Μαθητές σε Δράση για το Κλίμα: Το Σχολείο μας στο Athens Science Festival!

Οι μαθητές/τριες του Περιβαλλοντικού Ομίλου του σχολείου μας με συντονίστρια την κα Μαρία Ρέντζιου και οι μαθητές/τριες του τμήματος Ε1  με συντονίστρια την κα Ευαγγελία Πάλλη είχαν την ευκαιρία να παρουσιάσουν την ιδέα τους για τη μείωση του ανθρακικού αποτυπώματος του σχολείου στα πλαίσια του προγράμματος “Μαθητές σε Δράση για το Κλίμα” της WWF στο Athens Science Festival

Στο πλαίσιο του φεστιβάλ, οι μαθητές μας παρουσίασαν στους επισκέπτες:

  • Τους στόχους και τις δράσεις του προγράμματος “Μαθητές σε Δράση για το Κλίμα”.
  • Την ιδέα τους για τη μείωση του ανθρακικού αποτυπώματος του σχολείου μας.
  • Τις μεθόδους που χρησιμοποίησαν για να ερευνήσουν και να σχεδιάσουν την πρότασή τους.
  • Τα οφέλη της υλοποίησης της πρότασής τους για το περιβάλλον και την σχολική κοινότητα.

Η παρουσίαση των μαθητών μας έλαβε θερμή υποδοχή από το κοινό, με πλήθος επισκεπτών να εκφράζουν τον ενθουσιασμό τους για την πρωτότυπη ιδέα τους και την δέσμευσή τους για τη μείωση του ανθρακικού αποτυπώματος του σχολείου.

Η συμμετοχή μας στο Athens Science Festival αποτέλεσε μια μοναδική ευκαιρία για τους μαθητές μας να μοιραστούν τις γνώσεις και τις ιδέες τους με ένα ευρύ κοινό και να ευαισθητοποιήσουν για το κρίσιμο ζήτημα της κλιματικής κρίσης.

Συνεχίζουμε δυναμικά την υλοποίηση του προγράμματος “Μαθητές σε Δράση για το Κλίμα” με στόχο τη μείωση του ανθρακικού μας αποτυπώματος και την προώθηση της βιώσιμης ανάπτυξης! Ευχαριστούμε τη WWF Ελλάς και τις κ.κ. Ελένη Σβορώνου και Νάνσυ Κουταβά για την ευκαιρία που μας έδωσαν να παρουσιάσουμε την πρότασή μας για ένα σχολείο χαμηλού ανθρακικού αποτυπώματος.

PHOTO COLLAGE ASF 1PHOTO COLLAGE ASF 2PHOTO COLLAGE ASF 3

Η Τάξη του Μαζί: Προάγοντας τη Συνεργασία και την Ομαδικότητα στην Α’ Τάξη

Σε συνεργασία με το Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής Ψυχοκοινωνικής Υγείας ‘‘Αθηνά Πολύβουλος’’, υλοποιήθηκε το πρόγραμμα  ‘‘Η ΤΑΞΗ ΤΟΥ ΜΑΖΙ’’ με στόχο την προαγωγή της συνεργασίας και της ομαδικότητας στην Α’ τάξη.

Το πρόγραμμα, που διήρκεσε 4 συναντήσεις, βασίστηκε σε βιωματικές δραστηριότητες και παιχνίδια, σχεδιασμένα για να ενισχύσουν την επικοινωνία, την αλληλεπίδραση και την αίσθηση του ανήκειν σε μια ομάδα.

Μέσα από παιχνίδια ρόλων, ομαδικά projects και συζητήσεις, οι μαθητές/τριες είχαν την ευκαιρία να:

  • Αναπτύξουν δεξιότητες συνεργασίας και αλληλεγγύης.
  • Μάθουν να εκφράζουν τα συναισθήματά τους και να ακούν με σεβασμό τους άλλους.
  • Ενισχύσουν την αυτοπεποίθησή τους και να αναγνωρίσουν τα δυνατά σημεία τους.
  • Δημιουργήσουν ένα θετικό και υποστηρικτικό μαθησιακό περιβάλλον.

Η ανταπόκριση των μαθητών/τριών στο πρόγραμμα ήταν ενθουσιώδης. Συμμετείχαν ενεργά στις δραστηριότητες, εξέφρασαν θετικά σχόλια και δημιούργησαν ισχυρούς δεσμούς συνεργασίας.

102 A          A1 2

Πανελλήνια Σχολική Ημέρα Φιλοζωίας: 4η Απριλίου

Η 4η Απριλίου καθιερώνεται ως Πανελλήνια Σχολική Ημέρα Φιλοζωίας, με στόχο την ευαισθητοποίηση και την ενεργή συμμετοχή των μαθητών σε θέματα φιλοζωίας και προστασίας των ζώων.

Φέτος, το σχολείο μας τίμησε την ημέρα αυτή με μια σειρά από δράσεις, μεταξύ των οποίων:

  • Διαδικτυακή ενημέρωση: Μαθητές όλων των τάξεων παρακολούθησαν διαδικτυακή ενημέρωση από ειδικούς για την φιλοζωία, τα δικαιώματα των ζώων και τις υποχρεώσεις των ανθρώπων απέναντί τους.  (Πανελλαδική Φιλοζωική και Περιβαλλοντική Ομοσπονδία)
  • Εκπαιδευτικές δραστηριότητες: Διοργανώθηκαν εκπαιδευτικές δραστηριότητες κατάλληλες για κάθε ηλικία, με στόχο την καλλιέργεια ενσυναίσθησης και σεβασμού προς όλα τα ζωντανά όντα.
  • Καμπάνια ενημέρωσης: Δημιουργήθηκε αφίσες και άλλο υλικό ενημέρωσης για την φροντίδα των αδέσποτων ζώων.

Συνολικά, η συμμετοχή στην Πανελλήνια Σχολική Ημέρα Φιλοζωίας αποτέλεσε μια πολύτιμη εμπειρία για τους μαθητές/τριες του σχολείου μας. Στόχος μας ήταν να καλλιεργήσουμε στους μαθητές μας συνείδηση και ενσυναίσθηση απέναντι στα ζώα, ώστε να γίνουν ενεργοί πολίτες που σέβονται και προστατεύουν όλα τα ζωντανά όντα.

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΗΜΕΡΑ ΦΙΛΟΖΩΙΑΣ

PHOTO COLLAGE PETS

Παγκόσμια ημέρα Παιδικού Βιβλίου 2024 – “Διασχίστε τις θάλασσες με τα φτερά της φαντασίας”

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου, που εορτάζεται κάθε χρόνο στις 2 Απριλίου, το σχολείο μας διοργάνωσε μια σειρά από δράσεις με στόχο να ενθαρρύνει τους μαθητές/τριες να αγαπήσουν το διάβασμα και να τονίσει τη σημασία του βιβλίου στην παιδική ηλικία.

Φέτος, το θέμα του εορτασμού ήταν “Διασχίστε τις θάλασσες με τα φτερά της φαντασίας”. Εμπνευσμένοι από την αφίσα που φιλοτέχνησε η Nana Furiya, οι μαθητές/τριες δημιούργησαν τα δικά τους μικρά βιβλιαράκια, όπου έγραψαν μηνύματα για την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου.

Κάθε βιβλιαράκι ήταν μοναδικό, γεμάτο φαντασία και δημιουργικότητα. Μέσα από τις λέξεις και τα σχέδια τους, οι μαθητές/τριες εξέφρασαν την αγάπη τους για τα βιβλία και το διάβασμα, μοιράστηκαν τις σκέψεις και τα όνειρά τους και ταξίδεψαν σε κόσμους γεμάτους περιπέτειες και φαντασία.

Στη συνέχεια, τα μικρά βιβλιαράκια ενώθηκαν και δημιούργησαν ένα μεγάλο έργο, που κοσμεί πλέον τους τοίχους του σχολείου μας. Αυτό το έργο αποτελεί μια συλλογική δημιουργία, που απεικονίζει την αγάπη μας για το βιβλίο και την πίστη μας στη δύναμη της φαντασίας.

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ 2



Λήψη αρχείου

 

«Από την ιδέα στην πράξη: μαθητές σε δράση για το κλίμα» – WWF

Οι μαθητές/τριες  του τμήματος  Ε1 και ο Όμιλος Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης του σχολείου μας έλαβαν μέρος στην τελετή βράβευσης των Δημοτικών και Γυμνασίων για την μείωση του ανθρακικού αποτυπώματος του σχολείου. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά τη Δευτέρα 1η Απριλίου.

Μπορεί να μην κερδίσαμε το 1ο Βραβείο που ήταν μια  συμβολική οικονομική ενίσχυση για την υλοποίηση της ιδέας μας αλλά κερδίσαμε τον Έπαινο Εθελοντισμού.

Συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές/τριες και τους/τις εκπαιδευτικούς που συμμετείχαν σε αυτή την αξιέπαινη προσπάθεια! Η αφοσίωσή τους στην προστασία του περιβάλλοντος αποτελεί έμπνευση για όλους μας.

WWF ΒΡΑΒΕΥΣΗ new

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΗΣ Ε’ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟΝ «ΕΘΝΙΚΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΓΑΛΛΟΦΩΝΙΑΣ 2024»

           1             2



Λήψη αρχείου

 

Το παιδί, η πόλη και τα μνημεία

250x150 logo comp tpipktm

Το πρόγραμμα «Το παιδί, η πόλη και τα μνημεία» γεννήθηκε από την επιθυμία να αγαπήσουν οι μαθητές της Αθήνας τον αστικό χώρο που τους περιβάλλει και τα μνημεία που τον κοσμούν.

Οι παιδαγωγικές αρχές που καλλιεργεί αυτή η πρωτοβουλία είναι η κινητοποίηση της περιέργειας, η ενεργητική συμμετοχή των μαθητών και μαθητριών στην αναζήτηση της γνώσης και όχι η παθητική πρόσληψή της, η βιωματική μάθηση, η ομαδική δουλειά, η αξία της διαδικασίας και της απόδοσης νοήματος.

Οι μαθητές/τριες της  ΣΤ2 τάξης συμμετέχουν στο συγκεκριμένο πρόγραμμα στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων υπό την καθοδήγηση της υπεύθυνης για το σχολείο του προγράμματος κας Σαφιολέα Ελισσάβετ και συνεργάτες τος εκπαιδευτικούς Δότσιο Νικόλαο και Δούσμπη Ευαγγελία.

Οι μαθητές μετά από περίπατο στη γειτονιά τους ξεναγήθηκαν στην Σχολή Εθνικής Άμυνας (ΣΕΘΑ) στο διοικητήριο της πρώην Σχολής Ευελπίδων που είναι σχεδιασμένο από τον Ερν. Τσίλλερ.

σχολή εθνικάς άμυνας

 

Επίσης επισκέφτηκαν  τη Δημοτική Αγορά Κυψέλης, περιηγήθηκαν στην έκθεση « φωνές, ιστορίες, άνθρωποι», συμμετείχαν ενεργά σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα  και αφού περπάτησαν στη Φωκίωνος Νέγρη έκαναν μια στάση στο άγαλμα του σκύλου όπου φαντάστηκαν τους λόγους δημιουργίας του.

Και το πρόγραμμα συνεχίζεται…..

Στις 06/06/2024 οι μαθητές της ΣΤ2 τάξης παρουσίασαν τα έργα τους σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο αμφιθέατρο της Τεχνόπολης του Δήμου Αθηναίων. Το πρόγραμμα ολοκληρώθηκε με τη βράβευση των μαθητών.

https://www.canva.com/design/DAGFsnL-HrQ/nHbhrLnfmU9pxB-iN7Kkng/view?utm_content=DAGFsnL-HrQ&utm_campaign=designshare&utm_medium=link&utm_source=editor

Από την παρουσίαση στο αμφιθέατρο:

ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!!