Δημιουργία Λογαριασμού Μαθητών στο ΠΣΔ

Παρακαλούνται όλοι οι κηδεμόνες των μαθητών ενόψει της έναρξης μαθημάτων εξ’ αποστάσεως να δημιουργήσουν λογαριασμό για τον κάθε μαθητή/τρια στο ΠΣΔ (Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο).
Η εγγραφή θα γίνει στην σελίδα του ΠΣΔ https://register.sch.gr/students/
To παρακάτω αρχείο pdf https://register.sch.gr/students/docs20/StudentsRegisterHelp.pdf θα σας βοηθήσει βήμα-βήμα για την εγγραφή και την δημιουργία λογαριασμού στο ΠΣΔ.
Προσοχή!
1) Λόγω φόρτου του δικτύου , ίσως αντιμετωπίσετε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας. Να έχετε υπομονή… Ίσως τις βραδινές ώρες είναι ευκολότερο!
2) Θα πρέπει τα στοιχεία σας να είναι αυτά ακριβώς που αναγράφονται στο έλεγχο Α’ τετραμήνου 2019-20.
3) Θα χρειαστεί ο ΑΜ (Αριθμός Μητρώου) τον οποίο επίσης θα βρείτε πάνω στον έλεγχο
4) Στο πεδίο Σχολείο να πληκτρολογήσετε ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΑΣΜΟΥ και ίσως υπάρχει μεγάλη καθυστέρηση μέχρι να σας βρει το σχολείο. Το ίδιο μπορεί να συμβεί και στο πεδίο Τάξη.
5) Όσα πεδία έχουν * πρέπει να συμπληρωθούν υποχρεωτικά για να πάτε παρακάτω.
6) Στο τέλος μετά την παράγραφο για τα Προσωπικά Δεδομένα θα πρέπει να τσεκάρετε το κουτάκι και μετά να πατήσετε Υποβολή.
Όταν ολοκληρωθεί η εγγραφή σας το ΠΣΔ θα σας εμφανίσει τα στοιχεία του λογαριασμού του μαθητή. Κρατείστε αυτά τα στοιχεί ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ!!!
Κατόπιν στείλτε στο mail του σχολείου mail@gym-iasmou.rod.sch.gr τα εξής : ΕΠΙΘΕΤΟ, ΟΝΟΜΑ, ΤΜΗΜΑ, και το Όνομα Χρήστη που σας έδωσε το ΠΣΔ.
Όταν τελειώσει η διαδικασία εγγραφής όλων των μαθητών στο ΠΣΔ θα σας ενημερώσουμε για τα μαθήματά σας.

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Δημιουργία Λογαριασμού Μαθητών στο ΠΣΔ

Δραστηριότητα στο μάθημα των Πολυμέσων

 

Οι μαθητές της Β’ τάξης του Γυμνασίου Ιάσμου στη σχολ. χρονιά 2014-15 είχαν ως θέμα τα Θρακικά Μετέωρα.

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Δραστηριότητα στο μάθημα των Πολυμέσων

Τα εκπαιδευτικά πρότυπα στραγγαλίζουν την πρωτοτυπία

«Τι ζωγραφίζεις;» ρώτησε η δασκάλα μια μικρή μαθήτρια. «Μια εικόνα του Θεού» απάντησε η μικρή. «Μα κανείς δεν ξέρει τι είναι ο Θεός» απάντησε η δασκάλα. «Θα μάθουν σε λίγο» την αποστόμωσε η μικρή. Το παράδειγμα αυτό χρησιμοποίησε σε διάλεξή του πριν από χρόνια ο διακεκριμένος εκπαιδευτικός Κεν Ρόμπινσον, για να μιλήσει για το… δημιουργικό αναλφαβητισμό.

«Ολοι οι άνθρωποι μπορούν να επιτύχουν σε κάτι αν τους δοθούν οι κατάλληλες ευκαιρίες και η κατάλληλη γνώση ή αν αναπτύξουν τις κατάλληλες δεξιότητες. (…) Τα περισσότερα όμως παιδιά δεν φτάνουν ποτέ να αναπτύξουν όλο το φάσμα των ικανοτήτων τους, να ανακαλύψουν τα πραγματικά τους ενδιαφέροντα» σύμφωνα με τον Ρόμπινσον. Το πρόβλημα με το εκπαιδευτικό σύστημα είναι ότι ο καθηγητής ή ο δάσκαλος ενδιαφέρεται μόνο για ό,τι περιλαμβάνεται στα περιεχόμενα του βιβλίου…..

αυτά και πολλά ακόμη θα βρείτε στο άρθρο:

http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=360491

Δείτε ένα σχετικό βίντεο:


…. ας προσπαθήσουμε λοιπόν να μη στραγγαλίσουμε ούτε την φαντασία τους, ούτε τα όνειρά τους!!!

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Τα εκπαιδευτικά πρότυπα στραγγαλίζουν την πρωτοτυπία

Καλημέρα κόσμε!

Καλωσήρθατε στο Blogs.sch.gr. Αυτό είναι το πρώτο σας άρθρο. Αλλάξτε το ή διαγράψτε το και αρχίστε το “Ιστολογείν”!

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | 1 σχόλιο