Συνεκπαίδευση σε ένα σχολείο για όλους

 

Διαφοροποίηση και ευελιξία σε «ένα σχολείο για όλους».

 

Ανδρομάχη Νάνου

Ειδική παιδαγωγός

Διδάκτωρ παιδαγωγικών επιστημών Α.Π.Θ.

anta_nanou@yahoo.gr

 

 

Περίληψη

Στόχος της παρούσας μελέτης είναι να προσεγγίσει ζητήματα που αφορούν την εκπαιδευτική διαδικασία στις περιπτώσεις της ένταξης και της συνεκπαίδευσης παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στη γενική εκπαίδευση. Αρχικά, παρουσιάζονται βιβλιογραφικά δεδομένα τα οποία υποστηρίζουν την αναγκαιότητα εφαρμογής μεθόδων διαφοροποίησης και ευελιξίας για τη διαχείριση των ατομικών διαφορών μέσα στην τάξη. Στη συνέχεια παρουσιάζονται δύο έρευνες- δράσεις: α) σε τμήμα ένταξης νηπιαγωγείου και β) σε τάξεις συνεκπαίδευσης του δημοτικού σχολείου, όπου υιοθετήθηκαν ανάλογες μεθοδολογικές επιλογές.

 

Συνέχεια

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Συνεκπαίδευση σε ένα σχολείο για όλους