-
-
Πρόσφατα άρθρα
-
Kατηγορίες
-
Άρθρα
-
Χρήσιμοι σύνδεσμοι
vive la France!
Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο vive la France!
Α) Γενικά Στοιχεία
- ΜΑΘΗΜΑ: Γαλλικά
- ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΒΛΟΝΤΑΚΗΣ ΜΑΝΟΛΗΣ
- ΤΑΞΗ / ΕΠΙΠΕΔΟ: ΕΠΑ.Σ ΧΑΝΙΩΝ (Β’ ΕΤΟΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ
Β) Περιγραφή Μαθήματος
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: Les vins de la France
- ΧΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ : 2 ώρες
- ΤΥΠΟΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ : δραστηριότητα βασισμένη στην χρήση του ίντερνετ στην τάξη
- ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ:
- αύξηση λεξιλογίου
- γνωριμία με τα γαλλικά κρασιά
- γνωριμία της ιστορίας των γαλλικών κρασιών
- δυνατότητα παραγγελίας κρασιού σε γαλλικό εστιατόριο
- πλοήγηση στο διαδίκτυο
ΜΕΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ:Υπολογιστές, Ίντερνετ, φωτοτυπημένο υλικό
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗ-ΜΑΘΗΤΩΝ: βασικές γνώσεις χειρισμού υπολογιστή και πλοήγησης στο Διαδίκτυο
Γ) Συνοδευτικό Υλικό
ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ:
- http://www.bbc.co.uk/languages/french/mafrance
- http://www.amb-grece.fr/grece/grece_vinicole.htm
- http://www.hachette-vins.com/le-guide-hachette-des-vins/regions-viticoles/
- http://www.amb-grece.fr/xenios/en_grece_avec_xenios.htm
ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: Les vins de la France_worksheet.doc, Vocabulaire.doc
- ΜΕΘΟΔΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ: “HOTEL INTERNATIONAL. BONJOUR” σελίδες 83, 84, 85, 88
ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΗ : Δίνουμε από το προηγούμενο μάθημα το βασικό λεξιλόγιο του «Vins de la France”.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ : Ανοίγουμε τον πρώτο υπερσύνδεσμο και πηγαίνουμε στο αριστερό μενού ma France/ units 7-12. Επιλέγουμε wine talk. Παρακολουθούμε διαδοχικά τα 3 βίντεο της σελίδας, μελετάμε τους διαλόγους και συμπληρώνουμε τις ασκήσεις που βρίσκονται στο φύλλο εργασίας. Τέλος, βάση αυτής της σελίδας, συμπληρώνουμε την άσκηση γραμματικής.
- ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: Προφορική άσκηση για να κλείσει το μάθημα.
- ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ : Αξιολογούμε τους μαθητές και κατά τη διάρκεια των δραστηριοτήτων αλλά και από τα φύλλα εργασίας.
Ε) Αποτελέσματα –Σχόλια – Προβληματισμοί
(συμπληρώνεται μετά το τέλος του μαθήματος από τον καθηγητή)
- Προέκυψαν προβλήματα κατά την πραγματοποίηση της πειραματικής διδασκαλίας;
- Ποιες ήταν οι εντυπώσεις των μαθητών; Θα χαρακτηρίζατε την πειραματική διδασκαλία επιτυχή;
- Γενικά σχόλια και προβληματισμοί.
Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο
Καλημέρα κόσμε!
Καλωσήρθατε στο Blogs.sch.gr. Αυτό είναι το πρώτο σας άρθρο. Αλλάξτε το ή διαγράψτε το και αρχίστε το “Ιστολογείν”!
Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία
1 σχόλιο