Ο διαδραστικός πίνακας και τα πλεονεκτήματά του

Ένα από τα βασικά κατά την γνώμη μου πλεονεκτήματα του διαδραστικού πίνακα που μπορεί να επηρεάσει τη διδακτική πράξη είναι ότι υποστηρίζει πολυμέσα και παρουσιάσεις, όπως κείμενο, εικόνα ήχο, βίντεο προβολή ιστοσελίδων, δίνοντας με αυτόν τον τρόπο την δυνατότητα στον εκπαιδευτικό να αξιοποιήσει όλες αυτές τις δυνατότητες δημιουργικά στην διδασκαλία, εκμεταλλευόμενος και τον τεράστιο πλούτο των διαδικτυακών πηγών.

Στα μειονεκτήματα χρήσης του διαδραστικού πίνακα στην τάξη θα ανέφερα ότι αυτός μπορεί τελικά να αποδειχθεί πρακτικά ένα ακόμη εποπτικό μέσο σε μια δασκαλοκεντρική διδασκαλία που δεν θα εμπλέκει και θα κινητοποιεί τον μαθητή. Σίγουρα η χρήση διαδραστικού πίνακα θα πρέπει να συνδυαστεί όχι μόνο με την γνώση και την υποστήριξη που χρειάζεται ο δάσκαλος στη χρήση του, αλλά και με την αλλαγή διδακτικής προσέγγισης.

Αν τώρα το σχολείο όπου θα βρεθώ διαθέτει διαδραστικό πίνακα στην τάξη, αυτό που θα κάνω πρώτα είναι να μάθω να τον χρησιμοποιώ σωστά μελετώντας τις δυνατότητες του λογισμικού. Όταν γίνει αυτό τότε θα τον αξιοποιήσω φυσικά στο μάθημα. Ένας τρόπος που σκέφτομαι είναι να αναθέσω από μια εργασία σε κάθε ομάδα παιδιών, εργασία που θα την υλοποιήσουν αξιοποιώντας τις δυνατότητες του διαδραστικού πίνακα, τον οποίο θα χρησιμοποιούν σε καθορισμένα χρόνο η κάθε ομάδα. Στο τέλος θα παρουσιάσουν την εργασία τους στους συμμαθητές τους.

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ο διαδραστικός πίνακας και τα πλεονεκτήματά του

Καλημέρα κόσμε!

Καλωσήρθατε στο Blogs.sch.gr. Αυτό είναι το πρώτο σας άρθρο. Αλλάξτε το ή διαγράψτε το και αρχίστε το “Ιστολογείν”!

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | 1 σχόλιο