Γαλλικά- 2η ξένη γλώσσα στο δημοτικό (τάξεις ε’ στ΄ δημοτικού )
Τα παιδιά θέλουν να μάθουν ποιος θα κερδίσει στο survivor. Αν μπορούσα να αναμεταδίδω τους αγώνες στα γαλλικά,είμαι σίγουρη ότι θα ήμουν η καλύτερη δασκάλα.
Κάποτε κάποιος μαθητής μου πρότεινε να ντυθώ Ζήνα και να τους κάνω μάθημα.
Μετά από ένα δύσκολο πεντάωρο, μπαίνουν την τελευταία ώρα στην τάξη και “αναγκάζονται” να ασχοληθούν με ένα μάθημα ( κείμενο,γραμματική,σύνταξη, ορθογραφία…) άχρηστο και ανούσιο κατά την γνώμη τους.
Η πολιτιστική και κοινωνική εκπαίδευση δεν τους αφορά και πολύ περισσότερο δεν αφορά το περιβάλλον τους. Με αυτό δεν εννοώ ότι τα Γαλλικά είναι η λύση για την ένδεια της γνώσης των σημερινών παιδιών. Θα ήταν ανόητο και υπερβολικό εκ μέρους μου. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι οι ειδικότητες πρέπει να είναι μέρος της γενικής μόρφωσης τους.
Καταλήγοντας επισημαίνω ,ότι σήμερα είναι πολύ δύσκολο να τραβήξεις το ενδιαφέρον των παιδιών και συγχρόνως να πείσεις τους γονείς τους ότι οι ξένες γλώσσες θα τους βοηθήσουν στην επαγγελματική τους αναζήτηση.
Ο παραπάνω προβληματισμός μου αφορά στο διδακτικό μου αντικείμενο περισσότερο από ένα σχέδιο μαθήματος βασισμένο στον παρακείμενο.
Ευχαριστώ για την κατανόηση και την ανοχή στην γκρίνια μου.