ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΒΙΝΤΕΟ
Στο μάθημα της γεωμετρίας (τόσο στο γυμνάσιο όσο και στο λύκειο) που είναι καθαρά οπτικό – παραστατικό μάθημα το οποίο επιπλέον χαρακτηρίζεται από «κίνηση», η χρήση οπτικοακουστικών μέσων μας επιτρέπει να εξαλείψουμε ένα βασικό μειονέκτημα της διδασκαλίας της: την παραδοσιακή στατική προσέγγισή της.
Αυτή η παραδοσιακή προσέγγιση δημιουργεί ανασφάλεια και απέχθεια στους μαθητές για το συγκεκριμένο μάθημα το οποίο όμως πράγματι απαιτεί αρκετές δεξιότητες.
Η προβολή του συγκεκριμένου βίντεο επιτρέπει μεγαλύτερη συμμετοχή μαθητών, διότι η εικόνα είναι πιο εντυπωσιακή από ένα σύνολο γραμμών στον πίνακα.
Η μάθηση γίνεται πιο ενεργητική και σαφώς οι μαθητές αισθάνονται πιο ανεξάρτητοι. Βλέπουν, αναλύουν, αντιστοιχούν, συνθέτουν και διαμορφώνουν το τελικό συμπέρασμα.
Τέλος παρότι τα μαθηματικά αποτελούν ένα σύνθετο εγκεφαλικό παιχνίδι, είναι ένα ανθρώπινο οικοδόμημα το οποίο δημιουργήθηκε από την ανάγκη του ανθρώπου να κατανοήσει τα γεγονότα, τη φύση και φυσικά να απαντήσει σε ερωτήματα σαν κι αυτό που έθεσε ο Θαλής: ποιο είναι το ύψος της πυραμίδας;
https://www.youtube.com/watch?v=CCW7LnzvKJk