• Αρχείο

  • Kατηγορίες

  • Σεπτέμβριος 2019
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    « Οκτ    
     1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    30  

Activities for senior high schools to celebrate EDL

Αγωγή Υγείας: Διαφυλικές σχέσεις και σεξουαλική αγωγή 2008-09/ A Health Education project in a Greek senior high school

TO ID σου!

Ronin.gr - εικόνα IP και λειτουργικού

Celebrating EDL

Celebrating EDL in 10o Lykeio Larissas, 26 September 2012

Theme-based syllabus design combined with de Bono’s ‘6 THs’ theory in ELT, presentatιon at 34th TESOL Greece Annual Convention, March 30th, Athens

Vasiliki Papaioannou doctoral thesis (Warwick 2008)

Papaioannou, Vasiliki I. (2008) Teachers’ experiences in a UK international school : the challenges of adaptation. Other thesis, University of Warwick.

http://wrap.warwick.ac.uk/3777/

Σενάρια (ΙΕΠ) αγγλικής γλώσσας σε εκτυπώσιμη μορφή

Οι Ξένες Γλώσσες στο Σχολείο:

http://www.iep.edu.gr/el/component/k2/162-ksenes-glosses

Επιπλέον σενάρια σε εκτυπώσιμη μορφή για αθμια και βθμια – και ΣΕΝΑΡΙΑ διαφοροποιημένης διδασκαλίας:

https://www.iep.edu.gr/moodle/course/view.php?id=111

Εκπαιδευτικό – Διδακτικό Υλικό για το μάθημα της «Ξένης Γλώσσας» στο ΕΠΑΛ του Τομέα Διοίκησης και Οικονομίας

Raising (inter)cultural awareness in the EFL classroom

What does intercultural awareness mean in the EFL classroom?

Watch a you tube video here:

 

Watch  my presentation at the Conference in Chalkida below:

 

 

Δημιουργικές εργασίες 2017-18

Επιμόρφωση, Σκόπελος, Σεπτέμβριος 2017

Η επιμόρφωση  των εκπαιδευτικών στις Δημιουργικές εργασίες με πρωτοβουλία του ΠΕΚ Λάρισας υλοποιήθηκε στο Ν. Μαγνησίας το Σεπτέμβριο – Οκτώβριο 2017.

Θα βρείτε εδώΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΚΑΙ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΩΝ ΓΕΛ

Την επιμόρφωση θα τη βρείτε σε παρουσίαση στο slideshare εδώ!

 

Συμμετοχή εκπαιδευτικών (ΠΕ 06 αγγλικής γλώσσας α/θμιας) και β/θμιας ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ Ν. Μαγνησίας σε απογευματινή επιμορφωτική δράση στις 22.1.2018

Αγαπητοί/ες συνάδελφοι/ισσες,
Έχετε εκδηλώσει ενδιαφέρον και με πολλή χαρά σας προσκαλούμε να συμμετέχετε στην επιμορφωτική δράση με θέμα:

«Ο πολλαπλός ρόλος του εκπαιδευτικού σήμερα: οι σχέσεις του στην εκπαιδευτική κοινότητα και η διαχείριση του άγχους. Η σωστή χρήση της φωνής στην τάξη»

της ευρύτερης θεματικής ενότητας με θέμα:

«Ο πολλαπλός ρόλος του εκπαιδευτικού στο σύγχρονο σχολείο»

Η δράση οργανώθηκε και υλοποιείται από τη Σχολική Σύμβουλο ΔΕ Μαγνησίας κλ. ΠΕ 06 κ. Βασιλική Παπαϊωάννου και τον υπεύθυνο Συμβουλευτικού Σταθμού Νέων ΔΔΕ Μαγνησίας κ. Α. Πλαγερά με τη συνεργασία του Κέντρου Διάγνωσης και θεραπείας διαταραχών ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ χωρίς δαπάνη για το δημόσιο.

Η δράση θα λάβει χώρα το απόγευμα (17.00 – 19.00), τη Δευτέρα 22.1.2018 στο αμφιθέατρο του 3ου Γυμνασίου Βόλου, Κύπρου 9, 38221, στο Βόλο (ώρα προσέλευσης 16.45).

  1. Επιμορφωτές θα είναι οι:
    • Γεράση Ευα – παιδοψυχίατρος,
    • Τίγκα Ελευθερία – ψυχολόγος, συστημική ψυχοθεραπεύτρια και
    • Πιτοπούλου Μαρία – Λογοθεραπεύτρια.

… περισσότερα

Theme-based syllabus design combined with de Bono’s theory of 6 Thinking Hats

 

 

An evaluation of an etwinning project

TOP 100 tools for learning

etwinning introductions

Introducing Larissa to our eTwinning friends

eTwinning 2012-13 Larissa – Messina- Vlasotince

Introducing Larissa to our eTwinning friends

ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ: ΠΟΤΕ, ΓΙΑΤΙ, ΠΩΣ; Εγώ μπορώ;

Εθελοντής μπορεί να γίνει οποιοσδήποτε. Και στη χώρα του και στο εξωτερικό. Το μόνο που χρειάζεστε είναι θέληση, αγάπη για τον πλησίον και προθυμία να εργαστεί και να  μάθει πράγματα από τα άτομα μιας συγκεκριμένης κοινότητας.
Υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους κάποιοι αποφασίζουν να γίνουν εθελοντές. Συνήθως για να προσφέρουν στην κοινωνία και να φανούν χρήσιμοι στους άλλους.

Ανεξάρτητα από το πότε θα αποφασίσετε να γίνετε εθελοντής, ή τι θα αποφασίσετε να κάνετε, ο εθελοντισμός σάς προσφέρει αμέτρητα οφέλη. Και με τον τρόπο αυτό θα μπορέσετε να φανείτε χρήσιμοι στους άλλους, στην κοινωνία και στο περιβάλλον. Θα έχετε την ευκαιρία να γνωρίσετε νέους ανθρώπους, ενώ ταυτόχρονα θα ευαισθητοποιηθείτε περισσότερο στα προβλήματα της κοινωνίας.

Μια εθελοντική εμπειρία μπορεί επίσης να αποβεί επωφελής για την επαγγελματική σας σταδιοδρομία, δεδομένου ότι θα αποκτήσετε νέες κοινωνικές, τεχνικές και άλλες δεξιότητες, καθώς και δεξιότητες συνεργασίας σε ομαδικό επίπεδο και επίλυσης προβλημάτων.

«Η ομορφιά του εθελοντισμού έγκειται στο ότι όταν προσφέρεις, τα οφέλη που αποκτάς είναι απείρως περισσότερα».
Υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί λόγοι για να γίνει κάποιος εθελοντής, όπως:

να νιώσει την ικανοποίηση της εθελοντικής προσφοράς
να ταξιδεύει στον κόσμο με χαμηλό κόστος
να γνωρίσει νέους ανθρώπους από διαφορετικές χώρες
να βελτιώσει το επίπεδό των Αγγλικών, Ισπανικών, Ιταλικών ή ότι άλλο τραβά η όρεξή του
να γνωρίσει της συνήθειες άλλων λαών
να αποκτήσει νέους φίλους από όλη τη Γη
να ανακαλύψει νέες πτυχές και δυνατότητες του εαυτού του
να χρησιμοποιήσει τη συμμετοχή σου σε ένα workcamp για τον εμπλουτισμό του βιογραφικού του με “non formal education”
να διασκεδάσει

Ποια είδη εθελοντισμού είναι διαθέσιμα για σένα μόλις κλείσεις τα 18 σου χρόνια;
1. Κατασκηνώσεις εργασίας:
Έχετε ακούσει για τις κατασκηνώσεις εργασίας; Μην ανησυχείτε, δεν πρόκειται για καταναγκαστικά έργα! Εάν είστε 18 ετών και άνω, οι κατασκηνώσεις αυτές μπορεί να είναι μια καλή ευκαιρία για να βοηθήσετε μια τοπική κοινότητα που έχει ανάγκη ανακαλύπτοντας παράλληλα την κουλτούρα και τα έθιμά της.
Κατασκήνωση εργασίας είναι μια ομάδα 8-20 εθελοντών από πέντε περίπου διαφορετικές χώρες, οι οποίοι συνεργάζονται ώστε να βοηθήσουν μια τοπική κοινότητα για διάστημα 2-4 εβδομάδων. Οι κατασκηνώσεις αυτές διοργανώνονται από τις τοπικές κοινότητες, από ειρηνευτικές οργανώσεις, περιβαλλοντικές ομάδες, ομάδες αλληλεγγύης, ομάδες κοινοτικής δράσης, μη κερδοσκοπικές ενώσεις, ή άλλους φορείς που ενδιαφέρονται για την απήχηση που μπορεί να έχει μια διεθνής ομάδα σε τοπικό επίπεδο. Είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να κάνετε νέους φίλους, να φέρετε εις πέρας ένα σημαντικό έργο και να κατανοήσετε καλύτερα τις ανάγκες των άλλων.
Προσοχή όμως! Οι κατασκηνώσεις εργασίας δεν είναι κατασκηνώσεις διακοπών, γι’ αυτό σκεφθείτε καλά προτού αποφασίσετε!

Τι θα κάνετε;
Σε μια κατασκήνωση εργασίας, οι εθελοντές εργάζονται περίπου 30 ώρες την εβδομάδα σε δραστηριότητες που είναι προς όφελος της τοπικής κοινότητας ή του περιβάλλοντος. Πρόκειται συνήθως για εργασίες σε αγροτικές ή αστικές περιοχές, οι οποίες δεν απαιτούν ιδιαίτερες δεξιότητες. Συχνά συμμετέχουν και οι ντόπιοι στις εργασίες αυτές. Τον ελεύθερο χρόνο σας μπορείτε να ξεκουραστείτε, να ετοιμάζετε γεύματα ή να συζητάτε, καθώς και να λαμβάνετε μέρος σε διάφορες δραστηριότητες και εκδρομές μαζί με τους κατοίκους και τους άλλους εθελοντές.
Θα πρέπει να είστε σε θέση να ζείτε και να εργάζεστε με συλλογικό τρόπο σ’ ένα περιβάλλον όπου οι συνθήκες διαβίωσης δεν είναι πάντα εύκολες και όπου η εργασία μπορεί να είναι κουραστική, αλλά ταυτόχρονα ευχάριστη και ανταποδοτική. Συνήθως, σας παρέχεται τροφή και στέγη. Θα χρειαστεί μόνο να καλύψετε τα έξοδα του ταξιδιού σας, το τέλος αίτησης για τη διοργανώτρια οργάνωση καθώς και κάποια χρήματα για τα καθημερινά σας έξοδα.
2. Εθελοντής μέσω Διαδικτύου
Θέλετε μήπως να γίνετε εθελοντής, αλλά δεν μπορείτε να πάτε οπουδήποτε; Μήπως ο ελεύθερος χρόνος σας είναι σε μη συμβατικές ώρες; Δοκιμάστε να γίνετε «διαδικτυακός εθελοντής» και διαθέστε τον χρόνο και τις δεξιότητές σας για να φανείτε χρήσιμος στην κοινωνία μέσω του Διαδικτύου.

Αυτού του είδους ο εθελοντισμός είναι μια καλή λύση για όσους δυσκολεύονται να προσφέρουν επιτόπου εθελοντικές υπηρεσίες λόγω αναπηρίας, οικογενειακών υποχρεώσεων, δυσκολιών μετακίνησης ή ωραρίου εργασίας. Αν διαθέτετε υπολογιστή, διαδικτυακή σύνδεση και τις κατάλληλες δεξιότητες, αυτό μπορεί να σας ενδιαφέρει.
Τα καθήκοντά σας ως διαδικτυακού εθελοντή θα εξαρτηθούν από τις δεξιότητες και τις γνώσεις σας. Μπορείτε να σχεδιάζετε φυλλάδια, να διαχειρίζεστε έναν ιστότοπο, να μεταφράζετε κείμενα, να επεξεργάζεστε βίντεο, να δημιουργείτε βάσεις δεδομένων, να διαχειρίζεστε κοινωνικά δίκτυα ή να δημιουργείτε κωδικούς για λογισμικά. Μπορείτε επίσης να παρέχετε απλώς συμβουλές εμπειρογνώμονα (για παράδειγμα, στον νομικό ή τον εκπαιδευτικό τομέα), να απαντάτε στα ηλεκτρονικά μηνύματα μιας οργάνωσης ή να διεξάγετε έρευνα.

Θα πρέπει να έχετε κατά νου ότι ο διαδικτυακός εθελοντισμός αποτελεί πραγματικό εθελοντισμό, ο οποίος απαιτεί πραγματικό χρόνο και δέσμευση και συνεπάγεται την τήρηση ορισμένων προθεσμιών. Αν και είναι πολύ εύκολο να πείτε ναι στον διαδικτυακό εθελοντισμό, σιγουρευθείτε ότι διαθέτετε πραγματικά τον χρόνο που απαιτείται για να φέρετε εις πέρας αυτά που σας ανατίθενται.
Ο διαδικτυακός εθελοντισμός δεν αποσκοπεί στο να υποκαταστήσει τον επιτόπου εθελοντισμό, συνεπώς μπορείτε να κάνετε και τα δύο, εφόσον διαθέτετε τον απαιτούμενο χρόνο.

3. Ευρωπαϊκή Εθελοντική Υπηρεσία – EVS
Η Ευρωπαϊκή Εθελοντική Υπηρεσία (European Voluntary Service – EVS) αποτελεί τη Δράση 1 του προγράμματος της Ε.Ε.»ERASMUS+». Προσφέρει τη δυνατότητα σε νέους 18-30 να ζήσουν σε μια άλλη ευρωπαϊκή χώρα προσφέροντας εθελοντική εργασία, από 2 ως 12 μήνες σε τομείς όπως το περιβάλλον, ο πολιτισμός, οι τέχνες, η κοινωνική πολιτική για νέους, η αναπηρία, η πληροφόρηση νέων και άλλα (ΠΡΟΣΟΧΗ ΟΜΩΣ, η επαφή με τις οργανώσεις φιλοξενίας πρέπει να γίνουν τουλάχιστον 2-3 μήνες πριν την προθεσμία υποβολής αιτήσεων, ώστε να προετοιμαστούν τα απαραίτητα έγγραφα που υποβάλλονται στην ΕΕ.)

Οι ευκαιρίες που έχεις για να γίνεις εθελοντής στην Ελλάδα είναι πάρα πολλές:
Είτε στο Δίκτυο Μεσόγειος SOS – Περιβαλλοντική Οργάνωση μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα -(http://medsos.gr/medsos/) , είτε στη ELIX (http://www.elix.org.gr/index.php/el/), είτε στη WWF (http://www.wwf.gr/).
Όπου κι αν αποφασίσεις να γίνεις εθελοντής, είναι απαραίτητο να γνωρίζεις μία ξένη γλώσσα σε ικανοποιητικό επίπεδο (Β2 και πάνω) προκειμένου να μπορείς να συνεννοείσαι με ανθρώπους από άλλες χώρες, να ανταλάσσεις απόψεις, να ζητάς πληροφορίες και γενικά να μπορείς να επιβιώνεις και να εκμεταλευτείς την εμπερία που σου δίνεται.

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ:
https://europa.eu/youth/country/76/theme/45_en (Ευρωπαϊκή Δικτυακή Πύλη της Νεολαίας: Πληροφορίες και ευκαιρίες για τους νέους όλης της Ευρώπης). (πρόσβαση 05/02/2014)
http://www.elix.org.gr/index.php/el/ (Προγράμματα εθελοντικής εργασίας)
http://www.europeanvoluntaryservice.com/

Βασιλική Παπαϊωάννου
ΠΕ06

Language Quizzes for senior high school classes– European Day of Languages, 26th September

A Sex and Relationships Health Education project in a Greek senior high school

A Sex and Relationships Health Education project in a Greek senior high school

Key words: Health education, sexual health, adolescents, Greek education

ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ: πρόγραμμα αγωγής υγείας, διαφυλικές σχέσεις, σεξουαλική αγωγή, μελέτη περίπτωσης, έφηβοι

Opportunities and Challenges in youth work

Opportunities and Challenges in youth work

Report of the study session held by ICYE European Association
in co-operation with
the European Youth Centre Budapest
of the Council of Europe
European Youth Centre Budapest
16 – 22 February 2009

Christmas projects – 10ο ΓΕΛ ΛΑΡΙΣΑΣ

Christmas projects 2012 – 10o Lykeio Larissas

Celebrating EDL in 10o Lykeio Larissas

Celebrating EDL in 10o Lykeio Larissas.

 

Tα δικαιώματα των μαθητών! Greek students’ rights

Ο παρών οδηγός συντάχθηκε με βάση την εκπαιδευτική νομοθεσία, όπως
ισχύει μέχρι τον Μάρτιο του 2013. Ευχαριστούμε την σχολική σύμβουλο
Φιλολόγων Πειραιά, κα. Χρυσάνθη Κουμπάρου, για τις πολύτιμες συμβουλές και τον Δημήτρη Μαστόρο για τα σκίτσα, τα οποία είχε σχεδιάσει ως μαθητής για το περιοδικό «Schooligans»

Types of Bullying

Types of Bullying
There are three types of bullying:
http://www.stopbullying.gov/what-is-bullying/definition/index.html

• Verbal bullying is saying or writing mean things. Verbal bullying includes:
o Teasing
o Name-calling
o Inappropriate sexual comments
o Taunting
o Threatening to cause harm
• Social bullying, sometimes referred to as relational bullying, involves hurting someone’s reputation or relationships. Social bullying includes:
o Leaving someone out on purpose
o Telling other children not to be friends with someone
o Spreading rumors about someone
o Embarrassing someone in public
• Physical bullying involves hurting a person’s body or possessions. Physical bullying includes:
o Hitting/kicking/pinching
o Spitting
o Tripping/pushing
o Taking or breaking someone’s things
o Making mean or rude hand gestures
Bullying Definition
Bullying is unwanted, aggressive behavior among school aged children that involves a real or perceived power imbalance. The behavior is repeated, or has the potential to be repeated, over time. Both kids who are bullied and who bully others may have serious, lasting problems.
In order to be considered bullying, the behavior must be aggressive and include:
• An Imbalance of Power: Kids who bully use their power—such as physical strength, access to embarrassing information, or popularity—to control or harm others. Power imbalances can change over time and in different situations, even if they involve the same people.
• Repetition: Bullying behaviors happen more than once or have the potential to happen more than once.

Bullying: What can I do at schools?

WHAT CAN I DO AT SCHOOL?
http://www.takeastandtogether.gov.au/over14/being-bullied/at-school.html (2/12/2012)
Your school has a responsibility to provide a safe learning environment free from violence, harassment and bullying. Your principal, teachers and school staff want to know about bullying so they can deal with it quickly.
Talk
Telling shares the problem. It helps you feel supported. Get some helpful advice from others. It is really important to tell someone if the bullying has been going on for a while or the strategies you’ve tried haven’t worked.
• Talk to your friends – they can help you tell a teacher or your parents or just to feel better.
• Talk to your parents – tell them the who, what, when and where of what’s been happening.
• Talk to your teacher or another staff member – tell them the who, what, when and where. If you don’t want to do this in public, make an excuse to see the teacher about something else, for example your homework.
• If you can’t talk to someone face-to-face go online or call a Kids Helpline counsellor
Try some strategies
These strategies should only be tried if you are not in any immediate danger of being physically hurt and you feel confident you can do them.
• Ignore the bullying – turn your back and walk away
• Act unimpressed or pretend you don’t care what they say or do to you. You could say ‘okay, whatever’ and walk away
• Say ‘No’ firmly
• Try using ‘fogging’ to distract or discourage the person bullying without antagonizing them. Fogging means making a joke or funny comment that makes the other person think you don’t care about what they say, or pretending to agree with them so they have nothing to bother you about. For example, you could casually say something general like, «Yeah, that’s the way it is», or «Okay, since I’m so …. (using the person’s bullying words) I better just go then, hey?».

http://www.takeastandtogether.gov.au/over14/someone-i-know/index.html (2/12/2012)

KNOW SOMEONE WHO’S BEING BULLIED
Have you seen bullying happen but didn’t know how to stop it happening?
When someone you know is being bullied it can be upsetting.
If it’s safe, you can take action to stop it. It is important not to become a bystander to bullying.
When bystanders intervene the bullying is more likely to stop. But, don’t put your own safety at risk by stepping in.
http://www.takeastandtogether.gov.au/over14/someone-i-know/bystanders.html (2/12/2012)

In any bullying situation there is usually the person being bullied, the person bullying and ‘bystanders’ (other people who watch or are nearby at the time the bullying takes place).
You may have been a bystander if you have:
• cheered the person bullying
• stood and watched in silence
• laughed or walked away from the situation
• forwarded an offensive image, post or text message to someone.
If bystanders are confident to take safe and effective action there is a greater possibility that the bullying will stop. A supportive bystander will use words and/or actions that can help someone who is being bullied.

http://www.takeastandtogether.gov.au/over14/other-things/index.html (2/12/2012)
OTHER THINGS TO DO
– Watch animated videos and choose how they end http://www.takeastandtogether.gov.au/over14/index.html
– Build an avatar and share it with your friends http://www.takeastandtogether.gov.au/over14/index.html
– Watch videos of real students sharing their thoughts about bullying http://www.takeastandtogether.gov.au/over14/other-things/video.html

About bullying: information for teachers and parents

What is bullying:
Bullying is many different things. Anyone can be bullied – it isn’t limited
by age, sex, sexuality, cultural or religious background. Bullying is a lot
more common than people think and can happen in many different
environments
including school, at home, on the sporting field or at work.
People are often bullied because of a perceived difference. The difference can
be related to culture, sex, sexuality, physical or mental ability or disability,
religion, body size and physical appearance, age, cultural or economic background
or being new to a school, work place, to a country, to a social group, or being new to
a sports team.
There are many ways that someone can be bullied:
• Verbal – This includes: *Name calling * Put downs *Threats *Teasing (it might
also be extended to written form through email or sms).
• Physical – This includes: * Being punched *Tripped Kicked * Having your belongings stolen
or damaged. It might also include sexual abuse.
• Social – This includes: *Being left out of social activities deliberately *Being ignored *Having rumours spread about you.
• Psychological –This includes: * Being given dirty looks or being stalked. * intimidated or manipulated. (This is often less obvious or direct than other forms of bullying).
Being bullied can lower your self-esteem and you may feel alone, sad, depressed, angry, scared or confused. If you are being bullied it is not your fault and there is nothing wrong with you. Don’t be afraid to let someone know that you are being bullied as they may be able to help you.
WHO BULLYS?
A bully can be an individual, or a group of people. It can either be someone
your own age or older, including friends your boyfriend or girlfriend,
brother or sister, or an extended family member. A bully can also be an
older person, or someone in a position of power such as a teacher, parent
or boss.

Why do people bully others?
There are a lot of reasons why some people bully. Often a bully will have
a low self-esteem or has been a victim of violence themselves and they
are using bullying as a way of making themselves feel more powerful. If you
are experiencing bullying it may help to remember that bullies are often not
as tough as they make out.
They may see it as a way of being popular, or making themselves look tough and
in charge. Some bullies do it to get attention or things, or to make other people
afraid of them. Others might be jealous of the person they are bullying. They may
be being bullied themselves.
Some bullies may not even understand how wrong their behaviour is and how it makes
the person being bullied feel.
Why are some young people bullied?
Some young people are bullied for no particular reason, but sometimes it’s because they
are different in some way – perhaps it’s the colour of their skin, the way they talk, their
size or their name. Sometimes young people are bullied because they look like they won’t
stand up for themselves.
Why is bullying harmful?
Some people think bullying is just part of growing up and a way for young people to learn to stick up for themselves. But bullying can make young people feel lonely, unhappy and frightened. It makes them feel unsafe and think there must be something wrong with them. They lose confidence and may not want to go to school any more. It may make them sick.

TECHNOLOGY BULLYING
Cyber Bullying
With today’s ever changing technological advances, other forms of
bullying and ways of bullying have advanced with them. There are now
other mediums which bullies use to get at their victims.
Cyber bullying is a form of bullying, which is carried out through an internet
service such as email, chat room, discussion group, online social networking,
instant messaging or web pages. It can also include bullying through mobile phone
technologies such as SMS.
Examples of cyber bullying behaviour are:
• Teasing and being made fun of;
• Spreading of rumours online;
• Sending unwanted messages; and
• Defamation.
Cyber bullying can happen to anyone and the bully can act anonymously if they want. People can also be bullied online by groups of people such as class groups or collective members of an online community.
Mobile Phone and e-mail Bullying
The mobile phone seems to have become one of life’s necessities for children – it is reported that nine out of ten children have one – usually as a tool for protection and safety.
Unfortunately many of these children run the risk of being ‘phone bullied’.
Texts and voicemails are being widely used as a bullying method. There is now also a craze called ‘happy slapping’ where children are bullied, the images of which are filmed and sent to others via video phones.
Mobile phone bullying can include:
• abusive verbal and text messages;
• threatening verbal and text messages;
• silent calls;
• stolen identity.
If the calls are frequent it may be possible to charge the perpetrator under the Protection from Harassment Act 1997.
It may also be possible to charge the perpetrator of the anonymous or abusive calls with an offence under the Telecommunications Act 1984.
Happy Slapping
A New form of bullying – Watch out for “happy slapping” the latest youth craze to sweep Britain. It’s not a new dance step or even a new designer drug. It’s a CRIMINAL ASSAULT. It generally involves groups of teenagers approaching an unsuspecting person and beginning to punch and kicking him or her while capturing it all on their mobile camera phone. The images are later uploaded and shared on the internet.
If you are an accessory to this ‘yob culture’ the criminal justice system will not tolerate this behaviour and will prosecute. If you have information, are a victim, or know anyone related to these incidents please tell your teacher, parent or local police station.
Why Should Bullying Concern Schools?
What Does The Law Say in brief?
Children Act (1989)
All state schools have a duty to ensure the safety and to protect the emotional well-being of every person in its care. If a young person is being harassed or abused, the school must take action to protect them. The duty of care is the same for all. Young people who are lesbian or gay or are being homeiphobically bullied must be offered no lesser a standard of care than their peers, or indeed, offered inappropriate care.
Education Act (2002)
• two broad aims for the National Curriculum and schools should ensure that it:
o ‘provides opportunities for all pupils to learn and achieve’
o ‘promotes the spiritual, moral, cultural, mental and physical development of pupils at the school and of society, and prepares pupils at the school for the opportunities, responsibilities and experiences of later life.’
http://www.letsstopbullying.co.uk/teachers-schools.html (28/2/2013)

ΘΕΣΣΑΛΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΤΟ ΣΤΡΑΣΒΟΥΡΓΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ EUROSCOLA

http://www.larissanet.gr/2013/02/12/eurovouleutes-gia-mia-mera/

Μια πολύ σημαντική εμπειρία βίωσαν οι 24 μαθητές και οι 2 συνοδοί τους εκπαιδευτικοί από σχολεία της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Θεσσαλίας μετέχοντας στις εργασίες της ημερίδας Euroscola, που πραγματοποιήθηκε στο Στρασβούργο. Οι επιλεγέντες μαθητές, ύστερα από σχετικό διαγωνισμό, ταξίδεψαν με άλλους 480 συνομίληκούς τους από 20 χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης στην έδρα του Ευρωκοινοβουλίου, κάθησαν στα έδρανα των ευρωβουλευτών, συζήτησαν φλέγοντα θέματα της Ενωμένης Ευρώπης, υπέβαλαν ερωτήσεις και ψήφισαν σχετικές προτάσεις.

Τους έφηβους μαθητές Λυκείου, κυρίως από ιδιωτικά και δημόσια σχολεία της Λάρισας και των Τρικάλων, και τις συνοδούς καθηγήτριες κ. Βασιλική Κάκλα και Βασιλική Παπαϊωάννου υποδέχθηκαν με ιδιαίτερη εγκαρδιότητα στο κτίριο Louise Weiss του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου ο κ. Ευάγγελος Γκιντέρσος, Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στο Στρασβούργο και Θεσσαλός στην καταγωγή μαζί με άλλους ευρωπαίους αξιωματούχους, οι οποίοι τους ξενάγησαν στους διάφορους χώρους του Ε.Κ., τους ενημέρωσαν για θέματα ευρωπαϊκού ενδιαφέροντος και απάντησαν με προθυμία και σαφήνεια στις απορίες και ερωτήσεις των μαθητών. Οι ευρωπαίοι έφηβοι στη συνέχεια οδηγήθηκαν στην κεντρική αίθουσα Συνεδριάσεων του Ε.Κ. όπου την τελευταία εβδομάδα κάθε μήνα μεταφέρονται οι 700 και πλέον Ευρωβουλευτές από τις Βρυξέλλες στο Στρασβούργο για την Ολομέλεια, όπου εκεί υπογράφονται όλες οι αποφάσεις. Εκεί, οι μαθητές έμαθαν για τον τρόπο λειτουργίας του Ε.Κ. και ψηφοφορίας των ευρωβουλευτών, ενώ έθεσαν και διάφορα ερωτήματα που τους απασχολούν και σχετίζονται με την Ευρωπαϊκή Ένωση, όπως για την οικονομική κρίση, τις δυνατότητες ενίσχυσης της έρευνας και της τεχνολογίας, το μέλλον των νέων στην Ευρώπη, τις δυνατότητες ανάπτυξης μιας Ένωσης με διαφορές κουλτούρας, ιδεών, νομισμάτων κ.α.. Τα ερωτήματα αυτά ανέλαβε να απαντήσει ο Γερμανός αντιπρόεδρος του Ευρωκοινοβουλίου κ. Rainer Wieland.

Το μεσημέρι, οι μαθητές άρχισαν τη συνεδρίασή τους στις αίθουσες των επιτροπών. Δύο ώρες μετά, οι συντάκτες της κάθε ομάδας παρουσίασαν τις εργασίες μέσα σε διαδικασία κοινοβουλευτικής πρακτικής, τις οποίες ακολούθως ψήφισαν οι αντιπρόσωποι των συμμαθητών τους. Ανάμεσα στους έξι εισηγητές, που εκπροσώπησαν τις αντίστοιχες ομάδες εργασίας, ήταν και ο μαθητής λυκείου από τα Τρίκαλα Στέργιος Κουτσιούμπας.

Στο τέλος του προγράμματος ο κ. Γκιντέρσος απένειμε τους επαίνους συμμετοχής και συγχάρηκε τους μαθητές της ελληνικής αποστολής για την άρτια προετοιμασία τους και συμμετοχή στις συζητήσεις των θεμάτων εργασίας καθώς και για την εν γένει εξαιρετική παρουσία τους.

Το πρόγραμμα της θεσσαλικής αποστολής χαρακτηρίστηκε απόλυτα επιτυχημένο δεδομένου ότι οι μαθητές απέκτησαν πολύτιμες γνώσεις αναφορικά με την Ευρωπαϊκή Ένωση, βίωσαν τον τρόπο ζωής στο Στρασβούργο, γνώρισαν περιοχές της Γερμανίας και δημιούργησαν ισχυρούς δεσμούς συνεργασίας και φιλίας τόσο μεταξύ τους, όσο και με άλλους μαθητές της Ευρώπης.

Πληροφορίες για Ευρωπαϊκά Προγράμματα 2013

(Online) quizzes and EFL teachers’ resources for the Safer Internet Day

Theme-based syllabus design: Sports and hobbies (activities and tasks for senior high school English language teachers)

Copyright © Ιστολόγιο Βασιλικής Παπαϊωάννου (Vasiliki Papaioannou's blog)          Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr
Top