και να συνεχίσει να εμπνέει ανθρώπους σε όλο τον κόσμο, μεταδίδοντας το μήνυμα πως η αναπηρία δεν συνιστά ανικανότητα. Στη συνέχεια, προσπαθήσαμε να «μπούμε στη θέση του άλλου» ζωγραφίζοντας με το στόμα και κάνοντας χειλανάγνωση. Με την προβολή, με συζήτηση και με βιωματικές δραστηριότητες, προσπαθήσαμε να κατανοήσουμε τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν καθημερινά τα ΑΜΕΑ, τις ανάγκες αλλά και τα δικαιώματα τους. Βασικός μας στόχος: η καλλιέργεια της ενσυναίσθησης, της αλληλεγγύης, της αποδοχής της διαφορετικότητας και του σεβασμού προς τα άτομα με αναπηρία!
Το Α1 συζήτησε για τα άτομα με ειδικές ανάγκες. Τα παιδιά έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον, κάνοντας πολλές ερωτήσεις. Ακολούθησαν πολλές δραστηριότητες που μας έκαναν να μπούμε για λίγο στη θέση ενός ατόμου με αναπηρία, να νιώσουμε το πώς αισθάνεται με τον εαυτό του και με τους άλλους στην καθημερινότητά του και να σκεφτούμε αν και πώς μπορούμε να του προσφέρουμε βοήθεια. Οι δραστηριότητες είχαν αισθητηριακό χαρακτήρα. Με κλειστά μάτια «νιώσαμε» για λίγο όπως τα άτομα με δυσκολία στην όραση. Τα παιδιά σε ζευγαράκια έκλειναν τα ματάκια τους με ένα μαντήλι και με τη βοήθεια ενός παιδιού βοηθού κινούνταν στο χώρο και έβρισκαν τη θέση τους ή κάποιο αντικείμενο.Οι μαθητές/τριες του ΣΤ2, ήρθαν για μια στιγμή “στη θέση του άλλου”. Συγκεκριμένα, με την έλλειψη της αίσθησης της όρασης, κλήθηκαν να αναγνωρίσουν γεύσεις, αρώματα και μυρωδικά που θα βάζαμε στο γλυκό μας. Η δοκιμασία ήταν δύσκολη για κάποιους καθώς, όπως αναγνώρισαν και οι ίδιοι, δεν μπορούσαν να βρουν την ισορροπία στα χέρια τους για να σηκώσουν το κουτάλι να δοκιμάσουν κι έτσι τους έπεφταν οι ξηροί καρποί κάτω. Στο τέλος, μετά από συζήτηση που έγινε, οι μαθητές και μαθήτριες έδειξαν για άλλη μια φορά την ευαισθησία τους προς τα ΑΜΕΑ