Ψηφιακό λεξικό

ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: Το Ηλιακό μας Σύστημα

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ: Δημιουργία ψηφιακού λεξικού

ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ: Παιδί και Γλώσσα, Παιδί και Η/Υ, Παιδί και Δημιουργία και Έκφραση

ΣΤΟΧΟΙ: Να είναι οι μαθητές ικανοί να:

  • γράφουν όπως μπορούν τα ονόματα των πλανητών
  • αναγνωρίζουν οικείες λέξεις αξιοποιώντας σχετικό πίνακα αναφοράς
  • αντιγράφουν λέξεις με τη βοήθεια του ψηφιακού λεξικού
  • εξοικειωθούν με απλές λειτουργίες του Η/Υ
  • συνεργάζονται για να φέρουν εις πέρας τη δραστηριότητα που τους ανατέθηκε

Με αφορμή την επίσκεψη ενός μικροσκοπικού αστροναύτη στην τάξη μας και τις πολλές απορίες που μας δημιουργήθηκαν για το ποιος είναι, που πηγαίνει, γιατί φοράει αυτή τη στολή και άλλα πολλά, αποφασίσαμε να ψάξουμε όλοι μαζί για τις πληροφορίες που μας ενδιαφέρουν. Έτσι, χρησιμοποιώντας τον Η/Υ, βρήκαμε τραγούδια, βίντεο, εικόνες, διαδραστικά παιχνίδια κ.ά. Τις εικόνες που μας άρεσαν περισσότερο από κάθε πλανήτη, τις εκτυπώσαμε και αφού τα παιδιά χωρίστηκαν σε 5 ομάδες, η κάθε ομάδα προσπάθησε να ζωγραφίσει 2 πλανήτες βλέποντάς τους και σύμφωνα με τα όσα είχαμε μάθει, και να γράψει όπως μπορεί το όνομα τους. Αφού οι μαθητές ολοκλήρωσαν τη δραστηριότητα, τους έδωσα την ιδέα, να δημιουργήσουμε όλοι μαζί το δικό μας ψηφιακό λεξικό, έτσι ώστε να έχει ο καθένας την δυνατότητα να το επισκεφτεί, να πληροφορήσει τους γονείς του για όσα γνώρισε αλλά να εξασκηθεί και στην γραφή με ευχάριστο τρόπο μέσω του Η/Υ. Τα παιδιά με μεγάλη χαρά δέχτηκαν κι έτσι με τις εικόνες που είχαμε επιλέξει από πριν και τη χρήση του επεξεργαστή κειμένου φτιάξαμε το δικό μας ψηφιακό λεξικό πλανητών!

ΠΡΟΣΤΙΘΕΜΕΝΗ ΑΞΙΑ

Τα παιδιά δημιούργησαν το δικό τους ψηφιακό λεξικό,  το οποίο μπορούν όποτε θελήσουν να το επισκεφτούν στον παρακάτω σύνδεσμο  και να το εμπλουτίσουν με νέες λέξεις .



Λήψη αρχείου

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ψηφιακό λεξικό

Καλημέρα κόσμε!

Καλωσήρθατε στο Blogs.sch.gr. Αυτό είναι το πρώτο σας άρθρο. Αλλάξτε το ή διαγράψτε το και αρχίστε το “Ιστολογείν”!

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | 1 σχόλιο