Ξεκινήστε εδώ

Διατροφικές συνήθειες μαθητών

Μετά τη διδασκαλία της 4ης Ενότητας: Συλλογή και επεξεργασία δεδομένων, Κεφ. 47, Το πήρες το μήνυμα; (Άλλοι τύποι Γραφημάτων) στα Μαθηματικά της ΣΤ’ Δημοτικού, πραγματοποιήσαμε με τους μαθητές μια έρευνα σχετικά με τις διατροφικές συνήθειες αυτών.

Τα αποτελέσματα της έρευνας αυτής αρχικά καταγράφηκαν με τη χρήση υπολογιστικού φύλλου και ύστερα αναπαραστήθηκαν με τη βοήθεια γραφημάτων.

 

Εικόνες: Η ΣΩΣΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΥΣ

           

 

Βίντεο: Η ΠΥΡΑΜΙΔΑ ΤΩΝ ΤΡΟΦΩΝ

 

Τα αποτελέσματα της έρευνας:

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1OW1kwEe6PJMWSKyyn0cc7WrkimS4ouTSvk2KLeNN2vw/edit?usp=sharing

 

Η 1Η ΜΟΥ ΥΠΕΡΟΧΗ ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ

Μελέτη Περίπτωσης 5ης Συνεδρίας

Γνώμη Εκπαιδευτικού Α

Μου αρέσει να χρησιμοποιώ συχνά στη διδασκαλία μου τα συνηθισμένα λογισμικά «εφαρμογών γραφείου» (όπως οι επεξεργαστές κειμένου, οι παρουσιάσεις και τα υπολογιστικά φύλλα). Τα λογισμικά αυτά με βοηθούν πολύ στο έργο μου καθώς μπορώ από χρονιά σε χρονιά να ξαναχρησιμοποιώ και κατ’ επέκταση να παρέχω στους μαθητές μου διδακτικό περιεχόμενο προηγούμενων ετών ανάλογο με το εκάστοτε θέμα που διαπραγματεύονται. Επίσης λόγω της άφθονης πληροφόρησης στο Διαδίκτυο για οποιοδήποτε θέμα, μπορώ να οργανώνω καλύτερα την παρουσίαση του μαθήματος και των δεδομένων που χρησιμοποιώ για να αναλύσω ένα φαινόμενο.

 

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ

https://www.in.gr/

 

 

Καλημέρα κόσμε!

Καλωσήρθατε στο Blogs.sch.gr. Αυτό είναι το πρώτο σας άρθρο. Αλλάξτε το ή διαγράψτε το και αρχίστε το “Ιστολογείν”!

Ημερολόγιο

Ιούνιος 2024
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση