Ετήσιο Σχέδιο Δράσης



Λήψη αρχείου

objective-113125-form-9-export

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ετήσιο Σχέδιο Δράσης

Η ελιά και το λάδι

Στο σημερινό διαδικτυακό μάθημα ασχοληθήκαμε με το θέμα “Ελιά και λάδι”. Αφορμή η κατάθεση της εμπειρίας κάποιων παιδιών που περάσανε το Σαββατοκύριακο στο περιβόλι με τις ελιές και μάζεψαν ελιές.

Έτσι παρουσιάσαμε τον Πίνακα του Θεόφιλου “Το μάζεμα των ελαιών” στην συζήτησή μας και παρατηρώντας τον γνωρίσαμε πολλά για την εργασία αυτή των γεωργων που έχουν ελαιόδεντρα στο χωράφι τους.

Παιδί& Γλώσσα:

Πίνακας αναφοράς για την ελιά

ΕΛΑΙΩΝΑΣ                   

                   

 

ΣΚΑΛΑ       

 

ΚΑΛΑΘΙ

 

ΛΑΔΙ           

 

ΕΛΑΙΟΨΩΜΟ           

 

Εργασία: Να βρείτε λέξεις σύνθετες από τη λέξη ΕΛΙΑ & ΛΑΔΙ

 

Παιδί & Γλώσσα:  Να συμπληρώσεις το παρακάτω σταυρόλεξο

   

Να θυμηθείτε κάποια από τα αινίγματα που είπαμε στη συζήτησή μας.

                    

Κάνε τις παρακάτω εργασίες με τη βοήθεια της μαμάς

             

Παιδί& Μαθηματικά: Μέτρησε τις ελιές και αντιστοίχισε τον αριθμό

   

Παιδί & Έκφραση, Δημιουργία: Ζωγράφισε και συ τον δικό σου αμφορέα όπως οι αρχαίοι Έλληνες με θέμα το μάζεμα της ελιάς.

                                 

Παιδί& Περιβάλλον: με την βοήθεια ενός μεγάλου κάνε το παρακάτω πείραμα και κατέγραψε τα αποτελέσματά σου

                                                           

Παιδί & Έκφραση: και μετά από τόση προσπάθεια και κούραση λίγη χαλάρωση ν΄ ακούσετε το τραγουδάκι

Παρατηρώντας την παρακάτω εικόνα στον μύθο της Αθηνάς και του Ποσειδώνα να εκτυπώσετε την κομμένη εικόνα και να συνθέσετε το δικό ας παζλ.

                 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Ετικέτες: , , , | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Η ελιά και το λάδι

Το Πολυτεχνείο

Τα γεγονότα του Πολυτεχνείου και οι αξίες και ο τρόπος με τον οποίο εξελίχθηκαν είναι από αυτά τα θέματα που θέλουν ιδιαίτερο χειρισμό για να τα επεξεργαστούμε στο Νηπιαγωγείο . Αυτές τις μέρες, προσπαθούμε   να μιλήσουμε για την έννοια της Δημοκρατίας, της Ελευθερίας και το σεβασμό στα ανθρώπινα δικαιώματα. Έτσι αντλούμε υλικό που υπάρχει στο internet,τραγούδια, ωραία βιβλία, κατάλληλα για την ηλικία των παιδιών μας, που μπορούμε να τα αξιοποιήσουμε για κουκλοθέατρο, δραματοποίηση και συζήτηση.

Κάποια από αυτά τα βιβλία είναι:
                                                                             

ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ

Μια ομάδα φοιτητών στην αρχή και χιλιάδων στη συνέχεια φώναξαν για την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ, ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ, ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ.

Σύνθημά τους ανάμεσα στ΄ άλλα , “ΨΩΜΙ-ΠΑΙΔΕΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ”

Συγκεντρώνονται στο χώρο του Πολυτεχνείου, όπου και στήνουν ραδιοφωνικό σταθμό απ΄ όπου και ξεκινούν τον αγώνα τους με το να εκπέμπουν τα συνθήματά τους.

Χιλιάδες πολίτες και μαθητές αλλά και φοιτητές από άλλες σχολές τους συμπαραστέκονται φέρνοντάς τους τρόφιμα, φάρμακα, σκεπάσματα. Ο δικτάτορας όμως έχει άλλα σχέδια. Στέλνει στρατό και αστυνομία να διαλύσει πρώτα τα συγκεντρωμένα πλήθη και στη συνέχεια να επιτεθεί στους φοιτητές.

«Είμαστε άοπλοι, είμαστε αδέλφια, μη μας χτυπάτε, ελάτε μαζί μας» φωνάζουν οι φοιτητές από τον ραδιοφωνικό σταθμό.

Ένα τανκ ορμά γκρεμίζει τη σιδερένια πόρτα του Πολυτεχνείου χωρίς να υπολογίσει ότι πάνω στα κάγκελα και στην πύλη υπάρχουν άνθρωποι,  φοιτητές.  Ο στρατός και οι αστυνομικοί μπαίνουν στο προαύλιο και επιτίθενται στους φοιτητές που προσπαθούν να ξεφύγουν. Πολλοί φαντάροι προσπαθούν να προστατέψουν και να  βοηθήσουν τους φοιτητές να φύγουν. Πολλοί συλλαμβάνονται και οδηγούνται στην αστυνομία όπου και βασανίζονται άγρια.

                        Φοιτητές στην ταράτσα του Πολυτεχνείου

Το τανκ ετοιμάζεται να επιτεθεί
Τραγούδι:”Ο δρόμος είχε την δική του ιστορία”

Παιδί& Γλώσσα: Εκτυπώστε τις παρακάτω καρτέλες και συνθέστε τα συνθήματα των φοιτητών “ΨΩΜΙ-ΠΑΙΔΕΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ”

       

          

Παιδί& Μαθηματικά: Στο παρακάτω φύλλο εργασίας μετρήστε τα σήματα και σύμβολα της ΕΙΡΗΝΗΣ και συμπληρώστε τον αριθμό τους.

Παιδί& Δημιουργία: Χρωματίστε το φόντο πίσω από το περιστέρι με όποια χρώματα εσείς προτιμάτε. Το περιστέρι μπορείτε να το αφήσετε λευκό ή με το δαχτυλάκι και τις τέμπερες να το χρωματίσετε .

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Το Πολυτεχνείο

Φθινόπωρο

Καλώς μας ήρθες Φθινόπωρο.

Η εποχή που ανοίγουν τα σχολεία, με πολλά θέματα που μπορούμε ν΄ ασχοληθούμε και να επεξεργαστούμε.

Ο καιρός, οι καιρικές συνθήκες που αλλάζουν, οι πρώτες βροχές (τα πρωτοβρόχια), οι αλλαγές που παρατηρούμε καθημερινά στη φύση, ο αέρας που φυσά!!!!

Τα δέντρα που ρίχνουν τα φύλλα τους και ανακαλύπτουμε μια υπέροχη παλέτα χρωμάτων στη φύση!!!! (καφέ, κίτρινο, πορτοκαλί, κόκκινο, πράσινο).

Τα πουλιά που μεταναστεύουν σε ζεστές χώρες, τα νόστιμα φθινοπωρινά φρούτα που έχουμε τη δυνατότητα να γευτούμε αλλά και οι αγροτικές εργασίες που έχουν να τελειώσουν οι γεωργοί.

Ξεκινήσαμε την ενότητα με τους Μήνες του Φθινοπώρου (Σεπτέμβριο, Οκτώβριος, Νοέμβριος).

Μαθαίνουμε το τραγουδάκι «Ήρθε το Φθινόπωρο

πέφτουνε τα φύλλα,

τα πουλάκια φύγανε

έρημη η φωλιά.

Ήρθε το Φθινόπωρο

άρχισε η βροχούλα

κι ο σπουργίτης έρημος

ψίχουλα ζητά.

Γλώσσα:  Προσπαθούμε να μαζέψουμε τα φυλλαράκια στο καλάθι και να γράψουμε το δικό μας γραμματάκι  Φφ

Να χρωματίσουμε τα ίδια φύλλα με το ίδιο χρώμα (άσκηση ταύτισης)

Μια και άρχισαν οι πρώτες βροχούλες , ας βοηθήσουμε τον μικρό Νικόλα να πάρει την ομπρέλα του.

Ας μετρήσουμε και τις σταγονούλες που πέφτουν από τα γκρίζα συννεφάκια του φθινοπωρινού ουρανού

Κατηγορίες: Το Φθινόπωρο, Χωρίς κατηγορία | Ετικέτες: , , | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Φθινόπωρο

Καλημέρα κόσμε!

Καλωσήρθατε στο Blogs.sch.gr. Αυτό είναι το πρώτο σας άρθρο. Αλλάξτε το ή διαγράψτε το και αρχίστε το “Ιστολογείν”!

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | 1 σχόλιο