• Εκπαιδευτικές κοινότητες και ιστολόγια
  • Σύνδεση

107 ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Μενού

Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Αρχική
  • Το Σχολείο μας
    • Οι Εκπαιδευτικοί
    • Ωρολόγιο Προγράμματα
    • Σχέδιο Δράσης Εργαστηρίων Δεξιοτήτων 2024-25
    • Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας
    • Εσωτερική αξιολόγηση
    • Ώρες ενημέρωσης γονέων
    • Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων
  • Εκπαιδευτικό Υλικό
    • Τάξη Α
      • Τμήμα Α1
      • Τμήμα Α2
    • Τάξη Β
      • Τμήμα Β1
      • Τμήμα Β2
    • Τάξη Γ
      • Τμήμα Γ1
      • Τμήμα Γ2
    • Τάξη Δ
      • Τμήμα Δ1
      • Τμήμα Δ2
    • Τάξη Ε
      • Τμήμα Ε1
      • Τμήμα Ε2
    • Τάξη Στ
      • Τμήμα Στ1
      • Τμήμα Στ2
    • Ειδικότητες
      • Αγγλικά
      • Αισθητική Αγωγή
      • Γαλλικά
      • Γερμανικά
      • Γυμναστική
      • Θεατρική Αγωγή
      • Μουσική
      • Πληροφορική Τ.Π.Ε
  • Δράσεις
    • Αθλητικές
    • Διαγωνισμοί
    • Εκδρομές-Επισκέψεις
    • Εκπαιδευτικά Προγράμματα
    • Ενεργός Πολίτης
    • Εορτές
    • Εργαστήρια Δεξιοτήτων
    • Κοινωνικές
    • Πολιτιστικές
  • Τηλεκπαίδευση
  • Επικοινωνία

Πολιτιστικές

 

 

2 205/03/2024 Β΄Τάξη

Λαογραφικό Μουσείο

 

929/02/2024 Ε΄Τάξη

Ρωμαικά μνημεία της πόλης μας

819/02/2024 Δ΄Τάξη

Μουσείο κινηματογράφου

2 113/12/2023 Δ΄Τάξη

Τελλόγλειο Ίδρυμα Τεχνών

viber image 2023 12 11 19 49 44 24911/12/2023 Ε΄Τάξη

Βυζαντινό Μουσείο Θεσ/νίκης

Πρόσφατα άρθρα

  • Επίσκεψη αρχαιολόγου στο σχολείο μας!
  • Βιβλιοδρομίες!
  • Φιλοζωία! Δράσεις ενεργού πολίτη
  • (χωρίς τίτλο)
  • KIDS WALLET-ΓΟΝΕΪΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

Ιστορικό

Σαν σήμερα

14/5/1900: Οι γυναίκες συμμετέχουν για πρώτη φορά σε Ολυμπιακούς Αγώνες (των Παρισίων).
   - Σχετικές αναρτήσεις

Φιλοξενείται από https://blogs.sch.gr
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Accessibility by WAH
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότερα Μη αποδοχή