O κύκλος ζωής του προγράμματος

Πρόβλημα :

Η χελώνα της Logo είναι εγκλωβισμένη στη μία άκρη του νησιού και θέλει να βρει το φαγητό της που είναι  200 βήματα βόρεια και 300 ανατολικά από την αρχική της θέση. Ας τη βοηθήσουμε να το βρει!

 

Ενεργοποιήστε το MicroWorldsPro και ακολουθώντας τα βήματα που σας

δίνονται  απαντήστε στις αντίστοιχες ερωτήσεις.

 

  • Ανοίξτε την εφαρμογή «mikrokosmos_1_σενάριο.mw2».

 

ΦΑΣΗ A’ : ΑΝΑΛΥΣΗ

 

  • Συμπληρώστε στον παρακάτω πίνακα τα δεδομένα και τα ζητούμενα του προβλήματος:

 

ΔΕΔΟΜΕΝΑ

 

 

 

 
ΖΗΤΟΥΜΕΝΑ

 

 

 

 

ΦΑΣΗ Β’ : ΔΙΑΤΥΠΩΣΗ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥ

 

  • Ποια εντολή θα δίνατε αρχικά στη χελώνα για να βρει το φαγητό  της; Σε ποιες εντολές θα αναλυθεί η αρχική εντολή στη συνέχεια; ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

ΦΑΣΗ Γ’ : ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗ

 

  • Ποιες οδηγίες καταλαβαίνει η χελώνα στο περιβάλλον MicroWorldsPro; Μεταφράστε τον αλγόριθμο που κατασκευάσατε στο προηγούμενο βήμα στη γλώσσα προγραμματισμού logo.

ü  Πειραματιστείτε πληκτρολογώντας τις εντολές σας στο πλαίσιο

διαλόγου της χελώνας (Δεξί κλικ->Επεξεργασία->Οδηγία) και

έπειτα κάντε κλικ πάνω στη χελώνα.

ü   Πατήστε το κουμπί «έναρξη» για να επιστρέψει η χελώνα

στην αρχική της θέση πριν ξαναδοκιμάσετε.

ü  Καταγράψτε την επιτυχημένη σειρά εντολών στην παρακάτω περιοχή.

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

                      

  • Αν αλλάξουμε κάποια από αυτές θα αλλάξει κάτι; Δοκιμάστε να αλλάξετε την εντολή «μπροστά» με την εντολή «πίσω» και περιγράψτε τι συμβαίνει.

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

ΦΑΣΗ Δ’ : ΕΚΣΦΑΛΜΑΤΩΣΗ

 

  • Από τον κώδικα του προγράμματος διαγράψτε από τη λέξη «μπροστά» το «τ». Ξανατρέξτε το πρόγραμμα. Τι παρατηρείτε στο κέντρο εντολών;

 

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

ΦΑΣΗ Ε’ : ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ

 

  • Αν το φαγητό της ήταν 400 βήματα βόρεια και 500 βήματα ανατολικά τι θα αλλάζατε στον κώδικα;

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

 

Φύλλο αξιολόγησης

  • Τοποθετήστε τις φάσεις του κύκλου ζωής ενός προγράμματος στη σωστή σειρά πατώντας στο παρακάτω υπερσύνδεσμο

 

http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSB102/536/3538,14536/extras/Activities/Kef1_1_algorithm/Kef1_1_algorithm.swf

 

  • Τοποθετήστε τα βήματα που ακολουθούνται κατά την ανάπτυξη ενός προγράμματος στη σωστή σειρά πατώντας στο παρακάτω υπερσύνδεσμο

http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSB102/536/3538,14536/extras/Activities/Kef1_1_progr/Kef1_1_progr.swf

Mikrokosmos_1_σεναριο

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

Hello world!

Καλωσήρθατε στο Blogs.sch.gr. Αυτή είναι η πρώτη σας δημοσίευση. Αλλάξτε την ή διαγράψτε την και αρχίστε το “Ιστολογείν”!

Συμβουλευτείτε τα αρχεία βοήθειας για την διαχείριση του ιστολογίου σας.

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | 1 σχόλιο