«

»

Βασικές αρχές 3d modeling στο Blender 3d

Κωδικός Διάλεξης: 2016006.
Ημερομηνία και Ώρα Σεμιναρίου: Δεν έχει προσδιοριστεί

Εγγραφή/Αίτηση Συμμετοχής
Αξιολόγηση Σεμιναρίου

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΟΜΙΛΗΤΗ – ΔΙΑΛΕΞΗΣ
Επώνυμο Σιάκας Φωτογραφίαssiakas>
Όνομα Σπυρίδων
Ιδιότητα – Θέση Ομιλητή: Καθηγητής Εφαρμογών ΣΚΣ ΤΕΙ Αθήνας
Αφίσα σεμιναρίου:
Τίτλος Διάλεξης:

Βασικές αρχές 3d modeling στο Blender 3d

Περίληψη: Βασικές λειτουργίες και εργαλεία δημιουργίας τρισδιάστατων μοντέλων με χρήση και επεξεργασια αρχέγονων σχημάτων σε ένα εξειδικευμενο λογισμικό Τρισδιάστατου Μοντελισμού και Animation, το Blender 3d. Η επιλογή του συγκεκριμένου λογισμικού έγινε για τους εξής λόγους:
1. Έχει ανεπτυγνμένες και επαγγελματικού επιπέδου δυνατότητες τρισδιάστατου μοντελισμού και κίνησης (animation)
2. Έχει φιλικό και ευέλικτο περιβάλλον εργασίας
3. Είναι λογισμικό ελευθερο και ανοικτού τύπου
E-mail – URL sthsiakas@teiath.gr – www.youtube.com/odlmultimedia
Σελίδα Ομιλητή
  1. Διαφάνειες παρουσίασης σε pdf
  2. Video

 

Σχολιάστε

Top
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων