Λήψη αρχείου

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο

Επιμορφωτικό Σεμιναριο-Πυροσβεστική Υπηρεσία Ηγουμενίτσας

ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ

ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑΣ

ΔΕΥΤΕΡΑ 21 ΜΑΡΤΙΟΥ 2022

9/Θέσιο Δημοτικό Σχολείο Γραικοχωρίου ( Αγ. Δημητρίου 24)

  • Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Θεσπρωτίας

Θέμα: ¨ Επιμορφωτικό Σεμινάριο από τη Πυροσβεστική Υπηρεσία Ηγουμενίτσας¨

Τη Δευτέρα 21 Μαρτίου 2022 πραγματοποιήθηκε στο χώρο του σχολείου ένα ιδιαίτερα χρήσιμο επιμορφωτικό σεμινάριο από κλιμάκιο της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Ηγουμενίτσας με θέμα την πυρασφάλεια και την ασφαλή χρήση πυροσβεστήρων από το προσωπικό του σχολείου.

Η δράση πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια της αξιολόγησης του έργου  των σχολικών μονάδων, που αφορά την Επαγγελματική Ανάπτυξη των Εκπαιδευτικών και την συμμετοχή τους σε επιμορφωτικές δράσεις ( Άξονας 8, δείκτης α. ¨Συμμετοχή σε επιμορφώσεις από αρμόδιους φορείς¨).

1 ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

Κλιμάκιο της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Ηγουμενίτσας πραγματοποίησε επιμορφωτικό σεμινάριο για τους εκπαιδευτικούς του σχολείου, σχετικά με τη χρήση των πυροσβεστήρων και την πυρασφάλεια στο χώρο του σχολείου. Η ενημέρωση έγινε στο πλαίσιο της αξιολόγησης του έργου της σχολικής μονάδας.

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Επιμορφωτικό Σεμιναριο-Πυροσβεστική Υπηρεσία Ηγουμενίτσας

ΤΑΞΗ Γ΄

ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΟ ΤΕΣΤ 20

ΟΝΟΜΑ:………………………………………..

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ:…………………………………………………..

Α. Άγνωστη ορθογραφία

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

Β. Γραμματική.

Να γράψετε τις παρακάτω προτάσεις στον πληθυντικό αριθμό:

Ανέβηκα στην ψηλότερη κορφή του βουνού

…………………………………………………………..

Φοβήθηκα και κλειδώθηκα στο σπίτι

……………………………………………………………

Γ. Μαθηματικά.

  1. Μια κλινική έχει 5 ορόφους.

Κάθε όροφος έχει 50 δωμάτια.

Κάθε δωμάτιο έχει 4 κρεβάτια.

Πόσοι ασθενείς μπορούν να νοσηλευτούν στην κλινική;

Λύση:

Απάντηση:

  1. Ένα κατάστημα πούλησε 76 κιλά φουντούκια προς 8 ευρώ το κιλό.

Πόσα χρήματα εισέπραξε;

Λύση:

Απάντηση:

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο

Όνομα:…………………………………….

Ημερομηνία:………………………………………………

Γ2

Να μετατρέψετε την ενεργητική φωνή σε παθητική:

Ο κηπουρός ποτίζει τα λουλούδια

-……………………………………………………………………….

Οι πυροσβέστες σβήνουν τις φωτιές

-……………………………………………………………………….

Το χιόνι κάλυψε το χωριό

-……………………………………………………………………….

Ο πατέρας πλήρωσε το ενοίκιο

-………………………………………………………………………..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο

Αυτοαξιολόγηση Σχολικής μονάδας

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ

 

Αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας

( Εργαλείο: Ερωτηματολόγια)

Δημοτικό Γραικοχωρίου

2013-2014

Διαδικασίες του σχολείου

Τομέας 3: ¨Διδασκαλία και Μάθηση¨

Δείκτης αξιολόγησης 3.1: ¨Ανάπτυξη και εφαρμογή διδακτικών πρακτικών¨

  • Από το αποτέλεσμα της έρευνας είναι προφανές, όσον αφορά την αξιολόγηση στην τάξη και τις εργασίες για το σπίτι, πως  ένα μεγάλο ποσοστό πιστεύει πως κινούνται σε ικανοποιητικά επίπεδα. Από την άλλη είναι ενδεικτικό πως απαιτείται η εμπλοκή των νέων τεχνολογιών στη διδακτική πρακτική, με ζητούμενο την πιο παραστατική παρουσίαση των γνωστικών αντικειμένων.
  • Η ομαδική διδασκαλία φαίνεται να κερδίζει έδαφος, μέσα από την ενθάρρυνση όλων των μαθητών να συμμετάσχουν στα τεκταινόμενα στην τάξη.
  • Ζητούμενο, πάντα αποτελεί η εμπλοκή του μαθητή στο μάθημα. Αυτό επιτυγχάνεται, με περιθώρια, όμως, βελτίωσης. Το μοντέλο που προκύπτει είναι μαθητοκεντρικό, με καθοδήγηση και αρωγή  του εκπαιδευτικού.

 

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ

 

Αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας

( Εργαλείο: Ερωτηματολόγια)

Δημοτικό Γραικοχωρίου

2013-2014

Διαδικασίες του σχολείου

Τομέας 3:¨ Διδασκαλία και Μάθηση¨

Δείκτης αξιολόγησης 3.2: ¨Ανάπτυξη και εφαρμογή παιδαγωγικών  πρακτικών και πρακτικών αξιολόγησης των μαθητών¨

  • Τα ποσοστά δείχνουν πως υπάρχει ανάγκη για συμμετοχή των μαθητών στη λειτουργία τη τάξης.
  • Τα παιδιά μπορούν να συνδιαμορφώνουν, σε μεγαλύτερο βαθμό, τους κανόνες με ζητούμενο την μεγαλύτερη απόκτηση ενδιαφέροντος τόσο στην καθημερινή πρακτική, όσο και στην παρακολούθηση των γνωστικών αντικειμένων.
  • Ζητείται, σε ακόμη μεγαλύτερο βαθμό, η ανατροφοδότηση και η επιβράβευση των καλών προσπαθειών.
Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Αυτοαξιολόγηση Σχολικής μονάδας

Καλημέρα κόσμε!

Καλωσήρθατε στο Blogs.sch.gr. Αυτό είναι το πρώτο σας άρθρο. Αλλάξτε το ή διαγράψτε το και αρχίστε το “Ιστολογείν”!

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | 1 σχόλιο