ΔΙΑΤΡΟΦΗ-25Η ΜΑΡΤΙΟΥ 1821
Τρώω και ψωνίζω υγιεινά
Εβδομάδα διατροφής και στο μάθημα των Αγγλικών.
Τα ταιριάξαμε με τα αντίστοιχα δοντάκια
Είδαμε κάρτες με τροφές και τις ταιριάξαμε στο αντίστοιχο πιάτο λέγοντας αν είναι υγιεινό η όχι.
Healthy or unhealthy
Στη συνέχεια ψωνίσαμε για τον φίλο μας τον Μπλου Μπλου γιατί είδαμε ότι του αρέσουν τα ανθυγιεινά τρόφιμα.
Αποφασίσαμε να του ψωνίσουμε μόνο υγιεινά για να μάθει να τρώει Κ αυτός σωστά.
Πήγαμε στην αγορά
Και βάλαμε στα καλαθάκια μας μόνο τα υγιεινά
Είδαμε βίντεο με αγαπημένους ήρωες σχετικά με την υγιεινή διατροφή και χρωματίσαμε μόνο υγιεινές τροφές.
Εβδομάδα Υγιεινής Διατροφής
Η Χρυσομαλλούσα και οι 3 αρκούδες
Συνεχίζουμε την ενασχόληση με τα μεγέθη και ο Μπλου Μπλου μας έφερε το κατάλληλο παραμύθι.
Είδαμε το παραμύθι ” Η Χρυσομαλλούσα και οι 3 αρκούδες” και έπειτα παίξαμε με τους χαρακτήρες του παραμυθιού.
Ταιριάξαμε τα αντικείμενα με τις αρκούδες ανάλογα με το μέγεθός τους και διακρίναμε τις έννοιες “μικρό’- μεσαίο – μεγάλο” μαθαίνοντας και τις αντίστοιχες λέξεις στα αγγλικά.
Παίξαμε κινητικά παιχνίδια διάκρισης μεγεθών
και παιχνίδι με ψαράκια και μεγέθη.
ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
6η Μαρτίου -Ημέρα ενάντια στη σχολική βία και τον σχολικό εκφοβισμό
Στην τάξη μας εμφανίστηκε ένα παιδάκι χωρίς προσωπάκι. Μας παραξένεψε η μορφή του. Άλλοι του φέρθηκαν καλά και άλλοι το έδιωξαν, του μίλησαν άσχημα, το κορόιδευαν και κάποιοι το χτύπησαν.
Το παιδάκι άρχισε να τσαλακώνεται και να μαζεύεται ώσπου έγινε πολύ μικρό.
Τα παιδιά του ζήτησαν συγγνώμη ,το αγκάλιασαν και του είπαν να γίνουν φίλοι.
Όσο όμως κι αν το αγκάλιασαν το παιδάκι, όσο και να το ισιώσαμε, τα τσαλακωμένα μέρη παρέμεναν εκεί και τα σημάδια όσων του έκαναν τα παιδιά παρέμεναν.
Τα παιδιά προβληματίστηκαν , συζητήσαμε για τη συμπεριφορά μας στο σχολείο απέναντι στους συμμαθητές μας και για το τι μπορούμε να κάνουμε για κάποιο παιδί που αντιμετωπίζει τέτοιες συμπεριφορές από άλλα παιδιά.
Ζωγραφίσαμε τις σκέψεις μας για κάθε παιδί που μπορεί να βρεθεί σε τέτοιες καταστάσεις.
Έπειτα αποφασίσαμε να κάνουμε μια αφίσα για αυτό το παιδί και κάθε παιδί που νιώθει “τσαλακωμένο” από τα άλλα παιδιά.
Φτιάξαμε και ένα παιδί όπως θα θέλαμε να είναι όλα τα παιδιά.
Και γράψαμε το σύνθημά μας.
ΟΧΙ ΣΤΗ ΒΙΑ ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ
ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΝΑΙ ΣΤΗ ΦΙΛΙΑ
Η ΚΥΡΑ- ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ/ ΑΝΟΙΞΗ
The Mitten- Το Γάντι
Απόκριες στην τάξη
Αποκριάτικο Πάρτυ στο Νηπιαγωγείο!!
Τα παιδιά διοργάνωσαν το δικό τους αποκριάτικο πάρτυ.
Η τάξη μας γέμισε μασκαράδες.
Κάθε παιδί παρουσίασε τη στολή του.
Τραγουδήσαμε, χορέψαμε και παίξαμε παιχνίδια.
Γευτήκαμε αποκριάτικα μπισκότα σε σχήμα μάσκας που έφτιαξε μία συμμαθήτριά μας με τη μαμά της.
και τα παιχνίδια συνεχίστηκαν…
Μετά τα παιχνίδια μας περίμεναν σαντουιτσάκια κερασμένα από τους γονείς
Καλές Απόκριες και του χρόνου!!!!!




































