ΑΡΙΣΤΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

14 Νοεμβρίου 2012 ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ ΖΩΗ

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού έχει θεσπίσει από το 2010 τη δράση «Θεσμός αριστείας και ανάδειξη καλών πρακτικών στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση»

Στόχος της δράσης είναι η αξιοποίηση της καινοτομίας και της δημιουργικότητας που αναπτύσσεται στα σχολεία, ως βάση για τον εμπλουτισμό και την ενδυνάμωση του εκπαιδευτικού έργου μέσα από την επιβράβευση και την δημόσια ανάδειξη «βέλτιστων πρακτικών» της μαθησιακής διαδικασίας. Η δράση αποτελεί μία πρωτοβουλία που επιχειρεί να ανοίξει το δρόμο σε ένα σχολείο που επιδιώκει τη συνεχή βελτίωση, την αλλαγή, την πολυμορφία καθώς και σε μηχανισμούς συνεχούς ανατροφοδότησης και υποστήριξης της επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών.

Η φετινή βράβευση πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 2 Νοεμβρίου στην αίθουσα  “Jacqueline de Romilly” στο χώρο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού και ανάμεσα στα 104 βραβευθέντα έργα βρίσκονταν και η εργασία των δύο εκπαιδευτικών  Αγγλικής του σχολείου μας κ. Αμβροσίδου Αναστασίας και κ. Παπαγιαννοπούλου Ζωής με τίτλο «ΤΑ ΠΑΙΔΙΆ ΧΤΊΖΟΥΝ ΤΟ ΑΎΡΙΟ ΑΝ ΌΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΆ ΤΗΣ  ΓΗΣ…»

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΡΓΟΥ

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ   330

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΩΝ

Αξιολογητής   1

Το έργο στηριζόμενο άρτια θεωρητικά βασίζεται στην μετάδοση της γνώσης μέσω της συνεργατικής διδασκαλίας και προάγει την ανθρωπιστική παιδεία. Η όλη του πορεία είναι δομημένη με σαφή τρόπο και όλοι οι εμπλεκόμενοι, μαθητές, εκπαιδευτικοί, γονείς βοηθούν στο να προαχθεί μια κοινή ανθρωπιστική κουλτούρα με πανανθρώπινες διαστάσεις. Oι μαθητές μαθαίνουν συνεργαζόμενοι σε ομάδες να αναζητούν λύσεις σε προβλήματα της πραγματικής ζωής και της σύγχρονης κοινωνίας. Μαθαίνουν να αγαπούν την τέχνη και τον πολιτισμό κάθε λαού. Το έργο προωθεί τη διαπολιτισμικότητα λαμβάνοντας υπόψη τις συνθήκες, τόσο της Ελλάδας αλλά και τις διεθνείς, της Αφρικής. Μπορούμε να τονίσουμε ότι μπορεί να εφαρμοστεί σε οποιοδήποτε σχολείο, παρόλο που χρειάζεται αρκετή προσπάθεια εκ μερους των εμπλεκομένων. Είναι ένα άριστο έργο με πραγματικά άριστους δημιουργούς, μαθητές, εκπαιδευτικούς, γονείς και συγχαρητήρια αξίζουν και τα παιδιά στην Κένυα.

Αξιολογητής 2

Εκτιμώ ότι πρόκειται για ένα πολύ ενδιαφέρον εγχείρημα, που πέρα από την θεωρητική του τεκμηρίωση, εδράζεται σε πρωτοβουλίες και δράσεις κινητροδοτικές και αποτελεσματικές στην ενεργοποίηση των μαθητών. Φαίνεται ότι κινητοποιήθηκαν οι μαθητές και οργανωμένοι σε ομάδες εργάσθηκαν πάνω σε ένα σαφή σχεδιασμό με κατεύθυνση  την προαγωγή της Ανθρωπιστικής Παιδείας και της Διαπολιτισμικής Αγωγής, στο μέτρο που μέσα από συγκεκριμένες τεχνικές εργασίας, στη διάρκεια ενός διδακτικού έτους εγκολπώθηκαν συναφείς ιδέες, στάσεις, αξίες, συμπεριφορές μιας τάξης και  ενός σχολείου που λειτουργεί με όρους συλλογικότητας. Επισημαίνω ιδιαίτερα το γεγονός ότι η συγκεκριμένη δράση υλοποποιήθηκε σε Δημοτικό σχολείο από εκπ/κούς ΠΕ06 αποτυπώνοντας εν τοις πράγμασιν ένα διαφορετικό μοντέλο παιδαγωγικής σκέψης και διδακτικού σχεδιασμού και δράσης των ειδικοτήτων. Παράλληλα είναι αξιομνημόνευτη η διάχυση της σχετικής δράσης μέσα από συγκεκριμένες παρεμβάσεις στην εκπαιδευτική κοινότητα αλλά και στο εξωσχολικό περιβάλλον, αναδεικνύοντας τον κοινωνικο-πολιτισμικό ρόλο του σχολείου, τις σχέσεις ώσμωσης με τα κοινωνικά περιβάλλοντα και την προαγωγή των μαθητών ως προσώπων σε κοινωνίες με οράματα και ιδανικά.




Δημοσιευμένο στην κατηγορία  Εκδηλώσεις .

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *


Το ιστολόγιο του 1ου Δημοτικό Σχολείου Ελευθερίου Κορδελιού Θεσσαλονίκης μετακόμισε!!!
Βρείτε όλα τα νέα του σχολείου στο

Ιστορικό

Πρόσφατα άρθρα

Νοέμβριος 2012
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

Σαν σήμερα

19/4/1882: Τίθεται σε λειτουργία η σιδηροδρομική γραμμή Πελοποννήσου, δημιούργημα του Χαρίλαου Τρικούπη.
   - Σχετικές αναρτήσεις

19/4/1824: Πεθαίνει στο Μεσολόγγι ο Λόρδος Βύρων
Ήταν ένας από τους πιο ένθερμους φιλέλληνες
   - Σχετικές αναρτήσεις


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση