ΜΑΘΗΜΑ 5 Κ 37

5ο ΜΑΘΗΜΑ Συνέχεια με την επανάληψη στο Κ 37 και αριθμοί μέχρι το 200.000. Κοιτάζω το Κ37 και εδώ: http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSDIM-D102/704/4652,21083/ Ξανακοιτάμε τις ασκήσεις των βιβλίων που κάναμε και λύνουμε τις ασκήσεις από το αρχείο με τον αντίστοιχο αριθμό. Στα αρχεία κυψέλης- όλα τα αρχεία- εργασίες μαθητών θα βρείτε ασκήσεις για κάθε κεφάλαιο ή στο e-portfolio που πρέπει να τις κάνετε αφού τις κατεβάσετε με ένα κλικ από τον φάκελο εργασίες μαθητών.

4ο ΜΑΘΗΜΑ ΔΙΑΙΡΕΣΗ ΚΑΘΕΤΗ

4ο ΜΑΘΗΜΑ Συνεχίζουμε την επανάληψη με κάθετες διαιρέσεις . Στα αρχεία κυψέλης- όλα τα αρχεία- εργασίες μαθητών θα βρείτε ασκήσεις για κάθε κεφάλαιο που πρέπει να τις κάνετε αφού τις κατεβάσετε με ένα κλικ από τον φάκελο εργασίες μαθητών. Μπορείτε να τις στείλετε στον ίδιο φάκελο λυμένες.Κοιτάζω και εδώ:https://www.youtube.com/watch?v=OVU_2m4ePRA και εδώ

http://quizdemo.iscool.gr/Education/ViewAsset.aspx?lang=el-GR&assetID=283357&dllID=10220

ΙΣΤΟΡΙΑ Δ΄ΤΑΞΗ ΙΣΤΟΡΙΟΓΡΑΜΜΗ

Αρχίζουμε την περιπλάνηση στην ιστορία μας, με αυτή την διεύθυνση ανακαλύπτοντας τα γεγονότα μέσα από την ιστοριογραμμή, http://arxontoula.weebly.com/isigmatauomicronrhoiotakappa942-gammarhoalphamumu942.html πατώντας πάνω στο βιβλίο της ιστορίας που βλέπουμε και αρχίστε το ταξίδι σας.Είναι της καλής συναδέλφου Λαχανοπούλου Αρχοντούλας.

2η ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΣΤΑ ΡΗΜΑΤΑ (ΑΣΚΗΣΕΙΣ)

                                                  2η ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΣΤΑ ΡΗΜΑΤΑ (ΑΣΚΗΣΕΙΣ)

                                           Συμπληρώνω σωστά τα κενά:

Πριν πάω σε πάρτι, στολίζομ…….

Μ’ αυτά τα ψεύτικα λουλούδια στολίζουμ…….  τη βιτρίνα του καταστήματός μας.

Ο Γιάννης κουρεύετ…….  στο κομμωτήριο.

Κουρεύετ…….  μόνος σας τα πρόβατα;

Αυτό το ψάρι δεν ψαρεύετ…….  εύκολα.

Εσείς πού ψαρεύετ……. ; Στο ποτάμι ή στη θάλασσα;

Δε με πείθετ…….  ότι έχω άδικο.

Ο Ηλίας δεν πείθετ…….  εύκολα.

                                   Γράφω τις παθητικές μετοχές των ρημάτων:

ανοίγομαι     …………………………    ξεριζώνομαι     …………………………

κουράζομαι  …………………………    ράβομαι            …………………………

κολλιέμαι     …………………………     βάφομαι            …………………………

ποτίζομαι     …………………………      γράφομαι           …………………………

βρέχομαι      ………………………….   κυκλώνω            …………………………

                                  Συμπληρώνω ό,τι λείπει:

 

Το ποτάμι κυλά. Δε γυρ…ζ…  πίσω ούτε μ…ν…  στο ίδιο μέρος. Το καλοκαίρι λιγοστ…  και το χειμώνα φουσκ…  .Καθώς κυλά, π…ρνά από γκρεμούς και χαράδρες και ποτ…ζ…. τις πεδιάδες. Π…ρν…  μαζί του πέτρες, κλαδιά και χώματα και τα πηγ…ν… στη θάλασσα. Το ποτάμι δε σωπ…ν…  ποτέ. Άλλοτε κελαρ…ζ…  κι άλλοτε βου…ζ…  .

                                   Κάνω χρονική αντικατάσταση στα ρήματα:

φεύγω φαντάζομαι αντιμετωπίστηκε
Ενεστώτας
Παρατατικός
Αόριστος
Μ. Εξακολουθητικός
Μ. Στιγμιαίος
Παρακείμενος
Υπερσυντέλικος
Μ. Συντελεσμένος

 

                 Αναγνωρίζω τα ρήματα (φωνή, πρόσωπο, χρόνος, αριθμός,)

 

π.χ.  έχει αγοράσει: ρήμα ενεργητικής φωνής, γ΄ πρόσωπο , χρόνου παρακείμενου, ενικού αριθμού του ρήματος αγοράζω.

Θα παίζουν:

 

Φανταζόμουν:

 

Φροντίσαμε:

 

    Στο κείμενο υπογράμμισε τα ρήματα και βρες την έγκλιση τους.

    Εφόσον πηγαίνετε τα παιδιά στο σχολείο με το αυτοκίνητο, οφείλετε να τους μάθουμε να κάθονται στο πίσω κάθισμα. Δέστε τα  με τον σωστό τρόπο. Επίσης να μάθουμε στα παιδιά, να μπαίνουν και να βγαίνουν από το αυτοκίνητο, πάντοτε από την πλευρά του πεζοδρομίου. Εξηγήστε στα παιδιά να μην βγάζουν το κεφάλι τους έξω από το παράθυρο του αυτοκινήτου γιατί ο κίνδυνος πρόκλησης ατυχήματος είναι μεγάλος. Στην περίπτωση που τα παιδιά πηγαίνουν με σχολικό λεωφορείο, να  φοράνε τη ζώνη ασφαλείας και να προσέχουν πολύ την ώρα που μπαίνουν και βγαίνουν από το λεωφορείο. Ακολουθείτε και οι ίδιοι τους κανόνες της σωστής οδικής συμπεριφοράς.