ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ

 

Τα άτομα που γνωρίζετε στο Διαδίκτυο δεν είναι πάντοτε αυτά που ισχυρίζονται ότι είναι. Μπορεί να σας λένε ψέματα για να κερδίσουν την εμπιστοσύνη  σας.

Μην δίνετε ποτέ τα προσωπικά σας στοιχεία, ούτε να αποκαλύπτετε σε άλλους χρήστες του Διαδικτύου πληροφορίες που αφορούν τους φίλους σας ,την οικογένειά σας ή τα σχολεία σας.

Μην αποκαλύπτετε τους κωδικούς πρόσβασης (password) που χρησιμοποιείτε.

Μην επιχειρείτε συναλλαγές μέσω του Διαδικτύου για την αγορά προιόντων και μην δίνετε στοιχεία που αφορούν πιστωτικές κάρτες.

Να είστε επιφυλακτικός/ή ως προς την αποδοχή όσων διαβάζετε στο Διαδίκτυο ή αυτών που σας λένε οι άλλοι χρήστες του,πριν το υποβάλλετε στην κρίση σας.

Συζητήστε με τους δασκάλους σας, τους γονείς σας και με πρόσωπα που εμπιστεύεστε για τις δραστηριότητές σας στο Διαδίκτυο, ιδιαίτερα αν αντιμετωπίσετε οτιδήποτε περίεργο ή ασυνήθιστο.

Μην ανοίγετε μηνύματα  e-mail και επισυναπτόμενα αρχεία από άγνωστους αποστολείς με περίεργα θέματα ή χωρίς θέμα. Είναι πολύ πιθανόν να περιέχουν ιούς και να προκαλέσουν σοβαρά προβλήματα στον υπολογιστή σας.

Μην χρησιμοποιείτε άσκοπα άκριτα οποιοδήποτε πρόγραμμα βρίσκετε στο Διαδίκτυο.Δεν είναι όλα τα προγράμματα ασφαλή, ακόμα και να εμφανίζονται ως παιχνίδια.

ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

Είναι η υπερβολική χρήση του Διαδικτύου που παρεμβαίνει στην προσωπική ζωή.

Έχουν  αναφερθεί αρκετές περιπτώσεις παιδιών και εφήβων που δαπανούν υπερβολικά πολλές ώρες μπροστά στην οθόνη του υπολογιστή παίζοντας ηλεκτρονικά- διαδικτυακά παιχνίδια,μιλώντας διαδικτυακά σε δωμάτια συνομιλιών ή σε σελίδες κοινωνικής δικτύωσης (π.χ facebook) ενώ ξεχνούν ή παραμελούν άλλες σημαντικές δραστηριότητες

.Η υπερβολική χρήση με το διαδίκτυο μπορεί να επηρεάσει αρχικά τη συναισθηματική και την κοινωνική ζωή του ατόμου .Γ ια παράδειγμα,μπορεί να παρατηρηθεί αδυναμία του ατόμου να σταματήσει τη δραστηριότητα ή ανεπιτυχείς προσπάθειεςνα μειώσει ή να ελέγξει το χρόνο ενασχόλησης με το διαδίκτυο.

Επιθυμία  να περνάει  ολοένα και περισσότερο χρόνο στο Διαδίκτυο και περισσότερο από αυτό που είχε αρχικά προγραμματιστεί.Παραμέληση ή και απομόνωση από την οικογένεια  και τους φίλους και διακινδύνευση απώλειας σημαντικών σχέσεων ή εκπαιδευτικών ευκαιριών και μείωση των σχολικών επιδόσεων.Γι΄αυτό όλοι μας γονείς-ενήλικες οριοθετούμε από την αρχή τις  ώρες που τα παιδιάμπορούν να είναι στο Διαδίκτυο,εξηγώντας πάντα τους λόγους που γίνεται αυτό,και ορίζουμε από την αρχή τις συνέπειες που θα υπάρξουν αν τα παιδιά παραβούν τους κανόνες αυτούς.

Είναι σημαντικό να μην χρησιμοποιούμε την πρόσβαση στο Διαδίκτυο σαν ανταμοιβή μιας καλής συμπεριφοράς του παιδιού ή να απαγορεύουμε την πρόσβαση στον υπολογιστή σαν τιμωρία.Πρέπει να ενθαρρύνουμε τα παιδιά να ασχολούνται με νέες δραστηριότητες και χόμπι που δεν περιλαμβάνουν τον υπολογιστή και ας ενθαρρύνουμε τις κοινωνικές αλληλεπιδράσεις.Πρέπει να έχουμε υπόψη μας ότι εάν το πρόβλημα αναγνωριστεί σε αρχικό στάδιο είναι πολύ πιο εύκολο να αντιμετωπιστεί.

Όταν παίζουμε ηλεκτρονικά παιχνίδια μετά την επιστροφή μας από το σχολείο, η απόδοσή μας στις άλλες δραστηριότητες (διάβασμα,αθλητισμός κλπ) είναι σαφώς περιορισμένη.

 

Ποδηλατόδρομος στην Ολλανδία γέμισε με αστέρια!!!

Στην ολλανδική πόλη Νουενεν όπου έζησε το διάστημα 1883-1885 ο διάσημος ζωγράφος Βίνσεντ βαν Γκογκ, ένας ποδηλατόδρομος γέμισε με αστέρια.

Πρόκειται για το έργο του πρωτοποριακού εργαστηρίου, Studio Roosegaarde, το οποίο αναζητά με τις δημιουργίες του τη σχέση ανθρώπου, τέχνης, τεχνολογίας και δημόσιου χώρου.

8 φωτογραφίες

Ο έναστρος ποδηλατόδρομος, εμπνευσμένος από το έργο του Βαν Γκογκ «Έναστρη Νύχτα» έχει καλυμμένη την επιφάνειά του με ένα ειδικό χρώμα που συγκεντρώνει την ηλιακή ενέργεια για να λάμπει στο σκοτάδι.

Για να είναι η διαδρομή πιο φωτεινή έχουν προστεθεί και φώτα LED, τα οποία είναι συνδεδεμένα με ηλιακό πάνελ, με αποτέλεσμα να κάνουν τους στροβιλισμούς που υπάρχουν και στο έργο του  ζωγράφου.