A brave documentary

10 Οκτώβριος 2018  Με ετικέτα , ,

A hero left this world in an untimely way. We talked about immigrants and Greek residents’ efforts to make them feel at home. This documentry was nominated for an Oscar. It did not win but everybody should watch it: just to comprehend the notion of “humanity”. And a farewell to this hero….

 

Δια βίου μάθηση

30 Ιούνιος 2018  Με ετικέτα , ,

Είναι αίτημα των εκπαιδευτικών η ενδοσχολική επιμόρφωση ως μία εφαρμογή της δια βίου μάθησης. Δυστυχώς στην Ελλάδα οι ευκαιρίες είναι περιορισμένες, τα οικονομικά σφιχτά και ο χρόνος πιεστικός.

Για το χρόνο δεν μπορώ να επιχειρηματολογήσω, πραγματικά είναι ένα αδιέξοδο ή εμπόδιο.

Εδώ και χρόνια βρίσκω παρηγοριά στα MOOCs (Massive Open Online Courses), τα οποία ξεκινώ σε περιόδους που κρίνω ότι υπάρχει λίιιιγος χρόνος για την προσωπική μου βελτίωση. Υπάρχουν πολλοί ιστοχώροι που προσφέρουν ελεύθερα μαθήματα (και επί πληρωμή βέβαια!) αλλά στην παρούσα ανάρτηση θα αναφέρω ένα μάθημα που “παρακολούθησα” και ολοκλήρωσα σχετικά πρόσφατα. Ονομάζεται “Volunteering with Refugees” και προσφέρεται από τον οργανισμό Cambridge Assessment English, ένα παρακλάδι του Πανεπιστημίου του Cambridge. Προσφέρεται στα Αγγλικά και στόχος του είναι να κάνει μια εισαγωγή στην έννοια του Crisis Classroom, της τάξης που δημιουργείται σε καιρό κρίσεων ή με άτομα που αντιμετωπίζουν μία κρίση εκτός της χώρας τους.

Ενδιαφέρον μάθημα, πολύ επίκαιρο, δομημένο από και με εθελοντές κυρίως στην Αγγλία. Ένα επιπλέον πλεονέκτημα είναι ότι μέσω του μαθήματος δημιουργείται μια κοινότητα εθελοντών και εκπαιδευτικών από όλο τον κόσμο. Προσφέρεται μέσω της πλατφόρμας Futurelearn και βρίσκεται εδώ.

Αδράξτε την ευκαιρία για μάθηση. Βρίσκεται παντού!

Christmas Wishes

16 Δεκέμβριος 2017

Οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές του Γυμνασίου Βαρθολομιού σας εύχονται Ευτυχισμένα Χριστούγεννα 

 

 

Do we educate properly?

16 Ιανουάριος 2013

Some food for thought. What can public education offer to children?

Please, click here.

Βίλλα Αμαλία ή 2ο Γυμνάσιο Αρρένων;

11 Ιανουάριος 2013

Πολύ λόγος γίνεται τώρα τελευταία για την κατάληψη, εκκαθάριση, επανακατάληψη, επανεκκαθάριση της βίλας Αμαλίας. Επειδή όμως η κυρία αυτή δεν έχει καμία σχέση με το χώρο, ας μάθουμε πώς ένα ιστορικό σχολείο του κέντρου της Αθήνας με αρκετούς διάσημους απόφοιτους έφτασε να αποτελεί μεγάλου βελενεκούς είδηση στα Ελληνικά δελτία ειδήσεων.

Μια παλιά καλή εκπομπή της Ελληνικής Τηλεόρασης θα μας διαφωτίσει. Ευχαριστίες στον χρήστη που ανέβασε την εκπομπή.

[dailymotion xwm8k0_yyyy-yyyyyy_news?start=25#.UO7ZUaxtUlV nolink]

Εκδήλωση Γυμνάσιου Βαρθολομιού

21 Ιούνιος 2012  Με ετικέτα , ,

Είναι μεγάλη μας χαρά να σας καλέσουμε στο σχολείο μας για να παρακολουθήσετε την εκδήλωση σχετικά με την Ελληνική Κωνσταντινούπολη του 19ου αιώνα που ετοιμάσαμε παρέα με τους μαθητές του Γυμνασίου μας.

πρόσκληση

Dilek Koch – Μπαχάρι, Κανέλλα και Φιλί

ABCs for New Teachers

1 Ιούνιος 2012  Με ετικέτα ,

New teacher? Do not panic! Follow these useful tips…

Here

100 χρόνια ελεύθερη Θεσσαλονίκη

29 Μάιος 2012  Με ετικέτα , ,

Είτε απελευθερώθηκε μετά από μάχη, είτε απλά παραδώθηκε σύμφωνα με το Δήμαρχό της, η Θεσσαλονίκη παραμένει μακριά από Οθωμανική κατοχή για 100 χρόνια. Η πολυπολιτισμικότητά της παραμένει ένα πολύ ενδιαφέρον θέμα προς μελέτη, ένα σοβαρό λόγο να την επισκεφθεί κανείς και να τη θαυμάσει. Τα μυστικά της είναι εκεί, πάντα “ελεύθερα” προς εξερεύνηση.

Αλίευσα ένα καταπληκτικό βίντεο της πόλης, οφείλω να χειροκροτήσω τους δημιουργούς του. Καλλιτέχνες!

timelapse = ολίσθηση χρόνου

8500 photos in 10 days

cameras: nikon d7000 & nikon d40x

lenses:
nikon 50mm f/1.4 g af-s nikkor
nikon 200mm f/4
nikon 16-35mm f/4 VR
nikon 18-55mm f/3.5 – 5.6G
nikon 55-200mm VR

find artists at:

Efthymis Stavropoulos

Giorgos Zontanos

Μανώλης Αναγνωστάκης “Θεσσαλονίκη – μέρες του 1969 μ.Χ.”

28 Μάιος 2012

Στην οδό Αιγύπτου -πρώτη πάροδος δεξιά!

Τώρα υψώνεται το μέγαρο της Τράπεζας Συναλλαγών

Τουριστικά γραφεία και πρακτορεία μεταναστεύσεως.

Και τα παιδάκια δεν μπορούνε πια να παίξουνε από

τα τόσα τροχοφόρα που περνούνε.

Άλλωστε τα παιδιά μεγάλωσαν, ο καιρός εκείνος πέρασε που ξέρατε

Τώρα πια δε γελούν, δεν ψιθυρίζουν μυστικά, δεν εμπιστεύονται,

Όσα επιζήσαν, εννοείται, γιατί ήρθανε βαριές αρρώστιες από τότε

Πλημμύρες, καταποντισμοί, σεισμοί, θωρακισμένοι στρατιώτες,

Θυμούνται τα λόγια του πατέρα: εσύ θα γνωρίσεις καλύτερες μέρες

Δεν έχει σημασία τελικά αν δεν τις γνώρισαν, λένε το μάθημα

οι ίδιοι στα παιδιά τους

Ελπίζοντας πάντοτε πως κάποτε θα σταματήσει η αλυσίδα

Ίσως στα παιδιά των παιδιών τους ή στα παιδιά των παιδιών

των παιδιών τους.

Προς το παρόν, στον παλιό δρόμο που λέγαμε, υψώνεται

η Τράπεζα Συναλλαγών

– εγώ συναλλάσσομαι, εσύ συναλλάσσεσαι αυτός συναλλάσσεται-

Τουριστικά γραφεία και πρακτορεία μεταναστεύσεως

-εμείς μεταναστεύουμε, εσείς μεταναστεύετε, αυτοί μεταναστεύουν-

Όπου και να ταξιδέψω η Ελλάδα με πληγώνει, έλεγε κι ο Ποιητής

Η Ελλάδα με τα ωραία νησιά, τα ωραία γραφεία,

τις ωραίες εκκλησιές.

Η Ελλάς των Ελλήνων.

“Η ιστορία επαναλαμβάνεται την πρώτη φορά ως τραγωδία και τη δεύτερη ως φάρσα”.

ο Ερωτόκριτος σήμερα….

25 Μάιος 2012

Όταν η τέχνη ανοίγει τους ορίζοντές της, ένα κλασσικό έργο της ελληνικής λογοτεχνίας μπορεί να αποκτήσει νέα πνοή.

“Για μένα όλα σφάλουσι και πάσιν άνω-κάτω
Για ΜΕ  ξαναγεννήθηκε η φύση των πραγμάτων…….”

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση