0

Συγγραφέας: ΡΑΝΤΟΥ ΒΑΪΑ | Κατηγορία Βοηθητικά | , στις 27-10-2019

Ένας διαφορετικός πίνακας επιβράβευσης με σαφείς στόχους για τον  κάθε μαθητή ξεχωριστά. Σημειώνοντας χαρούμενες ή λυπημένες φατσούλες βοηθάμε τον μαθητή να θυμάται και  να διορθώνει τη συμπεριφορά του ώστε να κερδίσει την προσυμφωνημένη επιβράβευση.



Λήψη αρχείου

Εβδομαδιαία αξιολόγηση μαθητή (με στόχους)

0

Συγγραφέας: ΡΑΝΤΟΥ ΒΑΪΑ | Κατηγορία Βοηθητικά | , στις 10-10-2019



Λήψη αρχείου

0

Συγγραφέας: ΡΑΝΤΟΥ ΒΑΪΑ | Κατηγορία Β' τάξη Γλώσσα | , στις 14-12-2018

1ο Επαναληπτικό (Στο δρόμο για το σχολείο) 2ο Επαναληπτικό (Με το σεις και με το σας) 3ο Επαναληπτικό (Στον κόσμο των κόμικς) 4ο Επαναληπτικό (κόμικς) 5ο Επαναληπτικό (Πάμε για ψώνια;) 6ο Επαναληπτικό. Είμαστε έτοιμοι; 7ο Επαναληπτικό. Πώς λέμε ΟΧΙ; 15 Επαναληπτικό-Αλληλογραφώ 9ο Επαναληπτικό – ΠΟΥ ΛΕΣ ΕΙΔΑ …

Τα θηλαστικά ζώα

0

Συγγραφέας: ΡΑΝΤΟΥ ΒΑΪΑ | Κατηγορία Β' τάξη, Β' τάξη Μελέτη Περιβάλλοντος | , στις 12-12-2018

Τα θηλαστικά, όπως δηλώνει και το όνομά τους, έχουν ένα κοινό χαρακτηριστικό, θηλάζουν τα νεογέννητα μικρά τους. Τα θηλαστικά κατατάσσονται ανάλογα με το είδος της τροφής τους σε φυτοφάγα, που τρέφονται με φυτά, σε σαρκοφάγα, που τρέφονται με άλλα ζώα και σε παμφάγα, που τρέφονται τόσο με φυτά όσο και με άλλα ζώα. Τα περισσότερα θηλαστικά γεννούν πλήρως αναπτυγμένα μικρά. Ορισμένα όμως θηλαστικά γεννούν αβγά, ενώ άλλα γεννούν μικρά που δεν έχουν αναπτυχθεί πλήρως. Στα θηλαστικά αυτά η ανάπτυξη των μικρών ολοκληρώνεται σε ένα σάκο στο σώμα του θηλυκού ζώου, το μάρσιπο. Τα θηλαστικά που γεννούν πλήρως αναπτυγμένα μικρά χωρίζονται σε ειδικότερες υποκατηγορίες ανάλογα με τα κοινά χαρακτηριστικά τους: σε τρωκτικά, προβοσκιδωτά, οπληφόρα, χειρόπτερα, κητώδη, σαρκοφάγα και πρωτεύοντα.



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου

Καλημέρα κόσμε!

1

Συγγραφέας: ΡΑΝΤΟΥ ΒΑΪΑ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 12-12-2018

Καλωσήρθατε στο Blogs.sch.gr. Αυτό είναι το πρώτο σας άρθρο. Αλλάξτε το ή διαγράψτε το και αρχίστε το “Ιστολογείν”!

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση