Αξιολόγηση Διάλεξης

Παρακαλούμε να αξιολογήστε το σεμινάριο που παρακολουθήσατε χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα:

Αξιολόγηση Ιστοδιάλεξης

Η γνώμη σας θα μας βοηθήσει να βελτιώσουμε το σεμινάριο και να δώσουμε ανατροφοδότηση στον ομιλητή.

2 σχόλια

  1. ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΓΚΟΥΡΝΕΛΟΥ

    Πιστεύω ότι ήταν ένα καλό πρώτο βήμα και πρέπει να συνεχιστεί η ενημέρωση για τα νέα προγράμματα σπουδών της πληροφορικής για Δημοτικά και Γυμνάσια.
    Από την εμπειρία μου όμως, εργάζομαι στην εκπαίδευση από το 1994 και ήμουν όλα αυτά τα χρόνια υπεύθυνη εργαστηρίου πληροφορικής, πιστεύω ότι ο μέγιστος αριθμός παιδιών που μπορεί να είναι στο εργαστήριο πληροφορικής είναι 15. Εδικότερα τα εργαστήρια πληροφορικής του Γυμνασίου έχουν σχεδιαστεί για ένα τέτοιο αριθμό παιδιών και οι χώροι είναι πολύ μικροί για να δεχθούν περισσότερους μαθητές γιατί  διαφορετικά θα έχουμε να αντιμετωπίσουμε προβλήματα υγιεινής καθηγητών και μαθητών.
    Με εκτίμηση
    Β. Γκουρνέλου

    1. Φωτογραφία του/της Σχολικός Σύμβουλος Πληροφορικής Αιτωλοακαρνανίας
      Σχολικός Σύμβουλος Πληροφορικής Αιτωλοακαρνανίας

      Αγαπητή κ. Γκουρνέλου,

      Ευχσριστούμε για τα καλά σας λόγια και τις παρατηρήσεις σας. Προσωπικά πιστεύω ότι η αναλογία παιδιών/Η/Υ πρέπει να είναι 1-1 για επαρκή εξάσκηση και το μάθημα να είναι δίωρο συνεχόμενο. Αυτό είναι ανεξάρτητο από τις ομαδοσυνεργατικές δραστηριότητες κατά τις οποίες ανάλογα και με το θέμα μπορεί οι ομάδες να είναι από 2-5 παιδιά.

      Βεβαίως σε ένα επιστημονικό και παιδαγωγικό διάλογο επιβάλεται να ακούγονται τεκμηριωμένα όλες οι πλευρές και να γίνεται κριτική ανάλυση και σκέψη πριν από την λήψη των αποφάσεων.

      Με εκτίμηση,

      Σ. Παπαδάκης

Σχολιάστε

Top
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων